سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

سازمان غیرقانونی مجاهدین انقلاب از اغتشاشات و آشوبگری های 18 تیر 78 دفاع کرد و تحرکاتی مانند آنچه در آن دوران رخ داد را الگوی حرکت جنبش دانشجویی دانست!
این سازمان در بیانیه خود نوشته است: «همانگونه که ضرب و شتم دانشجویان در 18تیر 78 نه تنها روند حرکت جنبش دانشجویی را متوقف نکرد، بلکه منجر به رشد و بلوغ بیشتر آن شد، اینک نیز اعمال محدودیتهای گسترده باعث به روز شدن نوع و روش حضور دانشجویان در جامعه در قالب شبکه های اجتماعی ذیل جنبش سبز مردم ایران شده است».
سازمان مجاهدین در این بیانیه چیزی در این مورد نگفته است که سران آن چگونه در مقطعی جریان دانشجویی را تبدیل به میلیشیای خود کردند و وقتی استفاده خود را از آن بردند به صراحت گفتند که جنبش دانشجویی حرف مفت است. علاوه بر این در این بیانیه هیچ توضیحی درباره اغتشاشات و حرمت شکنی هایی که به اسم دانشجو و در واقع توسط رابطان رسمی سرویس های بیگانه در آن ایام صورت گرفت داده نشده است چرا که اعضای سازمان به خوبی می دانند خود در تمامی آن جرائم شریک هستند.
سازمان مجاهدین در ادامه بیانیه خود سعی کرده است یک استراتژی برای رفتار آینده جریان دانشجویی ارائه کند. بیانیه نویسان سازمان در این بخش تمرکز خود را برتئوری شبکه سازی اجتماعی قرار داده اند که آخرین و به روز شده ترین توصیه سرویس های اطلاعاتی غربی به دوستان داخلی شان است. سازمان نوشته است: «خوابگاهها، دانشکده ها، جمعهای دانشجویی و حتی محیطهای خانوادگی عرصه بروز و ظهور شبکه های اجتماعی با محوریت دانشجویان که یکی از موثرترین گروه های مرجع اجتماعی است، روز به روز گسترش و تعمیق بیشتری می یابد.»
بیانیه نویسان سازمان باز هم این سوال منطقی را بی پاسخ گذاشته اند که نظرشان درباره عوامل اصلی آشوب های 18 تیر 78 که هم اکنون به آمریکا و انگلیس پناهنده شده اند چیست؟ اگر پناهندگی عوامل آشوب های 18تیر به آمریکا و انگلیس و سفر برخی از آنها به اسرائیل و همکاری آشکار با سرویس های اطلاعاتی سیا و موساد را خیانت می دانند، چرا از آشوب حمایت می کنند؟! و... گفتنی است که برخی از این عوامل فراری و به خدمت گرفته از سوی سازمان های اطلاعاتی بیگانه، افراد بسیار نزدیک و همکار سازمان مجاهدین بوده اند و سازمان به همین علت از توضیح درباره این خیانت آشکار که خودش در آن سهیم بوده است طفره می رود.


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/24ساعت 7:34 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak