سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

به دنبال چاپ عکس سرکرده گروهک استعماری بهائیت بر روی جلد کتاب «نهضت های اسلامی در صد ساله اخیر»، علی مطهری مدیر انتشارات صدرا اعلام کرد: من گمان می کردم این عکس، تصویر محمد عبده است نه عبدالبهاء.
در تصویر روی جلد کتاب استاد شهید مرتضی مطهری سه تصویر بزرگ از عبدالبهاء، اقبال لاهوری و سیدجمال الدین اسدآبادی نقش بسته و در پس زمینه آن نیز تصویر کوچکی از حضرت امام دیده می شود. انتشار روی جلد کتاب مذکور با اعتراض هایی مواجه شده است.
علی مطهری نماینده تهران و مدیر انتشارات صدرا در واکنش به این اعتراض ها گفت: من عکس روی جلد کتاب را دیدم و پرسیدم عکس نفر سوم متعلق به چه کسی است اینها می گویند عکس عبدالوهاب (رئیس فرقه وهابیت) است اما من مطمئن نیستم که عکس عبدالوهاب است.
وی در واکنش به اینکه عکس روی جلد یقیناً عکس عبدالبهاء از بنیانگذاران فرقه بهائیت است افزود: گمان می کردم که این عکس محمد عبده دانشمند مصری است و باید پیگیری شود که این واقعاً عکس عبدالبهاء است یا نه. اگر واقعاً عکس عبدالبهاء باشد باید بگوییم طرح جلد را به سرعت عوض کنند. امروز گفتم به طراح روی جلد کتاب زنگ بزنند، من این قضیه را حتماً پیگیری می کنم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا این تغییر طراحی جلد با هماهنگی شما بوده است، پاسخ داد: بله. خود من گفته بودم جلدی طراحی شود با عکس سیدجمال الدین اسدآبادی، اقبال و محمد عبده. اما نمی دانستم این عکس، عکس عبدالبهاء است.
گفتنی است گروهک استعماری بهائیت توسط انگلیس راه اندازی شد و مقر آن هم اینک در فلسطین اشغالی قرار دارد. عبدالبهاء رئیس این فرقه استعماری از ملکه انگلستان نشان «سر» دریافت کرده است.
مجلس به تازگی با تصویب طرحی به پیشنهاد علی مطهری، حق انتشار انحصاری آثار مؤلفان و مصنفان را به وارثان آنها واگذار کرد. پیش از این مصوبه، زمان یاد شده 30 سال در نظر گرفته شده بود و به همین دلیل انحصار انتشار آثار استاد مطهری پایان می یافت. با مصوبه مجلس این سقف از 30 به 50 سال افزایش پیدا کرد.


نوشته شده در دوشنبه 89/4/28ساعت 9:47 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak