سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

گفته اند و حکیمانه نیز هست که؛
جهان چون چشم و خال و خط و ابروست
که هر چیزش به جای خویش نیکوست
و از خواجه شیراز انگار در وصف همین پیوستگی آمده است، آنجا که می سراید؛
اگر یک ذره را برگیری از جای
خلل یابد همه عالم سراپای
با این همه که در این عرصه گفته اند و نوشته اند، شاید این سخن جایی نداشته باشد اگر پیشنهاد شود، برای ورود به ماه مبارک رمضان، شایسته تر- یا دستکم شایسته- آن است که «دعای وداع» با ماه خدا زمزمه شود... «وداع» به جای «سلام»؟ و خداحافظی قبل از ورود؟!... تعجب نکنید. داستان هایی را سراغ داریم که بهتر است از آخر خوانده شوند چرا؟! چون فصل پایانی این دست از داستان ها، تفسیر و توضیح گویایی بر فصل های نخستین آنهاست. چشم ها در فراق یار از آن روی اشکبارند و دل ها از غم هجران به این علت داغدارند که در جوار دوست، طعم وصل چشیده اند و از این نشئه چنان سرمست بوده اند که روز «فصل» ندیده اند... و چنین است که وقتی نوبت به جدایی می رسد غم از دست دادن ایام وصل آرامشان نمی گذارد، انگشت حسرت به دندان می گزند که «شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت» و زانوی غم به بغل گرفته و سرود جدایی زمزمه می کنند که؛
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران
کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران
هر کوشراب فرقت روزی چشیده باشد
داند که سخت باشد قطع امیدواران
چندت کنم حکایت؟ شرح این قدر کفایت
باقی نمی توان گفت، الا به غمگساران
دعای وداع ماه میهمانی خدا به زبان مبارک حضرت سجاد(ع) اگر قبل از ورود به ضیافت الله خوانده شود، قدر این ماه پیش از ورود آن دانسته خواهد شد تا نه فقط روزها، که لحظه های آن را قدر بدانیم و در گوهر وجود بر صدر نشانیم. دعای وداع ماه مبارک رمضان، قبل از شروع ماه میهمانی خدا، هشدار می دهد که چه موهبتی در راه است و...
گفت پیغمبر که نفحت های حق
اندر این ایام می گیرد سبق
گوش و هش دارید این اوقات را
در ربائید اینچنین نفحات را
نفحه ای آمد شما را دید و رفت
هر که را می خواست جان بخشید و رفت
نفحه ای دیگر بیآمد هوش باش
تا از آن هم وانمانی خواجه تاش
حلول ماه مبارک رمضان بر میهمانان خدا و فرزندان رمضان مبارک باد.


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:41 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

دستگاه قضایی با برخورد قاطع از گستاخی فتنه گران جلوگیری کند
جمعی از صاحب نظران در واکنش به جسارت فتنه گران در شکایت از مسئولان امنیتی کشور، از دستگاه قضایی خواستند تا به جای جسور کردن فتنه گران به خواسته ملت توجه کرده و با عوامل این گستاخی برخورد قاطعی به عمل آورد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در همین ارتباط گفت: قوه قضاییه باید به درخواست نمایندگان ملت مبنی بر شکایت از سران فتنه توجه کند و به جای اولویت دادن به شکایت فتنه گران به خواسته ملت توجه کند.
فاطمه آلیا در خصوص نامه برخی از سران فتنه به قوه قضاییه به فارس گفت: وقتی عوامل فتنه به خود اجازه می دهند بی شرمانه از فرزندان انقلاب شکایت کنند و برخی از محاکم قضایی هم به جای رسیدگی به جرم فتنه گران به شکایت آنها علیه ملت رسیدگی می کنند، فتنه گران جسور شده و به خود اجازه می دهند بعد از آن شکایت ها حالا از سربازان امام زمان شکایت کنند و این بسی بی شرمی است.
وی افزود: در واقع این فرار به جلو به قصد سرپوش گذاشتن بر اقدامات ضد ملی و ضد اسلامی آنهاست.
ولی اسماعیلی، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس هم شکایت فتنه گران از مسئولان امنیتی را مظلوم نمایی فرافکنانه عنوان کرد و گفت: اگر قوه قضاییه با کسانی که در فتنه اخیر به نظام آسیب زدند برخورد نکند، تکرار این اتفاقات بعید نیست.
وی افزود: قوه قضاییه باید در این زمینه قاطعانه برخورد کند تا اطمینان مردم به این قوه جلب شود چرا که تاکنون انتظارات موجود از قوه قضاییه برآورده نشده است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اضافه کرد: برخی می خواهند با اعمال فشار بر قوه قضاییه کاری کنند که این قوه گناهان آنها را نادیده بگیرد، ولی امیدواریم قوه قضاییه هوشیارتر در این زمینه اقدام کند.
مهدی چوپانی کارشناس مسائل حقوقی نیز در گفت وگو با فارس تاکید کرد، اصل انتشار این نامه یک کار غیرقانونی است، چون در آن اتهامات فراوانی به نهادهای قانونی کشور نسبت داده شده که تمام این موارد قابل پیگیری قضایی هستند.
وی با بیان این که دستگاه قضایی نباید این اتهامات و توهین ها را بدون پاسخ بگذارد، گفت: تمام امضاءکنندگان این نامه جزء مجرمین حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری هستند که اکنون دوران مرخصی خود را سپری می کنند.
این کارشناس مسائل حقوقی تکرار جرم توهین و افترا نسبت به نهادهای قانونی از سوی متهم در حین سپری کردن دوران مرخصی را غیرقابل پذیرش خواند و تصریح کرد: مردم اکنون در انتظار محاکمه سران اصلی فتنه هستند و از مسئولین قضایی نیز انتظار دارند که در برابر تکرار چنین جرایمی توسط محکومین حوادث بعد از انتخابات برخورد جدی داشته باشند.
در همین رابطه دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان تهران هم عنوان کرد که تنظیم شکایتنامه بر علیه سربازان گمنام امام زمان(عج) یک اقدام ژورنالیستی برای زنده کردن جریان مرده فتنه و یک جوک تاریخی است.
اسماعیل حشمتی در گفت وگو با فارس تصریح کرد: تنظیم شکایتنامه بر علیه برخی دستگاههای امنیتی از سوی عوامل اصلی ایجاد فتنه سال 88 نشان دهنده این است که آنان از اقدامات براندازانه خود دست برنداشته اند پس نظام اسلامی دیگر نباید با این افراد و جریان ها با رافت اسلامی برخورد کند.
نیره اخوان بیطرف، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز در این خصوص گفت: افرادی که با فتنه، بعد از انتخابات به دنبال به چالش کشاندن نظام بودند، اکنون نیز در دوران مرخصی با اقدامات خود به دنبال فرافکنی و تاثیر بر افکار عمومی هستند.


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:40 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

ارگان حلقه ماسونی لندن به ارزیابی دلایل عدم دستگیری سران فتنه سبز پرداخت و تصریح کرد: سران این جریان، جنبش را به بیراهه هدایت کردند.
جرس که توسط مهاجرانی و کدیور و م- هاشمی مدیریت می شود، نوشت: چرایی عدم دستگیری رهبران جنبش سبز در روزهای ابتدایی و همچنین پس از وقایع روزهای عاشورا ]9دی[ و 22بهمن می باشد. تیم های امنیتی و اطلاعاتی مدت بسیار مدیدی است که با مطالعه حوادث بلوک شرق تدارک وسیعی برای برخورد با مخالفان دیده است.
جرس می افزاید: بسیاری معتقدند دستگیری این عده موجب فشارهای خارجی می شود. ]اما[ سابقه جمهوری اسلامی در 3 دهه گذشته نشان داده که نظام، نه تنها با جنگ فیزیکی بلکه با جنگ روانی نیز به زانو درنمی آید و همواره از این کارزار فرصتی برای حذف مخالفان ساخته است. تجربه سال گذشته نشان می دهد که حاکمیت در قلع و قمع اپوزیسیون تردیدی به خود راه نمی دهد و هیچ هراسی ندارد که با تمام نیرو زهر چشم بگیرد. هرچند دولت ترجیح می دهد آزادی سران مخالفان را نشانه صبر و تحمل خود بداند اما حاکمیت معتقد است باید مرکز اصلی فرماندهی و کنترل مخالفان را تا حدودی آزاد بگذارد تا در هنگام اتفاقات خاص بتواند از طریق فشار بر آنها مسیر جنبش را به کنترل درآورد.
این سایت ضدانقلابی تکثر اپوزیسیون را نقطه قوت خواند اما نوشت: شاید همین نقطه قوت در صورت عدم شفافیت و بحث و بررسی دقیق و روشن بتواند بزرگ ترین نقطه ضعف و پاشنه آشیل جنبش به حساب آید. از نگاه آنها موسوی باید در بیرون زندان به فرسایش درآید تا اینکه در زندان از او یک قهرمان ساخته شود. موضوع جنگ 8 ساله، اعدام های سال 67، قانون اساسی و آیت الله خمینی، مهم ترین دامی است که سران جنبش را در مقابل برخی از هواداران قرار می دهد.
جرس نوشت: اینکه ]گفته شود[ موسوی رهبر نمادین جنبش سبز است و هواداران باید بدون درنظر گرفتن بیانیه ها و منشور جنبش سبز دست به اقدام بزنند در واقع نشان از هدایت موج مخالفان به بیراهه است. تردیدی نیست که بسیاری از ایرادات وارده به جنبش به خصوص موسوی، ناشی از عدم درک صحیح از وضعیت مکانی و زمانی رهبران جنبش است.
فراز اخیر انتقاد جرس احتمالا ناظر به سخنان دیروز موسوی است که مدعی شده بود سبزها برای راهپیمایی و تظاهرات منتظر من و امثال من نخواهند بود. این اظهارات در حالی عنوان شد که موسوی پیش از این در آستانه 22خرداد مدعی شده بود حاکمیت از طریق میدان دادن به تظاهرات خیابانی دنبال دام گستری و تشدید خشونت و سرکوب است بنابراین راهپیمایی 22خرداد لغو می شود. ظاهرا با سپری شدن 2 ماه از ماجرا و انبوه ملامت هایی که متوجه کروبی و موسوی شد، حیرت این دو شدت گرفته و هوس «خیابانی شدن» به سرشان زده است و البته به خیال خودشان، بدون هزینه و یا گم و گور کردن رد پای خود.


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:39 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نیروهای سپاهی در آمادگی کامل قرار دارند و هر اقدام نابخردانه دشمن با سخت ترین پاسخ مواجه خواهد شد.
به گزارش فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سرلشکر محمدعلی جعفری در جمع سپاهیان و بسیجیان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اظهار داشت: آمریکا به بهانه حضور در عراق و افغانستان نیروهای نظامی خود را به منطقه سرازیر کرده است اما ایران با تجربه ای که از جنگ هشت ساله دارد از این تهدیدهای خام و بی ثمر نمی هراسد.
وی گفت: امروز در تمام مناطق مرزی نیروهای سپاهی در آمادگی کامل قرار دارند و ما امیدواریم دشمن به اقدامی نابخردانه دست نزند چرا که هر اقدام آنها با سخت ترین پاسخ مواجه خواهد شد.
جعفری افزود: در صحنه جنگ نرم نیروهای مقابل از داخل کشور هستند و دشمنان واقعی انقلاب اسلامی به عنوان حامی و پشتیبان این جنگ در پشت پرده، برنامه ریزی و فتنه انگیزی می کنند.
بنابراین گزارش، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر عده ای امروز به دنبال پیاده کردن اهداف دشمن در این سرزمین ولایی هستند، کور خوانده اند چرا که این ملت و نظام بر پشتوانه حقیقی ارزش ها همیشه پایدار خواهد بود.
جعفری وظیفه اصلی سپاه و بسیج را عمل به تکلیف در جهت نگهبانی از آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: نگهبانان انقلاب اسلامی باید با دلی مشتاق، زبانی صادق و نگاهی حق بین از آرمان های انقلاب اسلامی حفاظت کنند.
وی سپاه و بسیج را بدنه فعال و دو نیروی بالنده انقلاب اسلامی یاد کرد و از آمادگی آنها سخن گفت. سرلشکر جعفری تأکید کرد: لحظه لحظه عمر یک بسیجی و پاسدار باید در دفاع از انقلاب اسلامی صرف شود و تنها راه رسیدن به این توفیق الهی خودسازی معنوی و توسعه بصیرت و بینش سیاسی در راستای اطاعت مطلق از ولایت فقیه است.
فرمانده کل سپاه در این سفر از فعالیت دانشجویان بسیجی در روستای کوزه توپراقی اردبیل نظیر مرمت و بازسازی مدارس توسط دانشجویان، ویزیت رایگان توسط پزشکان، برگزاری کلاسهای تقویتی و عمران و آبادانی روستایی بازدید کرد.
در بازدید سرلشکر جعفری از خدمات مردمی سپاه و بسیج، تعدادی از مسئولان سپاه و فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز حضور داشتند.


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:39 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

وزیر خارجه آمریکا چند عضو بازداشت شده گروهک تروریستی منافقین و یک مفسد اخلاقی جنایتکار را به عنوان زندانی سیاسی جا زد و خواستار توقف حکم اعدام و آزادی آنها شد. کلینتون در عین حمایت از این جنایتکاران مدعی شد «ما با مردم ایران اعلام همبستگی می کنیم».
به گزارش آسوشیتدپرس، کلینتون با اسم بردن از «س-م» که به جرم فساد اخلاقی (زنای محصنه) و سپس کشتن همسر خود محکوم به اعدام شده و نیز نام بردن از یک عنصر فاسدالاخلاق دیگر که در آستانه اجرای حکم اعدام است، به نام های سه تن از بازداشت شدگان گروهک تروریستی منافقین (جعفر-ک، محمد-ح، و جواد-ل) اشاره کرد و گفت: ایران باید حقوق زندانیان سیاسی را محترم بشمارد و این گروه را آزاد کند. ما نگران حقوق شهروندان در ایران هستیم. ما نگران شهروندانی هستیم که صرفاً به خاطر بهره بردن از حق آزادی عقیده، به اعدام محکوم شده اند.
هیلاری کلینتون همسر بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکاست که حتی با وجود وزیر خارجه شدن نام خانوادگی شخصی ندارد و مجبور است نام شوهرش را یدک بکشد. بیل کلینتون با پیروی از همین اصل بهره کشانه و انحرافی آزادی عقیده که هیلاری کلینتون می گوید، به وی خیانت کرد و با مونیکا لوینسکی منشی خود تا مدت ها ارتباطات نامشروع داشت که حتی در جامعه بی قید و بند آمریکا به عنوان یک رسوایی بزرگ تلقی شد. از سوی دیگر درباره کاندولیزا رایس نیز در رسانه ها معروف بود که وی دارای انواع انحرافات اخلاقی است.


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:38 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

اشراف اطلاعاتی و نظامی حزب الله لبنان، مقامات رژیم صهیونیستی را وحشت زده کرده است، این مقامات ضمن هشدار نسبت به نفوذ اطلاعاتی حزب الله هشدار می دهند، اگر در آینده جنگی درگیرد، این بار تل آویو آماج موشکباران خواهد بود.
کمتر از 24 ساعت از مصاحبه مطبوعاتی سیدحسن نصرالله و ضربه غافلگیرکننده وی به رژیم صهیونیستی، کانال 10 تلویزیون اسرائیل صحت سخنان دبیرکل حزب الله درباره توانایی مقاومت برای نفوذ به سیستم ارتباطی ویژه هواپیماهای بدون سرنشین را تأیید کرد.
این شبکه به نقل از یک ژنرال نیروهای ذخیره اسرائیل گفت: به نظر می رسد حزب الله توانسته است به سیستم ارتباطی ما در خلال عملیات فرود (هلی برن) در منطقه انصاریه رخنه کرده و کماندوهای اسراییلی را از بین ببرد.
وی گفت: حزب الله در ما نفوذ کرده است و به اطلاعات عملیات های محرمانه ما دست می یابد. اکنون هیچ بچه ای نیست که الان اسرار این عملیات را نداند در حالی که ما چیز زیادی از آن نمی دانیم. نمی دانم ما به خانواده کماندوهای کشته شده چه چیزی می خواهیم بگوییم.
این اعتراف در تاریخ اطلاع رسانی جنگی اسراییل سابقه نداشته است. گزارش کانال 10 تلویزیون اسراییل دقیقا 12 ساعت پس از آن پخش شد که وزارت خارجه اسراییل در واکنش به اظهارات سیدحسن نصرالله آن را به باد تمسخر گرفت. این افشاگری موجی از جنگ و جدلها در اسراییل پیرامون دلایل افشای اطلاعات طبقه بندی شده از سوی کانال 10 تلویزیون اسراییل را برانگیخت.
در همین حال ماتان ویلنای معاون وزیر دفاع رژیم صهیونیستی هنگام بازدید از تاسیسات اضطراری هرتزلیا هشدار داد: تل آویو پرجمعیت ترین شهر اسرائیل در صورت بروز جنگ آماج حملات موشکی قرار می گیرد.
به گزارش رویتر وی تصریح کرد: در صورت بروز درگیری در آینده، موشک ها در مرکز اسراییل فرود می آیند، از اینرو هرچه قدر زودتر خودمان را آماده کنیم، جان افراد بیشتری را نجات خواهیم داد.
ویلنای که مسئولیت کنترل استحکامات غیرنظامی اسرائیل را برعهده دارد، گفت که وقوع جنگ در تابستان سال جاری را پیش بینی نمی کند.
آشفتگی شدید محافل نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در حالی است که ماشین جنگ روانی وابسته به صهیونیسم بین المللی هر از چند گاه و با واسطه هایی تلاش می کند ادعای جرأت اسرائیل برای حمله به ایران یا جنوب لبنان را - برای خرج شدن به نفع آمریکا در مذاکرات احتمالی- پررنگ کند. روز گذشته سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه همین بازی نخ نما شده از قول ماهنامه آمریکایی آتلانتیک مدعی شد اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد!!


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:38 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

شماری از اعضای گروهک مرتد جبهه ملی به بهانه افطار روزه سیاسی، خود را به خانه عبدا... مومنی (از اعضای بازداشت شده گروهک ادوارتحکیم) دعوت کردند! ادیب برومند، هرمیداس باوند، کوروش زعیم و... دوشنبه گذشته به بهانه شرکت در مراسم افطار روزه سیاسی، خود را به منزل مومنی رسانده و مدعی همدردی شدند. تظاهر به روزه داری از سوی اعضای گروهک ملی-مذهبی در حالی است که این گروهک در سال های آغازین انقلاب برای لغو حکم قرآنی قصاص دعوت به آشوب و اردوکشی خیابانی کرده بودند و حضرت امام با هوشیاری و تیزبینی و شناخت سوابق این جریان در 25 سال قبل از انقلاب تاکید کردند این گروهک مرتد است. با این همه باید به نفاق جدید تبریک گفت که هر چند خودشان از دین فاصله گرفته و به حذف اسلام در جمهوری اسلامی تن دادند اما توانسته اند سران گروهک جبهه ملی را متظاهر به روزه داری کنند. بالاخره با عقب نشینی منافقین جدید از اصول اسلامی و از آن طرف تظاهر گروهک های ضددین به مسلمانی، می توان نقطه وسطی برای ائتلاف منافقین قدیم و جدید پیدا کرد!
ظاهراً اعضای گروهک مرتد نهضت آزادی به این علت از میان همه عبادات، روزه را انتخاب کرده اند که روزه تنها عبادتی است که می توانند آن را بخورند!!


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:37 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

یک موسسه پوششی وابسته به آمریکا (تحت عنوان موسسه بین المللی مطبوعات) اکبر پونز را قهرمان مطبوعات معرفی کرد.
آلیسون بتل مکنزی مدیر این موسسه که در آمریکا اقامت دارد، یکی از عناصر معاند با انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی است. سایت موسسه یاد شده دروغ پراکنی های اکبر پونز در دوره اصلاحات از جمله ترور شخصیت هاشمی رفسنجانی و برخی چهره های دیگر به بهانه قتل های زنجیره ای را بهانه ای برای تمجید از وی قرار داده است که ادعایی بی پایه است. چه آن که این مهره فراری پول آن عملیات تروریستی را بارها از محافل آمریکایی گرفته است و حمایت های اخیر از وی به خاطر آن است که اکبرپونز چند ماه پیش در گفت وگو با بی بی سی الهی بودن قرآن مجید را منکر شد و با تکرار اراجیف برخی عناصر صهیونیست و مرتد علیه پیامبرگرامی اسلام(ص)، عصمت انبیاء و ائمه را نیز زیر سوال برد و در خاتمه نوکری منکر وجود امام زمان(عج) شد. این رفتارهای انتحاری دقیقاً همان چیزی است که جریان های صهیونیسم مسیحی و بهائیت به دنبال آن هستند.
به تازگی بنیاد میلتون فریدمن نیز از خیانت های اکبرپونز تمجید کرده بود. فریدمن موسس بنیاد مذکور، از حامیان ژنرال پینوشه مهره جنایتکار و کودتاچی آمریکا در شیلی بوده است.
گفتنی است چند ماه قبل یکی از تحلیل گران آمریکایی در روزنامه
USA TODAY نوشته بود ممکن است مردم آمریکا و اروپا از جایگاه افرادی مانند اکبر گنجی و محسن سازگارا و... اطلاعی نداشته باشند و غلوگویی رسانه ها و مجامع ما را درباره آنها باور کنند ولی این افراد در میان ایرانیان داخل کشور شخصیت های کم ارزشی هستند و رویکرد ما به آنها می تواند نشانه خالی بودن دستهایمان از دسترسی و جلب حمایت شخصیت های اثرگذار و مطرح ایران تلقی شود.


نوشته شده در جمعه 89/5/22ساعت 9:37 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak