سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک ضد انقلاب گریخته از کشور از حمایت مراجع و شخصیت های بزرگ دینی از نظام در ایام فتنه سال 88 به شدت ابراز خشم کرد.
علی افشاری که اکنون حقوق بگیر رسمی سازمان سیا و سرویس های اطلاعاتی اروپایی نظیر سرویس هلند است و از طریق مقاله نویسی در رسانه هایی مانند رادیو فردا و روز آنلاین روزگار می گذراند، در مقاله ای در سایت روز آنلاین همه روحانیون ایران را سکولار خواند!
وی که ظاهراً در فهم معنای کلمات هم دچار مشکل جدی است، نوشت: «آن چیزی که در طول سه دهه گذشته باعث رنجش خاطر مردم شده، ادغام دین و دولت بوده است درست برعکس سنوات قبل از انقلاب. نوع نگاه معترضین به روحانیت در جنبش سبز و راهپیمایی های پسا انتخاباتی بسیار روشن گر است. یکی از مطالبات مردم اعتراض مراجع و روحانیون به دولت کودتا و اعلام عدم مشروعیت مذهبی آن بود». افشاری سپس با ابراز ناراحتی از اینکه چنین مطالبه ای با بی اعتنایی مطلق مراجع و علما مواجه شد، به حوزه های علمیه حمله کرده و نوشته است: «مردم معترض که شماری از آنان نیز از مدافعان پر و پا قرص سکولاریسم هستند، نه تنها توجیه ها را نمی پذیرفتند بلکه نسبت به مراجع و فضلایی که سکوت پیشه ساختند نیز ناراضی بودند و سکوت را علامت رضا ارزیابی می کردند که نهایتاً آنان را در موقعیت شریک مسئولیت فجایع روحانیت حکومتی قرار می دهد»! این در حالی است که به جز یکی دو چهره شناخته شده در قم و یک شهر دیگر که کسی آنها را به عنوان عالم بزرگ و مرجع به رسمیت نمی شناسد، هیچ کدام از عالمان بزرگ شیعه در ایران و سایر کشورهای مجاور نه تنها کوچکترین حمایتی از فتنه سبز نکردند بلکه بر مبنای اطلاعات موجود قاطبه آنها با تجلیل از درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت تبعیت از ایشان تاکید کردند.
نکته مهم تر این است که برخی از علمای بزرگ در ایام فتنه 88 تاکید داشتند براساس مبانی فقهی کسانی که به دروغ مردم را به خیابان بکشانند و به جان و مال آنها خسارت بزنند، محارب و مفسد فی الارض هستند.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:35 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

دو تن از همکاران سران داخلی فتنه در خارج از کشور، آمریکا و صهیونیست ها را از تلاش برای ستیز با اسلام و توهین به مقدسات مسلمانان مبرا کردند.
اکبر پونز و فرهاد خسرو خاور که با رادیو بین المللی فرانسه گفت وگو می کردند، تاکید کردند که اسلام ستیزی در غرب را یک پدیده اجتماعی می دانند نه یک پدیده سیاسی که دولت ها پشت سر آن قرار دارند.
پایگاه اینترنتی سیا (گویا) نیوز، که گزارشی از مصاحبه این دو نفر با رادیو فرانسوی منتشر کرده، نوشت: «خسرو خاور در این مصاحبه نتیجه می گیرد که اسلام هراسی پیش از این که سیاسی باشد یک پدیده اجتماعی است. این پدیده از پایین به بالا حرکت می کند و نه بالعکس»!
سیانیوز ادامه داد:«اکبر گنجی عقیده دارد که اگر اسلام ستیزی امروز را با مثلا دوران جنگ های صلیبی و دیگر منازعات میان ادیان مقایسه کنیم، خواهیم دید که سطح این ستیزها نسبت به گذشته بسیار نازل هستند.» و کوشید دولتمردان آمریکا و عوامل اسرائیل را از دست داشتن در این اقدام تبرئه کند!
گفتنی است گنجی فردی است که در 3 ماه گذشته بیش از ده مقاله شامل اهانت صریح به امام زمان(عج) و امام خمینی نوشته و همواره جریان سبز را دعوت به عبور از این مفاهیم کرده است.
این اظهارات در حالی که دو هفته از زمانی که چند صهیونیست متعصب با صحنه گردانی لابی های صهیونیستی و حمایت آشکار دولت آمریکا اقدام به قرآن سوزی در قلب واشنگتن کردند، نمی گذرد. نه سران فتنه در داخل و نه دوستان آن طرف آبشان، لابد به این دلیل که نمی خواستند دولت آمریکا را از خود برنجانند، هیچ کدام موضعی جدی نسبت به این واقعه دردناک اتخاذ نکردند.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:34 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

معمار سیاست آمریکا درباره تحریم ایران که ظاهرا برای انتخابات کنگره کاندیدا شده تاکید کرد آمریکا باید از سازمان ملل خارج شود.
ریک روسوس دیروز طی مقاله ای در پایگاه اینترنتی نشریه لجر آمریکا نوشت: «دنیس راس نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا گفت واشنگتن باید از سازمان ملل خارج شود». وی ادامه داد: «دو نفر از رقبای دنیس راس به نام های لوری ادواردز از حزب دموکرات و راندی ویلکینسون از جنبش تی پارتی آمریکا با این پیشنهاد مخالفت کرده اند. ویلکینسون گفت آمریکا نباید از سازمان ملل بگریزد اما به اصلاحاتی نیاز است. ادواردز نیز گفت عاقلانه نیست در زمان مبارزه با تروریسم در سرتاسر جهان از سازمان ملل خارج شویم.»
به نوشته روسوس راس که از شهر لیک لند آمریکا این مسئله را در بیانیه ای در پایگاه اینترنتی تبلیغاتی خود مطرح کرده است عقیده دارد: «یک سرباز آمریکایی هیچگاه نباید تحت فرماندهی هیچ افسری غیر از یک افسر آمریکایی قرار بگیرد. هیچ سرباز آمریکایی نباید در هیچ زمانی و تحت هیچ بهانه ای تحت فرمان سازمان ملل قرار گیرد. سربازان آمریکایی قسم می خورند که از قانون اساسی آمریکا دفاع و حمایت کنند نه از منشور سازمان ملل». به نوشته این پایگاه اینترنتی دنیس راس در عین حال اذعان می کند که سربازان آمریکایی هرگز تحت فرمان سازمان ملل نبوده اند. اما او می گوید می خواهد اطمینان یابد که چنین چیزی هیچگاه رخ نخواهد داد.
روسوس لدر می نویسد: «وقتی از او سؤال شد آیا آمریکا باید در سازمان ملل بماند یا خیر گفت وقت آن است که آمریکا از این سازمان خارج شود. وی افزود ما چه با سازمان ملل و چه بدون آن می توانیم منبع برتری نظامی و فانوس دریایی هدایت حقوق بشر باشیم»!!
گفتنی است دنیس راس مسئول سیاست گذاری امور ایران در شورای امنیت ملی آمریکاست و به همراه ویلیام برنز معاون هیلاری کلینتون پرونده ایران را در دست دارد.
گفتنی است آمریکایی ها اگرچه سلطه فراوانی بر سازمان ملل داشته و از حق- جنگلی- وتو نیز برخوردارند ولی تاکنون برای جنایات و سلطه گری بین المللی خود منتظر کسب مجوز از سازمان ملل نبوده اند که مخصوصا اقدامات چندساله اخیر آمریکا حکایت از آن دارد. از این روی پیشنهاد «دنیس راس» و پرداخت رسانه ای آن را می توان یک «جنگ زرگری» با هدف زمینه سازی برای قانون شکنی های بیشتر کابوهای وحشی حاکم بر آمریکا تلقی کرد.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:34 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

سایت تحت مدیریت منوشه امیر، پیشنهاد سران فتنه برای سردادن شعار الله اکبر در دوشنبه شب -دیشب- را به باد انتقاد شدید گرفت و نوشت «بعید است جمهوری اسلامی قصد دستگیری موسوی و کروبی را داشته باشد که مجبور باشیم برای پیشگیری از آن فریاد الله اکبر سر بدهیم»!
سایت بالاترین در ادامه می نویسد «شعار الله اکبر، شاخصه و نماد جمهوری اسلامی است و جنبش سبز بعد از عبور از اسلام نباید بار دیگر با سردادن این شعار به گذشته برگردد. این شعار باعث ریزش هواداران اصلی جنبش می شود که به اسلام اعتقادی ندارند و یا اسلام را در حاکمیت نمی خواهند» سایت وابسته به منوشه امیر به سران فتنه گوشزد کرده است که بعد از رخدادهای پس از انتخابات دیگر کمتر کسی اعتقاد آنها به اسلام خمینی]ره[ را باور می کند.
ظاهراً منوشه امیر- صهیونیست ایرانی الاصل و فرزند یعقوب نزول خوار- نمی داند سران فتنه این روزها به شدت از این که دیگر کسی به آنها محل نمی گذارد نگران و آشفته خاطر هستند و این نگرانی را مکرراً با اطرافیان خود در میان گذاشته و از آنها خواسته اند «هر طوری که می دانند دست به کاری بزنند»!


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:33 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

یک پایگاه خبری وابسته به ضد انقلاب خارج نشین به مرگ جریان سبز در ایران و ناتوانی آن از طراحی های جدید اعتراف کرد.
ایران گلوبال دیروز در مقاله ای که بخش عمده آن به تمجید از کروبی به دلیل «فراتر گذاشتن پا از مرزهای قبلی اپوزیسیون» اختصاص داشت، فتنه گران را به باد انتقاد گرفت و نوشت: «شاید حکومت این بازی روانی «دستگیری یا عدم دستگیری سران جنبش» را تا ماه ها بخواهد کش بدهد. آیا ما باید در این بازی شرکت کنیم؟ چرا فرصت مهم «بازگشایی مدارس و دانشگاه ها» را فراموش کرده ایم؟ چرا از الان نباید حرف از شانزده آذر و سیزده آبان بزنیم؟ باور کنیم که برنامه ریزی برای شش ماه آینده و سخن گفتن درباره آن، تمرکز نظام را به هم می زند»!!
این پایگاه اینترنتی ضد انقلاب سپس هندوانه ای زیر بغل کروبی گذاشت و با انتقاد تلویحی از امثال موسوی نوشت: «شیخ شجاع ما امروز درس بزرگی به ما داد و آن این که به جای فرو رفتن در لاک دفاعی و منتظر حرکت حریف ماندن، باید «خاکریزها را به جلو برد» و باید «ضربه وارد کرد». کروبی عزیز گرچه هنوز در معرض خطر حصر، بازداشت و حتی تهاجم مجدد به منزلش قرار دارد اما به ما آموخت که باید بی محابا، قلب دشمن را هدف گرفت و نباید در یک خاکریز درجا زد تا دشمن به سراغت بیاید». ایران گلوبال در پایان از این که جنبش سبز گرفتار «اکنون» شده هم سخت انتقاد کرده است.
گفتنی است مهدی کروبی مدت هاست جز به نمایش گذاشتن اوج عدم تعادل و بی خردی و همچنین خودشیرینی برای ضد انقلاب کار دیگری ندارد. مشکل اما ظاهرا این است که حتی ضد انقلاب خارج از کشور هم فهمیده کروبی را نباید جدی گرفت و به همین دلیل اغلب از او به عنوان کسی یاد می کنند که بیشتر به درد قربانی شدن می خورد تا قهرمان شدن.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:33 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

حجت الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه با ارسال نامه های جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد، سازمان کنفرانس اسلامی، پاپ و سفیر سوئیس در ایران خواستار برخورد با هتاکان به قرآن مجید شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه متن کامل این نامه به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
امروز چه مصیبتی بالاتر از هتک حرمت به آخرین کتاب الهی و مایه سعادت بشریت وجود دارد. ما هم به پیروی از رهنمود همین کتاب رحمانی به مصداق آیه شریفه الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون به خود تسکین داده و این مصیبت اعظم را به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء تسلیت عرض می نماییم.
سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان تکریم و ترویج قرآن کریم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجدانه خواستار واکنش سریع و گسترده جوامع بشری نسبت به اقدام گستاخانه ایادی صهیونیسم جهانی در هتک حرمت به ساحت کلام الله مجید می باشد. این سازمان همچنین خواستار توضیح رئیس جمهور ایالات متحده نسبت به این اقدام وقیحانه می باشد.
بدیهی است در صورت عدم برخورد با مسببان و بانیان واقعه اخیر، این سازمان تنظیم کیفرخواست و پیگیری قضایی از مجامع بین المللی برای مجازات دست اندرکاران این اقدام را از حقوق حقه خود می داند.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 4:5 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

اهانت به قرآن واکنش صهیونیست ها به گسترش و اقتدار اسلام است
در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، حلقه های صهیونیستی درون دولت آمریکا را طراحان اصلی این توطئه مشمئز کننده خواندند و با تشریح اهداف پشت پرده کینه توزی های صهیونیست ها نسبت به اسلام و قرآن تأکید کردند: دولت آمریکا برای اثبات ادعای خود درباره دخالت نداشتن در این توطئه، باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را به گونه ای شایسته به مجازات برساند.
متن پیام ولی امر مسلمین جهان به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون
ملت عزیز ایران ـ امت بزرگ اسلام!
اهانت جنون آمیز و نفرت انگیز و مشمئز کننده به قرآن مجید در کشور آمریکا که در سایه امنیت پلیسی آن کشور اتفاق افتاد حادثه تلخ و بزرگی است که نمی توان آن را تنها در حدّ یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد. این یک اقدام محاسبه شده از سوی مراکزی است که از سال ها پیش به این طرف، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند. این حلقه دیگری از زنجیره ننگینی است که با خیانت سلمان رشدی مرتد آغاز شد و با حرکت کاریکاتوریست خبیث دانمارکی و ده ها فیلم ضد اسلام ساخته شده در هالیوود ادامه یافت و اکنون به این نمایش نفرت انگیز رسیده است. پشت صحنه این حرکات شرارت بار چیست و کیست؟
مطالعه این روند شرارت که در این سالها با عملیات جنایت بار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمی گذارد که طرّاحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است که از بیشترین نفوذ بر دولت آمریکا و سازمان های امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولتهای اروپائی برخوردارند. اینها همان کسانی اند که پژوهش های حقیقت یاب مستقل روز به روز بیشتر انگشت اتهام در ماجرای حمله به برج ها در 11 سپتامبر را به سوی آنان متوجه می کنند. آن ماجرا بهانه حمله به افغانستان و عراق را به رئیس جمهور جنایتکار وقت آمریکا داد و او ا علان جنگ صلیبی کرد و همان شخص بنابر گزارشها، دیروز اعلام کرده است که این جنگ صلیبی با ورود کلیسا به صحنه، کامل شد.
هدف از اقدام نفرت انگیز اخیر آن است که از سوئی مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه مسیحی به سطوح همگانی مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش، رنگ مذهبی گرفته و پشتوانه ای از تعصبات و تعلقات دینی بیابد، و از سوی دیگر ملتهای مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه دار می شوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل سازد.
این اقدام کینه توزانه، نه آغاز یک جریان، بلکه یک مرحله از روند طولانی مدت اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا است. اینک همه سران استکبار و ائمه الکفر در برابر اسلام قرار گرفته اند. اسلام، دین آزادی و معنویت انسان، و قرآن کتاب رحمت و ح کمت و عدالت است؛ وظیفه همه آزادیخواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام ستیزی با این شیوه های نفرت بار مقابله کنند. سران رژیم آمریکا نمی توانند با سخنان فریبنده و میان تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده زشت تبرئه کنند. سالهاست که مقدسات و همه حقوق و حرمت میلیونها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاکستان، در عراق و لبنان و فلسطین زیر پا گذاشته شده است. صدها هزار کشته، دهها هزار زن و مرد اسیر و زیر شکنجه، هزاران کودک و زن ربوده شده و میلیونها معلول و آواره و بی خانمان، قربانی چه چیزی شده اند؟ و با همه این مظلومیتها، چرا در رسانه های جهانی غرب، مسلمانان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطری برای بشریت وانمود می کنند؟ چه کسی باور می کند که این توطئه گسترده بدون کمک و دخالت حلقه های صهیونیستی درون دولت آمریکا ممکن و عملی است؟!
برادران و خواهران مسلمان در ایران و سراسر جهان!
لازم میدانم این چند نکته را به همه متذکر گردم:
اولاً: این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان میدهد که آنچه امروز آماج حمله نظام استکبار جهانی است، اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است؛ صراحت مستکبران در دشمنی با جمهوری اسلامی ناشی از صراحت ایران اسلامی در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان، دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است. آنان با اسلام و هر آنکس که بدان پایبند است و هر آنچه نشانه مسلمانی است دشمن اند.
ثانیاً: این سلسله کینه توزیها با اسلام و مسلمین، ناشی از آن است که از چند دهه پیش تاکنون نور اسلام از همیشه تابنده تر و نفوذ آن در دلها در جهان اسلام و حتی در غرب از همیشه بیشتر شده است. ناشی از آن است که امت اسلام از همیشه بیدارتر شده و ملتهای مسلمان اراده کرده اند زنجیرهای دو قرن استعمار و تجاوز مستکبران را پاره کنند. حادثه اهانت به قرآن و پیامبر عظیم الشأن صلی اله علیه و آله، با همه تلخی، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است. خورشید پر فروغ قرآن روزبروز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.
ثالثاً: همه باید بدانیم که حادثه اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسلمان و مسیحی در سطح عمومی، خواسته دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه وار است و درس قرآن به ما، در نقطه مقابل آن قرار دارد.
و رابعاً: طرف مطالبه همه مسلمانان، امروز دولت آمریکا و سیاستمدارن آنند. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ای شایسته به مجازات برسانند.
و السلام علی عباد اله الصالحین
سیّدعلی خامنه ای
22 شهریور 1389


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 4:4 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

شبکه خبری دانشجو فایل صوتی اظهارات آیت الله شهید عبدالحسین دستغیب را خطاب به برخی روحانی نمایان زاویه گرفته نسبت به ولایت فقیه و رهبری منتشر کرد.
شهید دستغیب در این سخنرانی می فرماید: «کیست که این نامه مرا به گوش عمامه به سرهای ایران برساند، هر کسی می خواهی باش! خودت را مجتهد می دانی، مقدمات خوان می دانی، نمی دانم، هرچه خودتان می دانید. بر تو واجب است امروز تبعیت از یک نفر، تو حق نداری در مقابل رهبر حرفی بزنی، تماماً باید تبعیت کنند... هر عمامه سری که از رهبر مکرم فاصله بگیرد، لعنت خدا برش باد. تمام عمامه سرها همه باید مطیع، همه باید مطیع یک رهبر، امام یکی نائب امام هم یکی، دیگری هیچ تقدم ندارد. همه باید فرمان ببرند، همه باید اطاعت بکنند. یک نفر میزان است. تعدد غلط است. حتی مکرر گفته ام حسن و حسین یکی شان امام بود، حسن امام، حسین مأموم، هیچ وقت حسین تا حسن بود در عرض نبود، تابع تابع. هر چه بهش می گفتند، می گفت هرچه حسن بفرماید، دو تا امام نمی شود، دو تا نائب امام هم غلط است، دو تا رهبر غلط است. رهبری یکی و آن هم معین است. مواظب باشید گرگ ها شما را از رهبر الهی جدا نکنند، شما را گروه گروه نکنند، شما را طعمه خودشان قرار ندهند. وسیله پیشرفت دشمن نشوید. شما الان در جبهه جنگید، در جبهه جنگ دینی هستید. وای به امتی که از رهبر الهی خود فاصله بگیرد، هلاک است، هلاک است، طعمه دشمن است.»
انتشار این تذکر پرمعنا و هشدارآمیز در حالی است که علی محمد دستغیب خواهرزاده شهید دستغیب مدتی است بازیچه فتنه گران در تهران و شیراز قرار گرفته و اظهارات باب طبع صدای اسرائیل، صدای آمریکا و بی بی سی ادا می کند. پیش از این اعضای مجلس خبرگان درصدد اخراج وی بودند اما با کرامت رهبر انقلاب و دعوت نمایندگان به سعه صدر و صبوری مواجه شدند.
آیت الله قره باغی عضو مجلس خبرگان در این زمینه به فارس گفت: واقعیت این است که آقای علی محمد دستغیب از روی مواضع افراطی سخن می گوید و این در حالی است که حضور در مجلس خبرگان را مدیون لطف رهبری است. در گذشته نمایندگان تصمیم گرفته بودند آقای دستغیب را به خاطر حرف های بی مورد از این نهاد اخراج کنند اما با مخالفت مقام معظم رهبری مواجه شدند. من هم معتقدم بهتر است دستغیب را به حال خود رها کنیم


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 4:3 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

سخنگوی گروهک ادوار تحکیم با ادعای اینکه اعترافاتش تحت شکنجه بوده، چه چیزی را می تواند انکار کند؟ حضور عناصر لائیک و وابسته به گروهک هایی نظیر نهضت آزادی؟ ارتباط با منافقین؟ همکاری با گروهک های تجزیه طلب؟ یا مزدوری برای آمریکا و سازمان «سیا» را؟
اخیرا و در تداوم پروژه انکار روشنگری های عناصر فتنه گر بازداشت شده، نامه ای منتسب به عبدالله مؤمنی سخنگوی گروهک ادوار تحکیم منتشر شد که در آن ادعا شده نامبرده تحت شکنجه بوده و اظهارات وی نیز تحت فشار انجام شده است. این پروژه در ادامه سناریوی «توالت فرنگی» (سناریوی زیر سؤال بردن اعترافات و اظهارات مستند حمزه کرمی درباره خیانت ها و تخلفات مهدی هاشمی) به اجرا گذاشته شده است.
درهمین حال پایگاه اینترنتی «بولتن» به بررسی ادعای شکنجه سخنگوی گروهک ادوار تحکیم و ابراز تردید در اعترافات وی پرداخت. بولتن نیوز ابتدا اعترافات مؤمنی را درج کرد مبنی بر اینکه «یکی از دلایل انحراف، عدول از اصول و فقدان مرزبندی های روشن و اصولی در دفتر تحکیم است که موجب کمرنگ شدن مرزبندی با گروهک های التقاطی نظیر سازمان منافقین، گروهک های مارکسیستی، نهضت آزادی، ملی-مذهبی ها، و جنبش مسلمانان شد و استقلال تحکیم را نقض کرد تا جایی که تصویر حضرت امام از آرم دفتر تحکیم حذف شد» و سپس پرسید: آیا این سخنان دروغ است و تحت فشار بیان شده است؟ آیا سعید حبیبی دبیر اسبق تشکیلات تحکیم یک کمونیست دوآتشه نیست، که حتی خودش به صراحت این مسئله را بیان کرده و می کند؟ آیا افرادی چون مهدی امینی زاده و احمد زیدآبادی از اعضای کنونی و سابق دفتر تحکیم و سازمان ادوار جزو عناصر شناخته شده نهضت آزادی و گروهک ملی-مذهبی نیستند؟ آیا ارتباط برخی اعضای طیف غیرقانونی دفتر تحکیم وحدت با سرپل منافقین در خبرنامه امیرکبیر و دریافت پول از این سازمان تروریستی به اثبات نرسیده است؟ وقاحت ادوار تحکیم به جایی رسید که در نشستی که به بهانه عید فطر در سال 87 در دفتر این سازمان برگزار شد، فردی که از طرف کمیته بازداشت های خودسر دعوت شده بود پشت تریبون رفت و از سازمان منافقین دفاع کرد و به جمهوری اسلامی ناسزا گفت. آیا این سازمان از محکومان و مرتبطان با گروهک تروریستی پژاک و گروههای تجزیه طلب و فعالان قومی حمایت نکرد؟ آیا برای بیان این امور مسلم که اخبار و اطلاعات پیرامون آن در اختیار همگان است، نیاز به شکنجه وجود دارد؟
این پایگاه خبری همچنین درباره اعترافات «مومنی» مبنی بر اینکه «ما با نامه نگاری به مراجع بین المللی، اصل مشروعیت نظام را هدف گرفتیم و در خصوص انتخابات مجلس هفتم با نامه نگاری به خاویر سولانا ریاست سیاست خارجی اروپا، قبح دخالت بیگانگان در امور داخلی را شکستیم» می پرسد: آیا این نامه نگاری ها صورت نگرفته است؟ و آیا نامه نگاری با مسئولین بیگانه پیرامون مسائل داخلی از جمله انتخابات غیر از دعوت از بیگانگان جهت دخالت در امور داخلی کشورمان است؟ آیا غیر از این است که مومنی و همفکران اش سرسپردگی به غرب را به حد اعلا رساندند و برخلاف مشی جنبش های دانشجویی در سراسر عالم، از حمله آمریکا به عراق حمایت کردند و این فاجعه را طی بیانیه «بهار بغداد» جشن گرفتند؟!
سایت «بولتن» درباره این اعترافات سخنگوی ادوار تحکیم که «تعدادی از اعضای ادوار در کلاس های آموزش براندازی نرم و انقلاب مخملی به مدت یک هفته در آلمان شرکت کردند که همه مخارج، هزینه های رفت و برگشت و اقامت توسط آمریکا و تحت پوشش یکی از نهادهای حقوق بشری آمریکایی تامین شده بود» نوشت: آیا ابوالفضل جهاندار و سعید درخشندی و چند نفر دیگر از اعضای فعال دفتر تحکیم وحدت به این سفر نرفتند و در بازگشت مورد محاکمه قرار نگرفتند و با توجه به مستندات متقن محکوم نشدند؟ تمام بخش های اعترافات این مجرم امنیتی قابل اثبات است و حقایق مسلمی است که جایی برای تردید باقی نمی گذارد.
این رسانه در پایان نوشته است: گویا فتنه گران علاقه وافری به توالت فرنگی دارند و به راحتی این پروژه را رها نخواهند کرد و قصد بیرون کشیدن سر از این منجلاب را ندارند.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 4:3 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

منابع خبری از تلاش مجدد خاتمی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب خبر می دهند. گفته می شود خاتمی این بار، دعایی مدیر مسئول را واسطه درخواست وقت ملاقات قرار داده است.
گزارش جهان نیوز حاکی است خاتمی تلاش دارد نسبت به حوادث سال گذشته و تندروی برخی دوستان خود اعلام برائت کند و این تحرک احتمالا در راستای نامه سال گذشته وی به محضر رهبر انقلاب صورت می گیرد که طی آن تلاش شده بود نوعی فاصله گذاری و انتقاد نسبت به عملکرد کروبی و موسوی انجام شود. خاتمی بارها و از جمله چند روز پیش متذکر شده که جریان اصلاحات به خاطر حوادث سال گذشته هزینه زیادی پرداخت کرده و باید ضمن خط کشی با برخی تندروها، جریان اصلاحات را زنده کنیم.
این در حالی است که سایت ضدانقلابی روزنت با اشاره به بن بست جریان اصلاحات نوشت: جریان اصلاحات پیش از حوادث سال گذشته، نگران غربال شورای نگهبان بود و پس از آن نوبت به چانه زنی نمایندگان این جریان با حاکمیت می رسید اما اکنون مهم ترین چالش، اساسا فاز اول ماجرا یا همان شورای نگهبان است. معما اکنون این است که چگونه می توان وارد ساختار شد؟ شکی نیست که اتفاقات سال گذشته به اندازه کافی دست شورای نگهبان را برای رد صلاحیت اصلاح طلبان باز می کند.
این سایت مدیریت شده از خارج کشور اضافه می کند: یکی از ضعف های اساسی جریان اصلاحات این بود که چانه زنی در بالا بدون فشار از پایین صورت می گرفت و نیرویی نبود که از پایین فشار بیاورد. اکنون معادله برعکس شده و این بار دیگر کسی نیست که از بالا چانه زنی کند.
روزنت البته فراموش کرده این نکته را یادآور شود که مردم دیگر پای فتنه گران نمی ایستند همچنان که از روز قدس سال گذشته تا 22 بهمن و پس از آن در روز قدس امسال نشان دادند و از طرف دیگر چانه زن های خاکستری سالیان گذشته اکنون خود در مظان خیانت و اتهام قرار دارند.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/23ساعت 4:3 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

   1   2      >

Design By : Pichak