سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

امام آمد     شاه رفت

 

22بهمن      دهه فجر

 

22 بهمن


نوشته شده در پنج شنبه 88/11/15ساعت 1:0 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

ایران من

ماهواره های طلوع، مصباح 2، نوید علم و صنعت و موتور ماهواره بر سیمرغ به عنوان جدیدترین دستاوردهای علمی کشور در عرصه فضایی صبح امروز( چهارشنبه) با حضور رییس جمهوری رونمایی شد .

 

در مراسم ویژه ای که در محل سالن اجلاس سران با حضور جمع کثیری از مقامات کشوری و لشگری برگزار شده است، دکتر محمود احمدی نژاد از این طرح‌های ملی که از افتخارات علمی کشور محسوب شده و توانمندی دانشمندان جوان ایرانی را به رخ جهانیان می کشد، رونمایی کرد.
در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دستاوردهای فضایی برگزار شده است که رییس جمهوری در بدو ورود به سالن اجلاس سران از آن بازدید کرد.
در این مراسم همچنین چندین مرکز و آزمایشگاه فضایی با پیام رییس جمهوری فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و همچنین کاوشگر 3 با پیام رییس جمهوری به فضا پرتاب خواهد شد.

 


نوشته شده در چهارشنبه 88/11/14ساعت 11:5 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

آیت الله احمد خاتمی

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: زاویه سران فتنه روز به روز با نظام و انقلاب بیشتر می شود و این امر امید بازگشت آنها به آغوش نظام را کم رنگ کرده است.

آیت الله سیداحمد خاتمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته همه امیدوارند این افراد به آغوش نظام و انقلاب برگردند، ولی رفتار آنها نشان می دهد که امکان این امر کم است.
وی اظهارداشت: تجربیات ملت ایران در سالهای اول انقلاب نشان می دهد سیل خروشان ملت در هر صورت به راه خود بر پایه نظام و انقلاب ادامه می دهد و آنهایی که نتوانند همراه ملت حرکت کنند، زیان خواهند دید.
وی، افرادی همچون بنی صدر و منافقین رااز جمله زیان دیدگان دانست و ادامه داد: آنها به رغم شعارهای زیبا نتوانستند با انقلاب همراه باشند و اکنون در صف مبارزه با نظام و انقلاب هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امیدواریم همه زاویه گرفتگان از متن نظام، برگردند و این امر به نفع آنها خواهد بود.
وی تصریح کرد: البته باید آن افراد پس از بازگشت پاسخگوی اعمال ناپسند خود در این مدت باشند.
آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: این راهپیمایی در حقیقت رزمایش اقتدار نظام و همراهی مردم با انقلاب و نظام است و این حضور کم نظیر خواهد بود.
وی، پیام حضور در راهپیمایی 22 بهمن را وفاداری به نظام ، بیعت با ولایت و برائت از دشمنان اعلام کرد.
وی با نامگذاری جریانات اخیر به "جنگ احزاب" اظهارداشت: در این دوران نیز تمام دشمنان نظام اسلامی از درون و بیرون علیه نظام توطئه می کنند که این امر همانند سالهای صدر اسلام و غائله جنگ احزاب در زمان پیامبر اکرم (ص) است.
وی، عرصه گسترده جنگ نرم علیه ایران اسلامی را یادآور شد و افزود: در این جنگ از یک سو، استکبار جهانی و ایادی خارجی آن و از سوی دیگر برخی از داخل نشین ها این جنگ را رهبری می کنند.
آیت الله خاتمی، همچنین با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی درست و کامل رسانه ها گفت: شیطنت برخی سایتها، موجب جلوه نادرست تماس من با آقایان هاشمی رفسنجانی و یزدی شد که این شیطنت می توانست مشکلاتی ایجاد کند.
وی در این رابطه گفت : من تلفنی با آقایان هاشمی رفسنجان و یزدی در مورد صحبت هایشان در قبال همدیگر گفتگو کردم که هر دو آنها با سعه صدر پایان دادن به این صحبت ها را قبول و از آن استقبال کردند و هیچ مشکلی نیز به وجود نیامد.
وی تصریح کرد: همه ما باید سعی کنیم جلوی گسترش نزاع در جامعه گرفته شود.


نوشته شده در چهارشنبه 88/11/14ساعت 11:3 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

باب ریگ

باب ریگ" رییس سابق کمیته خلع سلاح نیوزیلند، گفت: دولت آمریکا دارایی مردم این کشور را صرف مقابله با حقوق مسلم کشورهایی نظیر ایران می کند.

 

باب ریگ روز چهارشنبه با انتقاد از سیاست های توسعه طلبانه دولت های آمریکا، گفت: مقابله با حقوق کشورها علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای جامعه جهانی خود آمریکا و مردم این کشور را نیز با مشکلاتی مواجه می کند.
وی در ادامه اتخاذ سیاست های مستقل از سوی کشورها و حرکت به سمت توسعه را برای دولتمردان آمریکا غیرقابل پذیرش دانست و اظهار داشت: دولت آمریکا بر اساس همین سیاست تاکنون تلاش کرده که مانع رشد و توسعه کشورهای مستقل شود.
رییس سابق کمیته خلع سلاح نیوزیلند در ادامه با اشاره به تلاش های غرب برای ایجاد مانع در مقابل برنامه های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران، گفت: سال ها است که دولتمردان آمریکا به کمک رژیم صهیونیستی و برخی از همپیمانان غربی، در اتاق های فکر خود برای جلوگیری تبدیل شدن ایران به یک کشور پیشرفته که انرژی صلح آمیز هسته ای را در اختیار خود دارد، کار می کنند و هر بار که برنامه هایشان با مشکل مواجه می شود، به سرعت برنامه دیگری را برای این منظور طراحی می کنند.
این اندیشمند نیوزیلندی در ادامه تلاش مجدد آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران باوجود شکست پروژه های قبلی تحریم را اقدامی عجیب از سوی دولت اوباما ذکر کرد و اظهار داشت: نتایجی که تا کنون از اعمال تحریم ها علیه ایران برای آمریکا حاصل شده چیزی نبوده که این کشور بخواهد به دنبال تشدید آنها باشد و اتخاذ این سیاست ها تنها شرکت های آمریکایی را از حضور در بازار ایران محروم می کند.
وی در ادامه با تمجدید از مقاومت دولت و مردم ایران در برابر زیاده خواهی های غرب در زمینه برنامه های صلح آمیز هسته ای، گفت: این رویه می تواند برای دیگر کشورهای در حال توسعه نویدبخش باشد که می توانند برای تداوم حرکت های توسعه ای خود از فناوری های نوین و پیشرفته بهره برداری کنند.
باب ریگ با اشاره به اینکه برنامه جدید آمریکا برای اعمال تحریم های بیشتر بر ایران نیز با ناکامی مواجه خواهد شد، مخالفت کشورهایی نظیر چین با این موضوع را یکی از دلایل شکست تحریم ها دانست و گفت: کشورها به طور قطع به دنبال منافع خود هستند و تحت فشار قرار دادن آنها برای حرکت در جهتی مغایر با منافع ملی بی اثر خواهد بود.

 


نوشته شده در چهارشنبه 88/11/14ساعت 11:1 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان آشوب های عاشورای حسینی به ریاست قاضی صلواتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران آغاز شد.

این جلسه به صورت علنی با حضور متهمان، وکلای مدافع آنان، نماینده دادستان تهران و خبرنگاران رسانه ها تشکیل شده است.

قرار است در این جلسه به اتهامات شش نفر از متهمان رسیدگی شود.

سومین جلسه محاکمه تعدادی از متهمان حوادث روز عاشورا شنبه گذشته به صورت علنی برگزار شد که در آن به اتهامات پنج نفر از متهمان رسیدگی شد.


نوشته شده در چهارشنبه 88/11/14ساعت 11:0 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak