سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک ضدانقلاب گریخته از ایران از سبزها خواست کمی در به جان هم افتادن احتیاط کنند.
هوشنگ اسدی که مدتی است دلمشغول تبدیل شدن جنبش سبز به کارناوال دیوانه هاست، طی یادداشتی در گویانیوز خطاب به دوستانش نوشت: «هنوز سالی بیشتر نرفته، که ما چنین به جان هم افتاده ایم، باید سرود را دیگر کنیم. نترسید، نترسید... ما همه با هم نیستیم». اسدی ادامه داد: «ما فریادهای سال پیش را دیگر می کنیم. «نه غزه، نه لبنان» را از حافظه تاریخ خط می زنیم و می نویسیم «هم غزه، هم لبنان» ما با چفیه های سبز در پاریس می گردیم و از خطوط می گوییم، از جدایی. از خودی و غیرخودی. ما از تورنتو دستور اخراج افرادی را می دهیم که عضو «سازمان» تحت فرماندهی پدرمان بوده اند، چون ضدانقلاب اند. چرا؟ چون با فلان شبکه تلویزیونی مصاحبه کرده و پرده از شکنجه های خود برداشته اند. ما در لندن... ما در لوس آنجلس»...
اسدی سپس با لحنی حسرت بار ادامه داده است: «فریادهای نفرت آور خودی و غیرخودی مدام بلند و بلندتر می شود. زمزمه شوم اتهامات، پیوسته دامنه بیشتری می گیرد. رقابت ها به تخطئه کشیده است به توطئه».
ظاهرا برخی از متوهمین همچنان به زمان بیشتری نیاز دارند تا دریابند همه آنچه جنبش سبز خوانده شده چیزی بیشتر از سیاه بازی برای تیغ زدن دولت های اروپایی و آمریکایی نبوده و این موضوع بیش از هر جای دیگر در میان اپوزیسیون مفلوک خارج از ایران صادق است.
گفتنی است مطابق اسناد موجود و منتشر شده ساواک، هوشنگ اسدی در رژیم گذشته به طور همزمان عضو حزب توده و مامور ساواک بود. وی و همسرش نوشابه امیری علاوه بر افراد فعال حزب توده، بسیاری از فعالان سیاسی دیگر را نیز به ساواک معرفی کرده و زمینه شکنجه و بازداشت آنها را فراهم آورده بودند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/24ساعت 7:35 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak