سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

دستیار مدیر سایت صهیونیستی بالاترین با رد تلویحی سخنان سران فتنه سبز گفت شبکه های مجازی اجتماعی نمی توانند به جای رهبران، نقش رهبری جنبش را ایفا کنند.
مهدی یحیی نژاد که در جمع شماری از عناصر ضدانقلاب در لس آنجلس سخن می گفت، بالاترین تاثیر سایت «بالاترین» را چنین توصیف کرد: یک بار ایده تظاهرات توسط بالاترین مطرح شد که دو تا سه هزار نفر در یکی از میادین جمع شدند. وی با رد سخنان کسانی چون موسوی که از پذیرفتن مسئولیت اداره جنبش شانه خالی می کنند و آن را به دوش «شبکه های مجازی اجتماعی» می اندازند، گفت: این حرف که رهبران ما شبکه های مجازی هستند چندان کاربردی ندارد. برای مثال می توان به قضیه اسب تروا ]در راهپیمایی 22 بهمن 88[ اشاره کرد که در نظرسنجی بالاترین 80 درصد با آن موافقت کردند ولی بعدا شکست خورد و همه به شماتت مطرح کننده این ایده ]مهاجرانی و نبوی[ پرداختند. آسیب دیگر شبکه های مجازی، بازی باز در اینترنت و گرفتن تصمیم در بالاترین و فیس بوک است که نمی تواند اثرگذار باشد چرا که نیروهای امنیتی در مقابل آن دست به کار می شوند و از طرف دیگر ایجاد درگیری و تناقض، روحیه افراد را خراب می کند. جنبش سبز برای تعیین استراتژی های پنهان و گرفتن تصمیم، به رهبری نیاز دارد و شبکه های مجازی نمی توانند این نقش را ایفا کنند.
دستیار منوشه امیر در سایت صهیونیستی بالاترین به این حقیقت اشاره نکرد که موافقت 80 درصدی کاربران این سایت ضدانقلابی برای پروژه درازگوش تروا صرفا در صدد تحمیق دیگر کاربران بوده نه برای آمدن به میدان ضمن این که اغلب این رای دادن ها و حمایت ها، یا از سوی ضدانقلاب مقیم خارج و یا از سوی گردانندگان خود سایت در جهت داغ کردن برخی مسائل موردنظر صورت می گیرد.
این ماجرای «تحمیق» وجه دیگری هم دارد و آن این که سران فتنه، مسئولیت را به گردن اپوزیسیون خارج نشین و شبکه مجازی (شبکه نقابداران) می دانند حال آن که شبکه عنکبوتی مذکور نیز طی یک سال گذشته سعی داشته با وجود مدیریت واقعی فتنه و آشوب، موسوی و کروبی و دیگران را پیش بیندازد. همین واقعیت یکی از دلایل اصلی مرگ زودهنگام فتنه بود


نوشته شده در دوشنبه 89/4/28ساعت 9:51 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

به دنبال چاپ عکس سرکرده گروهک استعماری بهائیت بر روی جلد کتاب «نهضت های اسلامی در صد ساله اخیر»، علی مطهری مدیر انتشارات صدرا اعلام کرد: من گمان می کردم این عکس، تصویر محمد عبده است نه عبدالبهاء.
در تصویر روی جلد کتاب استاد شهید مرتضی مطهری سه تصویر بزرگ از عبدالبهاء، اقبال لاهوری و سیدجمال الدین اسدآبادی نقش بسته و در پس زمینه آن نیز تصویر کوچکی از حضرت امام دیده می شود. انتشار روی جلد کتاب مذکور با اعتراض هایی مواجه شده است.
علی مطهری نماینده تهران و مدیر انتشارات صدرا در واکنش به این اعتراض ها گفت: من عکس روی جلد کتاب را دیدم و پرسیدم عکس نفر سوم متعلق به چه کسی است اینها می گویند عکس عبدالوهاب (رئیس فرقه وهابیت) است اما من مطمئن نیستم که عکس عبدالوهاب است.
وی در واکنش به اینکه عکس روی جلد یقیناً عکس عبدالبهاء از بنیانگذاران فرقه بهائیت است افزود: گمان می کردم که این عکس محمد عبده دانشمند مصری است و باید پیگیری شود که این واقعاً عکس عبدالبهاء است یا نه. اگر واقعاً عکس عبدالبهاء باشد باید بگوییم طرح جلد را به سرعت عوض کنند. امروز گفتم به طراح روی جلد کتاب زنگ بزنند، من این قضیه را حتماً پیگیری می کنم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا این تغییر طراحی جلد با هماهنگی شما بوده است، پاسخ داد: بله. خود من گفته بودم جلدی طراحی شود با عکس سیدجمال الدین اسدآبادی، اقبال و محمد عبده. اما نمی دانستم این عکس، عکس عبدالبهاء است.
گفتنی است گروهک استعماری بهائیت توسط انگلیس راه اندازی شد و مقر آن هم اینک در فلسطین اشغالی قرار دارد. عبدالبهاء رئیس این فرقه استعماری از ملکه انگلستان نشان «سر» دریافت کرده است.
مجلس به تازگی با تصویب طرحی به پیشنهاد علی مطهری، حق انتشار انحصاری آثار مؤلفان و مصنفان را به وارثان آنها واگذار کرد. پیش از این مصوبه، زمان یاد شده 30 سال در نظر گرفته شده بود و به همین دلیل انحصار انتشار آثار استاد مطهری پایان می یافت. با مصوبه مجلس این سقف از 30 به 50 سال افزایش پیدا کرد.


نوشته شده در دوشنبه 89/4/28ساعت 9:47 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

چارلز فادیس از مقامات سازمان جاسوسی آمریکا، بازگشت شهرام امیری به ایران را لطمه به «سیا» توصیف کرد.
فادیس در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس اظهار داشت: خطرناک ترین مسئله در ماجرای شهرام امیری، کمک دانسته یا ندانسته وی به ایرانی هاست تا به اطلاعاتی درباره تلاش های جاسوسی سازمان سیا دست پیدا کنند و شاید زندگی برخی افراد هم به همین دلیل به خطر بیفتد. آنها می توانند با مرور فعالیت ها، به اطلاعاتی درباره فعالیت های ما در داخل ایران دست یابند.
به گزارش آسوشیتدپرس، مقامات سابق سیا می گویند در سال 1985 ویتالی یورچنکو از عوامل کاگ ب شوروی به آمریکا پناهنده شد و تنها 3 ماه بعد به شوروی بازگشت.
رادیو فردا نیز از قول یک پژوهشگر عضو موسسه اطلاعات دفاعی دهلی نو گفت «مطمئنا در ماجرای شهرام امیری تهدید و تطمیع هایی در کار بوده است». ماهان عابدین همچنین به رادیو فردا گفته است «دسترسی اطلاعاتی آمریکا به مقامات ایرانی و اشخاصی که اطلاعات بالا دارند و نیز عوامل انسانی برای جمع آوری اطلاعات، کار خیلی سختی است برای اینکه ضد اطلاعات جمهوری اسلامی بسیار قوی است. احساس می کنم یکی از ابعاد ماجرای شهرام امیری این بوده که دستگاه اطلاعاتی ایران توانسته به طور موفقیت آمیز در سیستم حتی پناهندگی آمریکا نفوذ کند. به نظر می رسد دستگاه اطلاعاتی ایران در این فرآیند هم نفوذ کرده و ضربه خود را وارد کرده است.


نوشته شده در دوشنبه 89/4/28ساعت 9:46 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

پس از چرخش مواضع مضحک فتنه گران خارج نشین نظیر بهاءالله مهاجرانی و کدیور، این موضوع همچنان بهانه اصلی هجمه و جدیداً اسباب خنده ضدانقلاب خارج نشین را فراهم نموده است. در همین رابطه هادی خرسندی در خبرنامه ضدانقلابی گویا خطاب به کدیور نوشته است؛
سه چهار هفته ای گذشته است و شاید از نظر خیلی ها قضیه کهنه شده باشد اما من این جریانات را کهنه شدنی نمی دانم و هنوز در فکر آن مصاحبه ام!
و من هنوز... هنوز فکر می کنم که برنامه تفسیر خبر صدای آمریکا گرچه حدود آخر شب در ایران پخش می شود اما آن ساعتی که خانم درخشش با ایشان مصاحبه زنده داشت، در کارولینای شمالی که آقای کدیور تشریف دارند، یکی دو ساعت از ظهر گذشته بود و هوا هم آفتابی بود. یعنی بار دیگر وی موفق شد که روز روشن، صاف از توی دوربین، چشم بدوزد توی چشم هزاران هزار بیننده و دروغ بگوید!
اینجور که کدیور بتواند معلق بزند، عملیات ژانگولر محیرالعقولی است که از شخصیت محبوبی چون آقای کدیور ساخته است وگرنه خلیل عقاب هم با چنان پشتک و واروئی، ولو می شد پیش پای خانم ستاره درخشش.
نامه توضیحی و توجیهی بعدی آقای کدیور ثابت کرد که نه خیر، پایین آمدن محکم و با صلابت ایشان از خرک مغالطه و جفت پا زدن متعادلشان روی تشک مصاحبه، تصادفی و الله بختکی نبوده و حضرتشان باید از سرآمدان فن ژیمناستیک باشد.
این ضد انقلاب خارج نشین با اشاره به تناقض های کدیور در مواضع اخیرش ادامه می دهد:
«وارونه کردن شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» به صورت: «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران»، و انتساب آن به تظاهرکنندگان خیابانی، یک پرسش خیلی ساده به زبان فارسی را از ایشان پیش می آورد.
جناب آقای کدیور! مگر نه اینکه تظاهرات مردم، جنبه اعتراضی یا مطالباتی داشت؟ پس در این صورت شعار اختراعی: «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران»، چه موضوعیت شعاری و لزوم تظاهراتی می داشت و می دارد؟
این ضد انقلاب خارج نشین در ادامه می نویسد؛
جا دارد با قدرت گرفتن «جنبش مغزپسته ای» متعلق به آقایان رفسنجانی، میرحسین، کروبی، خاتمی، کدیور... (که صد البته رنگش روشنتر از جنبش سبز مردم است) سرود «ای ایران» هم مطابق سلیقه آقای کدیور به بازار بیاید.
نگاهی به دو سه بیت از دیوان حافظ، تصحیح آقای کدیور، ما را بیشتر با کنه افکار بلند ایشان آشنا می کند.
سرو چمان من، هم میل چمن می کند،
هم همدم گل می شود، هم یاد سمن می کند
هم هر که چهره برافروخت دلبری داند
هم هر که آینه سازد سکندری داند
هم آنکه چشم به دوربین دروغ می گوید
دودوزه بازی و رسم کدیوری داند
در شرح حال آقای کدیور خواهد آمد که: گفتگو با کودکان به ویژه کودکان خوش باور را دوست می داشت و با قصه و سرگرمی و اتل متل به ارشادشان می پرداخت. نقل است که عنداللزوم صورت خود سبز می کرد و برای بچه ها می خواند.
اتل متل توتوله
الاغ محسن چه جوره
هم شیر داره، هم پستون
جانم فدای هندستون
گفتنی است «شعار نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران» دو روز قبل از روز قدس از سوی سایت وزارت خارجه اسرائیل به فتنه گران پیشنهاد شده بود و سران فتنه نیز آن را شعار مردمی! دانسته بودند. اما در پی افشای این ماجرا و شواهد دیگری که از ارتباط عوامل فتنه 88 با موساد حکایت می کرد، سران فتنه تصمیم به توجیه این حرکت صهیونیستی خود گرفتند و کدیور طی مصاحبه ای گفت؛ شعار تظاهرکنندگان «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران»! بود که اظهارات وی با اعتراض شدید سایر جریانات ضد انقلاب روبرو شد و کدیور در مصاحبه دیگری گفت؛ منظورم این بود که باید اینطوری شعار می دادند!!
یک خبر موثق که از چند کانال نقل شده و در میان گروههای اپوزیسیون مطرح است حکایت از آن دارد که کدیور و سروش با ویزای ورقه ای - بدون درج در پاسپورت- حداقل دوبار به تل آویو سفر کرده اند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/24ساعت 7:36 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

«سگ زرد برادر شغال است». این ضرب المثل فارسی بهترین توصیف کننده تحلیل سردبیر نشریه فارین پالیسی جورنال از سیاست های اوباما و بوش در قبال ایران است که در عمل هیچ تفاوتی ندارند.
جرمی هاموند، تحلیلگر آمریکایی و سردبیر نشریه فارین پالیسی جورنال در این باره به ایرنا می گوید: «اگر واقع بینانه نگاه کنیم سیاست های باراک اوباما عملاً از سیاست های جرج بوش که در واقع فقط مبتنی بر رد مذاکره با ایران و تاکید بر قلدری و تهدید بود، غیرقابل تفکیک است.
باراک اوباما نشان داده که هیچ تمایلی به مذاکره مستقیم و جدی با ایران ندارد. این گفته تحلیلگران که اوباما برخلاف بوش همیشه خواسته با ایران مذاکره کند، بی معنا است تنها تفاوت این است که رئیس جمهوری سابق آمریکا حتی حاضر به قبول امکان مذاکره نبود که این تفاوت نیز حاشیه ای است و هیچ اعتبار عملی ندارد. وقتی نگاه می کنیم می بینیم نقطه شروع یا شرط آغاز هرگونه مذاکره میان ایران و آمریکا به گونه ای که اوباما در گذشته همواره آن را مطرح کرده این است که تهران از حق غنی سازی اورانیوم دست بردارد که این سیاست در عمل همان سیاست های زمان بوش است.»


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/24ساعت 7:35 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

یک ضدانقلاب گریخته از ایران از سبزها خواست کمی در به جان هم افتادن احتیاط کنند.
هوشنگ اسدی که مدتی است دلمشغول تبدیل شدن جنبش سبز به کارناوال دیوانه هاست، طی یادداشتی در گویانیوز خطاب به دوستانش نوشت: «هنوز سالی بیشتر نرفته، که ما چنین به جان هم افتاده ایم، باید سرود را دیگر کنیم. نترسید، نترسید... ما همه با هم نیستیم». اسدی ادامه داد: «ما فریادهای سال پیش را دیگر می کنیم. «نه غزه، نه لبنان» را از حافظه تاریخ خط می زنیم و می نویسیم «هم غزه، هم لبنان» ما با چفیه های سبز در پاریس می گردیم و از خطوط می گوییم، از جدایی. از خودی و غیرخودی. ما از تورنتو دستور اخراج افرادی را می دهیم که عضو «سازمان» تحت فرماندهی پدرمان بوده اند، چون ضدانقلاب اند. چرا؟ چون با فلان شبکه تلویزیونی مصاحبه کرده و پرده از شکنجه های خود برداشته اند. ما در لندن... ما در لوس آنجلس»...
اسدی سپس با لحنی حسرت بار ادامه داده است: «فریادهای نفرت آور خودی و غیرخودی مدام بلند و بلندتر می شود. زمزمه شوم اتهامات، پیوسته دامنه بیشتری می گیرد. رقابت ها به تخطئه کشیده است به توطئه».
ظاهرا برخی از متوهمین همچنان به زمان بیشتری نیاز دارند تا دریابند همه آنچه جنبش سبز خوانده شده چیزی بیشتر از سیاه بازی برای تیغ زدن دولت های اروپایی و آمریکایی نبوده و این موضوع بیش از هر جای دیگر در میان اپوزیسیون مفلوک خارج از ایران صادق است.
گفتنی است مطابق اسناد موجود و منتشر شده ساواک، هوشنگ اسدی در رژیم گذشته به طور همزمان عضو حزب توده و مامور ساواک بود. وی و همسرش نوشابه امیری علاوه بر افراد فعال حزب توده، بسیاری از فعالان سیاسی دیگر را نیز به ساواک معرفی کرده و زمینه شکنجه و بازداشت آنها را فراهم آورده بودند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/24ساعت 7:35 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

رئیس دفتر سازمان جاسوسی موساد در کردستان عراق هم به ارتباط بین رژیم صهیونیستی و گروهک منافقین اعتراف کرد.
هر چند منافقین تاکنون ارتباط های گسترده ای با رژیم اشغالگر قدس داشته اند اما همواره به دلیل حساسیت عمومی مردم نسبت به این رژیم، تلاش کرده اند از رسانه ای شدن و پرداختن به ابعاد دیدارهای خود با مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پرهیز کنند.
با این حال بعد از افشاگری های رسانه ای فراوان بالاخره «الیعیزر تسفریر»، رئیس دفتر سازمان جاسوسی موساد در کردستان عراق در گفت وگو با رادیو ارتش این رژیم دست هم پیمانان خود را رو کرد و گفت: ما نیروهای کرد معارض عراقی را در اسرائیل و کردستان آموزش داده ایم و برخی از آموزش های ما به این افراد نیز در پادگان سازمان مجاهدین (منافقین) صورت گرفته است.
البته دیدار مریم رجوی با جدعون مائیر سفیر رژیم صهیونیستی درایتالیا در جریان سفرش به رم، حمایت وی از افسانه هولوکاست، پوشش و حمایت ماهواره ای اسرائیل برای پخش برنامه های تلویزیونی منافقین، ارتباط رسانه ای میان منافقین و اسرائیل که با در اختیار گذاشتن اطلاعات جاسوسی هسته ای ایران توسط اسرائیل و رسانه ای کردن آن توسط منافقین که همچنان ادامه دارد و مسائلی از این دست، از جمله موارد شاخص ارتباط میان این گروهک و رژیم اسرائیل است که بارها در رسانه های گروهی به آن اشاره شده اما واکنش منافقین در این خصوص تکذیب بوده و مسئولان اسرائیلی نیز ترجیح می دادند در مقابل انتشار این اخبار سکوت کنند ولی این بار بالاخره مقام امنیتی رژیم صهیونیستی سکوت را شکست و از ارتباط نزدیک موساد با منافقین پرده برداشت.
گفتنی است که در سال 58 رادیو بغداد در یک تفسیر خبری از سازمان منافقین تجلیل و تقدیر کرده بود که این اقدام دولت عراق با واکنش شدید منافقین روبرو شد و تیتر اول نشریه مجاهد- ارگان منافقین- به انکار این ارتباط اختصاص یافت که در آن صدام را دیکتاتوری بی رحم و خونریز نامیده بودند، اما دو سال بعد رسماً به عراق نقل مکان کرده و به عنوان بخشی از ابواب جمعی ارتش عراق در خدمت صدام قرار گرفتند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/24ساعت 7:35 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

بی بی سی به قدرت دیپلماسی ایران در ناکام گذاشتن طرح های آمریکا اعتراف کرد. بخش انگلیسی پایگاه اینترنتی بی بی سی اخیراً در گزارشی درباره دیپلماسی ایران به صراحت اذعان کرده است که تحریم های روزافزون علیه ایران نتوانسته است دیپلماسی فعال و پویای ایران و روابط خوب این کشور با بسیاری از کشورهای مختلف جهان را تحت تاثیر قرار دهد.
بی بی سی با یادآوری حضور ایران در اجلاس ها و نشست های مهم بین المللی از جمله نشست سران گروه دی- هشت که اخیراً در نیجریه برگزار شد، می نویسد: «حضور ایران در نشست های منطقه ای و بین المللی حاکی از آن است که این کشور به رغم تحریم هایی که هفته به هفته بر شدت آن افزوده می شود، از روابط خوبی با بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای در حال توسعه برخوردار است و این کشورها از حق ایران برای دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای حمایت می کنند».
در این گزارش آمده است: «روابط خوب ایران با این کشورها و نیز حمایت آنها از فعالیت های هسته ای ایران، به پشتوانه و عامل تاییدکننده خوبی برای فعالیت های هسته ای تهران تبدیل شده است».
بی بی سی در ادامه این گزارش می نویسد: «کشورهای در حال توسعه و بسیاری از دیگر کشورهایی که ایران روابط خوبی با آنها برقرار کرده است، نگاهی متفاوت از نگاه واشنگتن و برخی دولت های اروپایی به ایستادگی ایران در برابر شورای امنیت سازمان ملل بر سر موضوع غنی سازی اورانیوم و فعالیت های هسته ای دارند بسیاری از کشورها فعالیت های صلح آمیز هسته ای را حق ایران می دانند و مقاومت آن در شورای امنیت سازمان ملل را مبارزه برای دفاع از حق و حقوق این کشور می دانند».
بی بی سی می افزاید: «روابط ایران با کشورهای مختلف در نقاط دور و نزدیک جهان سندی است که ثابت می کند با وجود تحریم های روزافزون علیه ایران، بسیاری از کشورها نگاهی متفاوت از نگاه تحریم کنندگان نسبت به ایران و حتی فعالیت های هسته ای آن دارند».
گفتنی است اعتراف بی بی سی در سایت انگلیسی زبان این بنگاه خبری آمده است که مخاطبان غیرایرانی دارد و انکار واقعیات ملموس برای آنها امکان پذیر نیست و این در حالی است که بی بی سی در بخش فارسی زبان خود که به عملیات روانی علیه ایران اسلامی و حمایت از سران فتنه اختصاص دارد، اینگونه اخبار را سانسور می کند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/24ساعت 7:34 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

سازمان غیرقانونی مجاهدین انقلاب از اغتشاشات و آشوبگری های 18 تیر 78 دفاع کرد و تحرکاتی مانند آنچه در آن دوران رخ داد را الگوی حرکت جنبش دانشجویی دانست!
این سازمان در بیانیه خود نوشته است: «همانگونه که ضرب و شتم دانشجویان در 18تیر 78 نه تنها روند حرکت جنبش دانشجویی را متوقف نکرد، بلکه منجر به رشد و بلوغ بیشتر آن شد، اینک نیز اعمال محدودیتهای گسترده باعث به روز شدن نوع و روش حضور دانشجویان در جامعه در قالب شبکه های اجتماعی ذیل جنبش سبز مردم ایران شده است».
سازمان مجاهدین در این بیانیه چیزی در این مورد نگفته است که سران آن چگونه در مقطعی جریان دانشجویی را تبدیل به میلیشیای خود کردند و وقتی استفاده خود را از آن بردند به صراحت گفتند که جنبش دانشجویی حرف مفت است. علاوه بر این در این بیانیه هیچ توضیحی درباره اغتشاشات و حرمت شکنی هایی که به اسم دانشجو و در واقع توسط رابطان رسمی سرویس های بیگانه در آن ایام صورت گرفت داده نشده است چرا که اعضای سازمان به خوبی می دانند خود در تمامی آن جرائم شریک هستند.
سازمان مجاهدین در ادامه بیانیه خود سعی کرده است یک استراتژی برای رفتار آینده جریان دانشجویی ارائه کند. بیانیه نویسان سازمان در این بخش تمرکز خود را برتئوری شبکه سازی اجتماعی قرار داده اند که آخرین و به روز شده ترین توصیه سرویس های اطلاعاتی غربی به دوستان داخلی شان است. سازمان نوشته است: «خوابگاهها، دانشکده ها، جمعهای دانشجویی و حتی محیطهای خانوادگی عرصه بروز و ظهور شبکه های اجتماعی با محوریت دانشجویان که یکی از موثرترین گروه های مرجع اجتماعی است، روز به روز گسترش و تعمیق بیشتری می یابد.»
بیانیه نویسان سازمان باز هم این سوال منطقی را بی پاسخ گذاشته اند که نظرشان درباره عوامل اصلی آشوب های 18 تیر 78 که هم اکنون به آمریکا و انگلیس پناهنده شده اند چیست؟ اگر پناهندگی عوامل آشوب های 18تیر به آمریکا و انگلیس و سفر برخی از آنها به اسرائیل و همکاری آشکار با سرویس های اطلاعاتی سیا و موساد را خیانت می دانند، چرا از آشوب حمایت می کنند؟! و... گفتنی است که برخی از این عوامل فراری و به خدمت گرفته از سوی سازمان های اطلاعاتی بیگانه، افراد بسیار نزدیک و همکار سازمان مجاهدین بوده اند و سازمان به همین علت از توضیح درباره این خیانت آشکار که خودش در آن سهیم بوده است طفره می رود.


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/24ساعت 7:34 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

نخست وزیر ترکیه

نخست وزیر ترکیه ، حمله نیروهای اسرائیلی به کاروان آزادی را " دزدی دریایی " خواند و گفت: تل آویو باید از آنکارا عذر خواهی کند.

رجب طیب اردوغان" روز دوشنبه پس از دیدار و گفت و گو با همتای صربستانی خود در بلگراد در پاسخ به خبرنگاران که درباره حمله نیروهای اسرائیلی به کاروان کشتی های حامل کمک های بشردوستانه به نوار غزه سووال کردند ، گفت : اسرائیل علاوه بر عذرخواهی، باید زیان و غرامت بازماندگان کشته شدگان ، مجروحان و خسارت های مترتب را بپردازد.
نخست وزیر ترکیه تصریح کرد که آنکارا خواهان لغو محاصره نوار غزه است.
آنکارا پس از حمله اسرائیل به کاروان آزادی در نزدیکی آبهای نوار غزه در ماه "می" امسال که دهها نفر از اتباع ترکیه در آن کشته و زخمی شدند ، ضمن فراخواندن سفیر خود از اسرائیل، فضای هوایی خود را بر روی پرواز هواپیماهای نظامی این رژیم بست و از شرکت در برگزاری سه تمرین مشترک نظامی با اسرائیل خودداری کرد.

 


نوشته شده در سه شنبه 89/4/22ساعت 8:58 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

   1   2      >

Design By : Pichak