سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

حجت الاسلام والمسلمین حیدرمصلحی از شناسایی و دستگیری دو تیم تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
وی که با واحد مرکزی خبر گفت وگو می کرد، در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت و فعالیت های گروهک تروریستی منافقین در داخل کشور گفت: بعد از اقدامات تروریستی عناصر منافقین در سال های 1378 تا 1380 و حمله آمریکا و متحدانش در سال 1382به عراق، این گروهک با تغییر رویکرد خود به دنبال زنده نگه داشتن تشکیلات خود در عراق و احیاء آن در داخل کشور برآمد، به همین منظور ستاد داخله منافقین از سال 1383 راه اندازی تشکل هایی با پوشش های فریبکارانه ای مانند دفاع از حقوق بشر، حقوق شهروندی، دفاع از زندانیان سیاسی را در دستور کار عوامل خود در داخل قرار داده است، همچنین رسانه هایی مانند آژانس خبری ایران خبر، خبرگزاری هما نیز در این راستا تأسیس شد.
وی ادامه داد: در واقع در چارچوب فضای سیاسی- اجتماعی داخل کشور، برنامه ریزی گسترده ای در راستای احیا، ترویج و گسترش نام و تفکر خود، جذب نیرو، خبرگیری و جمع آوری اخبار و اطلاعات، ساماندهی و راه اندازی هسته ها و شبکه های عوامل و نهایتاً تلاش برای راه اندازی اغتشاشات و شورش های خیابانی را دنبال کردند. به طور مثال یکی از تاکتیک های عناصر گروهک تروریستی منافقین بعد از انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری (سال 84) به مرتبطین فعال خود که در راستای هدایت برخی جریانات در یکی از دانشگاه های مهم و سایت خبرنامه این دانشگاه فعال بود به این قرار است: «طی سال های اخیر به نیروهای ما در داخل ضربه حفاظتی می خورد، لذا نمی توانیم با نام خودمان در داخل کار کنیم و باید از ویترین سایر گروه ها و اسامی فریب استفاده کرد، با تأکید بر این نکته که گستردگی و حجم کار ما بیشتر از گذشته شده که کمتر نشده است.»
اهداف و روش منافقین
وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که منافقین در روش ها و رویکردهای جدید خود چه اهدافی را در دستور کار دارند و دنبال می کنند؟ گفت: اهدافی که منافقین از این روش و رویکرد جدید دنبال می کنند، عبارت است از: 1- امکان ارتباط گیری گسترده با جریانات مختلف در کشور در قالب پوشش های فریب کارانه از طریق اینترنت، شناسایی و جذب افراد مستعد و بکارگیری آنان در راستای اهداف خود 2- جمع آوری اخبار و اطلاعات از داخل در کمترین زمان و هزینه ممکن 3- پمپاژ و درج اخبار و اطلاعات ساختگی منفی به صورت روزانه بویژه در مورد نقض حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی در سایت های مرتبط با گروهک و بسط دادن آن به جریانات خبری داخل و خارج از کشور با هدف متشنج و بی ثبات نشان دادن اوضاع داخلی کشور و مطرح کردن سایت های مرتبط با گروهک تروریستی منافقین نزد رسانه های بین المللی و ارتباط گیری مستمر با آنان در این خصوص و همچنین مدرک سازی در راستای نقض قوانین حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی و ارائه آن به مراجع بین المللی 4- ایجاد بی اعتمادی مردم به دولت و القاء یأس و نا امیدی در بین مردم 5- تحت فشار قراردادن دستگاه های قضایی و امنیتی 6- ایجاد بانک اطلاعاتی از معاندین نظام جمهوری اسلامی و ارتباط گیری غیر مستقیم با آنها 7- سیاسی کردن برخی از نارضایتی ها.
مصلحی در ادامه افزود: منافقین در یکی از روش های جدید عملیات خود برای پیاده کردن اهداف گروهک از ارتباط گیری بدون ذکر نام خود استفاده می کنند؛ آنها عملیات خود را با استفاده از افرادی که به آنها عناصر سفید می گویند دنبال می کنند؛ عناصر سفید افرادی هستند که تحت کنترل نباشند یعنی با استفاده از افرادی که سابقه عضویت در گروهک نداشته و دارای کاراکترهای حقیقی و حقوقی مانند فعال حقوق بشری، برخی از فعالین علمی و... در داخل و خارج فعالیت می کنند. در این روش ضمن پیچیدگی در کشف ردهای ارتباطی و شناسایی این افراد بدلیل این که برخی افراد با ظاهر و عناوین مثبت با عناصر منافق ارتباط دارند به راحتی ارتباط برقرار و پروسه تأثیرگذاری و نهایتاً جذب به سادگی انجام می گیرد.
مصلحی در پاسخ به این سؤال که با توجه به موارد بیان شده چه حوزه هایی مورد طمع و توجه بیشتر منافقین در داخل کشور است که مثلاً بتوانند از آن طریق با افراد بیشتری با ظاهر و عناوین مثبت و مورد اطمینان ارتباط بگیرند؟ گفت: برنامه امروز منافقین ارتباط و نفوذ در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، جریانات غیر خودی و همگرایی با سایر گروه های ضد انقلاب، فعالیت در فضای سایبری و فعال سازی ظرفیت بالقوه خود (خانواده های زندانیان آزاد شده منافقین، معدومین و متواریان)، تخلیه تلفنی با استفاده از پوشش های مختلف به جهت به دست آوردن اخبار و اطلاعات مهم داخل کشور و القاء مطالب در راستای تأثیرگذاری بر افراد و جریانات با هدف ایجاد تفرقه است.
حقیقت جو و همسرش
به منافقین وصل بودند
وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه با توجه به جریان فتنه در سال گذشته، منافقین برای افرادی که به نوعی از نظام فاصله گرفته اند چه برنامه ای دارند؟ گفت: همچون سال های اخیر جذب افراد مختلف و مخالف هر چند اندک در داخل و خارج از کشور از مهم ترین حوزه های فعالیت منافقین است، برای مثال می توانیم به ارتباط گیری عنصر پوششی منافقین در تاریخ 6 اسفند 82 با پوشش استاد دانشگاه در آلمان و فعالیت در انجمن طرفداران اصلاحات در آلمان، با فاطمه حقیقت جو اشاره کرد که از همان مقطع جذب و اعزام وی به خارج از کشور در دستور کار منافقین قرار گرفته است مهمتر این که شوهر وی بنام محمد تحولی نیز قبل از فاطمه حقیقت جو به منافقین از همین طریق وصل بوده است. شایان ذکر است که نامبردگان از افراد اصلی گرداننده سایت جرس هستند.
چرایی اقدامات مسلحانه منافقین
مصلحی درباره اینکه چرا بعد از 9 سال، منافقین علیرغم شعارهایی که در خصوص کنارگذاشتن اقدام مسلحانه می دادند مجدداً به سمت اقدامات این چنینی رفته اند؟ چه اهدافی را دنبال می کنند؟ تصریح کرد: البته منافقین همیشه به دنبال عملیات تروریستی بوده اند و به رغم برخی شعارها هر جا و هر زمان توانسته اند عملیات تروریستی کرده اند در ماه های اخیر به دنبال جریان فتنه در سال گذشته و بهره برداری حداکثری منافقین از فضای به وجود آمده با حضور امت همیشه در صحنه در 9 دی و 22 بهمن ضربه مهلکی بر دهان یاوه گویان داخلی و گروهک های ضدانقلاب مخصوصاً منافقین وارد آمد که درصدد جبران شکست مفتضحانه خود برآمدند و در آستانه سالگرد انتخابات و مقارن با ایام اعلام جنگ مسلحانه توسط منافقین در سال 1360، این گروهک جنایتکار با هدف انتقام گیری از مردم، تیم های تروریستی خود را فعال کرده و به دنبال بمب گذاری در چند میدان شهر تهران بودند که با اقدامات گسترده اطلاعاتی، در عملیات غافلگیرانه سربازان گمنام امام زمان(عج) دو تیم تروریستی منافقان شناسایی و افراد اصلی آن قبل از هرگونه تحرکی دستگیر شدند.
فتنه گری بستر اقدامات تروریستی
وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به این سؤال که درباره دو تیم دستگیر شده منافقین که قصد بمب گذاری و اقدامات ایذایی علیه مردم و نظام را داشتند توضیحات بیشتری بدهید؟ گفت: سران این گروهک جنایتکار با بکارگیری برخی از عوامل داخلی خودفروخته که آموزش های لازم تروریستی را در مقر منافقین مستقر در عراق گذرانده و به داخل کشور اعزام شده بودند، با موج سواری از تحرکات و برنامه های احتمالی فتنه گران داخلی و با هدایت و ارتباط گیری مستمر با آنها از طریق حمایت کشورهای انگلیس و سوئد و فرانسه و بهره گیری از امکانات ارتباطی این کشورها، درصدد بودند تا در این ایام، در چند منطقه مهم و حساس شهر تهران علیه مردم بی گناه و با هدف ایجاد رعب و وحشت، اقدام به انفجار کرده و در مراحل بعدی با استفاده از فضای ایجاد شده، اماکن، خودروها و موتورسیکلت های متعلق به نیروی انتظامی را با استفاده از مواد تهیه شده به آتش بکشند، در زمان دستگیری این افراد، مقادیری مواد ساخت بمب (گوگرد، اکلیل، سرنج، بنزین، کوکتل مولوتف آماده و...) کشف شد. وی ادامه داد: یکی از سرتیم های دستگیر شده در خوابگاه دانشگاه مستقر شده بود و از امکانات آنجا استفاده می کرد که ردیابی وی ممکن نباشد و در حین دستگیری از داخل خوابگاه کوکتل مولوتوف آماده کشف شد. مصلحی در مورد نحوه ارتباط گیری با عوامل نفاق گفت: نحوه ارتباط نامبردگان با عناصر منافق مستقر در خارج کشور (انگلیس، فرانسه و سوئد) از طریق تلفن و ایمیل بوده است و در موارد آموزش ساخت بمب را با چت انجام می دادند.
وزیر اطلاعات در پاسخ به اینکه آیا افراد دستگیر شده سابقه همکاری با گروهک منافقین را داشته اند؟ گفت: برابر اطلاعات اولیه بدست آمده یکی از سرتیم های دستگیر شده، پدر و دوعموی وی به دلیل همکاری و عضویت در گروهک منافقین در اوایل انقلاب معدوم شده اند و نامبرده نیز تا به حال دومرتبه به قرارگاه منافقین مستقر در عراق مسافرت داشته و آموزش های لازم را دیده است. نفر اصلی تیم دوم نیز از سال گذشته ارتباط مستمر با عناصر منافق داشته و اقدامات زیادی در اغتشاشات بعد از انتخابات با هدایت منافقین داشته است.
لازم به تذکر است که سازمان منافقین هماهنگ با جریان داخلی فتنه، دهه 20 تا 30 خرداد را به عنوان زمان اوج فعالیت خود اعلام کرده است.


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/27ساعت 4:24 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

توبه نامه عضو دوزیست حزب مشارکت و سازمان مجاهدین از اصول خط امام با استقبال مخالفان انقلاب مواجه شد.
سایت خودنویس در این زمینه، اعترافات تاج زاده را اتفاق بسیار بزرگ توصیف کرد و نوشت: این اتفاق آن قدر مهم است که بسیاری از چپ های حکومتی هنوز نتوانسته اند واکنش مناسبی نشان بدهند. تاج زاده عملاً بدون اینکه تحت فشار حکومت بوده باشد اعترافی کرده که از نظر بسیاری از چپ ها ]اصلاح طلبان[ بدون مورد بوده است. اعترافات او انتظار از سران اصلاح طلبان را بالاتر خواهد برد. موسوی و کروبی از این به بعد براساس موقعیت خود نسبت به اعترافات تاج زاده سنجیده خواهند شد. همه به موسوی نخست وزیر امام خواهند گفت تو نخست وزیر بودی، ]اما[ تاج زاده ای که آن روزگار مدیر جوانی بود اعتراف کرد. آیا حق این است؟
ارگان گروهک فدائیان خلق (اخبار روز) هم با استقبال از حمله تاج زاده به عملکرد دوران حیات امام در پوشش تظاهر به وفاداری به امام، از تاج زاده خواست اعدام سران رژیم پهلوی و کسانی چون امیر عباس هویدا را محکوم کند و نیز برخورد نظام با گروهک های مسلح نظیر فدائیان خلق را محکوم نماید یا علیه رد صلاحیت نامزدهای مجاهدین خلق ]تروریست های منافق[ در اوایل انقلاب موضع بگیرد.
تاج زاده در نامه خود برخورد با کودتای نوژه و سیدکاظم شریعتمداری و نیز گروهک های نهضت آزادی و سایر گروهک های وابسته را مورد حمله قرار داده بود حال آن که امام با وجود بردباری و مهلت دادن به جریان های منافق، خود پیشاهنگ مقابله با جنایت های منافقین بود.


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/27ساعت 4:24 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

عضو متواری فراکسیون مشارکت در مجلس ششم در واکنشی پرتناقض، ارتباط با گروهک تروریستی منافقین را انکار کرد.
حقیقت جو در واکنش به گزارش وزارت اطلاعات در این زمینه ضمن انکار ارتباط با منافقین خبر داد: چند روز پس از استعفا از نمایندگی مجلس ششم آقایی که خود را پروفسور سمیعی و استاد شیمی یکی از دانشگاههای آلمان معرفی کرد با من تماس گرفت و برای سخنرانی در آلمان دعوت کرد. اما از آنجا که یک روز بعد از استعفا از نمایندگی بصورت غیرقانونی به مدت یک سال ممنوع الخروج شده بودم، بی آنکه بخواهم از کم و کیف مدعوین مطلع شوم با اشاره به موضوع ممنوع الخروجی از پذیرش دعوت صرف نظر کردم و از آن تاریخ هیچ نوع ارتباطی نیز وجود نداشته است. در بهار 1385، خانمی از نمایندگان وزارت اطلاعات در مجلس، من را برای جلسه ای در وزارت اطلاعات دعوت کرد. در آن جلسه، کارشناسان وزارت به من اطلاع دادند که پروفسور سمیعی، اسم پوششی یکی از وابستگان سازمان مجاهدین است.
حقیقت جو که در آن سالها از فعالان آشوب های خیابانی و در ارتباط با پدران معنوی منافقین- نهضت آزادی- بود توضیح نداد که به خاطر کدام خیانت ها مورد توجه سازمان مجاهدین (گروهک تروریستی منافقین) قرار گرفته است.
حقیقت جو همچنین در حالی که نقش خود را در مدیریت سایت جرس (وابسته به مهاجرانی) انکار می کرد اذعان کرد در راه اندازی این سایت همکاری داشته و مدتی عضو شورای سیاستگذاری آن بوده است. حقیقت جو همچنین اذعان کرد همسرش (محمد تهوری) یکی از گردانندگان جرس بوده اما بعدها جدا شده است.
این عضو فراری فراکسیون مشارکت که هم اینک در خدمت نهادهای صهیونیستی و نومحافظه کار آمریکایی قرار دارد مجددا هرگونه ارتباط با سازمان مجاهدین (منافقین) را تکذیب کرد حال آن که در یکی از سخنرانی های خود در جمع ضدانقلاب مقیم آمریکا «سلطنت طلب ها» و «سازمان مجاهدین» را در پوشش جنبش سبز دعوت به همکاری و ائتلاف کرده بود. وی بعدها مدعی شد منظورش از مجاهدین، مجاهدین انقلاب بوده اند نه گروهک منافقین. این در حالی بود که در میان مخاطبان وی اعضای سازمان مجاهدین (انقلاب) حضور نداشتند بلکه منافقین بودند و از سوی دیگر جرم همکاری با سلطنت طلبان و نهادهای صهیونیستی و نومحافظه کار ضد ایرانی کم از همکاری با منافقین نیست.
سخنان حقیقت جو مصداق کسی است که می گفت من 15 سال است روزانه چند نخود تریاک مصرف می کنم اما خدا رو شکر هنوز معتاد نشده ام!


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/27ساعت 4:23 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

یک روزنامه آمریکایی، اپوزیسیون سبز را بهترین فرصت برای مقابله با قدرت فزاینده جمهوری اسلامی ایران در منطقه توصیف کرد.
واشنگتن پست نوشت: جنبش سبز بهترین فرصت را برای پایان دادن به خطر حمایت ایران از تروریسم ]جبهه مقاومت اسلامی در خاورمیانه[ و پیگیری برنامه تسلیحات هسته ای به وجود آورد. این جریان یکی از پربارترین چالش های موجود در برابر حکومت دینی ایران است.
روزنامه آمریکایی با اشاره به شعار آشوبگران در دعوت از اوباما برای حمایت از اپوزیسیون نوشت: اخیرا آقای اوباما اظهارات محکم تری در حمایت از جنبش سبز به زبان آورده از جمله بیانیه ای که به همایش بنیاد ملی حمایت از دموکراسی فرستاد و جایزه ای که به جنبش سبز اهدا کرد. سناتور مک کین در همان همایش گفت ما باید حمایت بیشتری از مخالفان بکنیم. به گفته او ما می توانیم دوستان و متحدان خود را برای به چالش کشیدن مشروعیت رژیم ایران به تحرک واداریم.
واشنگتن پست تاکید می کند: استراتژی اوباما نتوانسته آهنگ برنامه هسته ای ایران و یا رویکرد تهاجمی آن کشور در قبال عراق و اسرائیل و لبنان را کندتر کند. اکنون زمان آن است که اوباما از جنبش سبز کاملا پشتیبانی کند.
از سوی دیگر و در حالی که آمریکا و 3 دولت اروپایی عضو شورای امنیت تلاش کردند در آستانه سالگرد انتخابات ریاست جمهوری، قطعنامه ای علیه جمهوری اسلامی صادر کنند و بدین ترتیب به بازیگران فتنه سبز امید بدهند، روزنامه وال استریت ژورنال تاکید کرد این کار عملا بر علیه اپوزیسیون سبز تبدیل شده است.
این روزنامه تاکید می کند: پس از آن که شورای امنیت قطعنامه ای علیه ایران صادر کرد و نیروهای امنیتی موفق شدند تظاهرات نخستین سالگرد انتخابات جنجالی سال گذشته این کشور را سرکوب کنند، دولتمردان ایرانی از جمله اکبر هاشمی رفسنجانی، هم از سیاست حکومت در برنامه هسته ای حمایت کردند.
وال استریت ژورنال می افزاید: سالگرد آرام انتخابات ریاست جمهوری ایران، نمایانگر تازه ترین عقب نشینی مخالفان بود که سران آنها پیش تر برای بازگرداندن مردم به خیابان ها با وجود حضور نیروهای امنیتی، سخت تلاش کرده بودند. برخی تحلیلگران می گویند که زمان بندی صدور قطعنامه شورای امنیت و هم زمانی صدور آن با سالگرد انتخابات ایران موجب تضعیف خواسته اپوزیسیون مخالف در برابر دولت شده است.


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/27ساعت 4:23 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

موقعیت های نادری پیش می آید که صداقت رسانه های ضد انقلاب مخاطب را می کشد، از جمله این بار که «بالاترین» به ارزیابی خود از برخی سران فتنه پرداخته است.
به دنبال کشیدن کاریکاتوری از یکی از سران فتنه توسط یک کاریکاتوریست فراری که وی را 10 سال بعد در حال تنظیم سیصدمین بیانیه خود تصویر کرده، یک کاربر سایت بالاترین خطاب به «نیک آهنگ- ک» نوشت: آقای نیک آهنگ از لوس بازی دست بردار. بگذار این گونه شروع کنم، قبر فلان]...[ و ]...[. من هم از ]...[ و هم ]...[ متنفرم ولی در شرایط فعلی آنها اداره اپوزیسیون را به دست دارند. من نمی گویم به احتمال 90 درصد، می گویم 100 درصد ]...[ و ]...[ به دنبال قدرت هستند ولی وقتی به قدرت رسیدن خود را در راستای مبارزه با رژیم می بینند و در این راه گام برمی دارند، باید از آنها حمایت کنیم.


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/27ساعت 4:22 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

روزنامه انگلیسی گاردین با اشاره به پروژه وزارت خارجه آمریکا درباره براندازی اینترنتی در ایران نوشت «انقلاب تویتری در ایران جامه واقعیت به خود نپوشید».
این روزنامه می نویسد: یک سال پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران، ادعای انقلاب تویتری در ایران، لبخندی توام با تمسخر و طعنه را بر لب مخاطبان می نشاند. یک سال پیش در تب و تاب اعتراضات، یک معاون وزارت خارجه آمریکا از شبکه تویتر خواست به خاطر استفاده اپوزیسیون جمهوری اسلامی از این شبکه تعمیرات خود را به تعویق بیندازد. حتی مشاور جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا هم خواستار نامزدی تویتر برای جایزه نوبل شد. اما به گفته حمید تهرانی از گردانندگان وبلاگ گلوبال ویسز]وابسته به بی بی سی و آکسفورد[ اینها همه اغراق بود و بیشتر در مخیله غرب می گنجید تا واقعیت ایران.
گاردین همچنین از قول تهرانی نوشت: وقتی در تویتر اعلام می شد 700هزار نفر در تهران شعار می دهند کاشف به عمل می آمد که فقط 7 هزار نفر آنجا در تظاهرات حضور داشته اند(!)
گاردین در پایان نوشت: نقش شبکه هایی چون یوتیوب و تویتر و فیس بوک در آغاز حوادث پس از انتخابات مهم بود. اپوزیسیون در 22 بهمن تلاش کرد مجددا به خیابان بیاید اما آن روز، روز قدرت نمایی حامیان جمهوری اسلامی بود. به تدریج معلوم شد که باید به حقایق و واقعیات ایران توجه بیشتری شود و تمرکز بر رسانه های آن لاین اینترنتی نباشد چون اکثر گزارش های این رسانه ها متفاوت از حقایق و واقعیات است.
شایان ذکر است رسانه های غربی در روزهای آغازین تجمعات خیابانی، جمعیت چند ده هزارنفره را 3 میلیون نفر!! جا زدند و این در حالی بود که برخی از این افراد صرفا به خاطر فضاسازی دروغین و توام با التهاب فتنه گران به خیابان آمده بودند و با روشن شدن حقایق مرتبا از این جمعیت کاسته شد.


نوشته شده در یکشنبه 89/3/23ساعت 7:18 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

معاون رئیس دومای دولتی روسیه، حمایت از قطعنامه ضدایرانی شورای امنیت را اشتباه جدی روسیه توصیف کرد.
ولادیمیر ژیرینوفسکی در جمع خبرنگاران گفت: این کار ما یک حرکت اشتباه بود و به روابط ما با ایران لطمه خواهد زد.
به گزارش ریانووستی، وی افزود: ما فقط دست خود را به نشانه موافقت با تصویب قطعنامه بالا بردیم و حالا میلیون ها نفر شعار مرگ بر روسیه سر می دهند. آمریکا می خواهد روسیه را از فهرست کشورهای دوست ایران خارج کند.


نوشته شده در یکشنبه 89/3/23ساعت 7:18 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

عقب نشینی توام با استیصال سران فتنه از راهپیمایی و آشوب خیابانی آن هم با این توجیه که این کار به عقلانیت نزدیک است، پرسش ها و دردسرهای بزرگتری را متوجه آنان کرده است.
روز گذشته برخی سایت های کانونی فتنه نظیر کلمه، جرس، امروز، نوروز، رادیو فردا، بی بی سی و... تلاش کردند با تولید مطالب توجیهی مشابه، ادعای موسوی و کروبی در بیانیه اخیر خود مبنی بر لغو راهپیمایی را جا بیندازند. این تقلای مشترک رسانه ای پس از آن اوج گرفت که احساس شد اقدام سران فتنه، به سردرگمی و ناامیدی و احساس شکست گسترده در میان بقایای فتنه دامن زده است. در این میان سایت کلمه از جمله در تحلیلی مدعی شد: بیانیه لغو راهپیمایی بدان خاطر بود که دولتیان به یک بحران تمام عیار نیاز دارند و مقابله خونبار را بارها توانسته اند تمرین کنند. جنبش سبز باید عقلانیت خود را ثابت کرده و راههای کم هزینه را در پیش بگیرد. حضور در خیابان ها پرهزینه است.
کلمه در نوشته دیگری مدعی شد دولت دنبال ماجراجویی است و به تحرکات رادیکال نیاز دارد.
این سایت ضدانقلابی که توسط موسوی مدیریت می شود، در اقدامی هماهنگ با موضع تبلیغاتی جبهه استکبار مدعی شد: «تصویب قطعنامه جدید سازمان ملل اصولا مدیون سیاست های ماجراجویانه دولت است.»
این ادبیات دقیقا ادبیات کسانی چون اوباما، هیلاری کلینتون و رابرت گیتس در آمریکاست و اساسا به حق قانونی ملت ایران در برخورداری از فناوری هسته ای اشاره نمی کند. این در حالی است که جمهوری اسلامی در راستای نشان دادن هویت واقعی استکبار جهانی، بیانیه تهران را برای مبادله سوخت اتمی صادر کرد که همان زمان هم با لحن منافقانه و بهانه جویانه میرحسین موسوی مواجه شد. او آن هنگام مدعی شد جمهوری اسلامی سیاست امتیازدهی پیشه کرده است و اکنون در ادعایی متناقض از ماجراجویی جمهوری اسلامی دم می زند!
اما آنچه در توجیهات شبکه رسانه ای فتنه بر سر عقب نشینی توام با استیصال سران فتنه از آشوب خیابانی قابل توجه است، ادعای عقلانیت و تدبیر است. اکنون طیف های بی طرف و حتی مخالفان دوراندیش تر جمهوری اسلامی می پرسند اگر عقلانیت در پرهیز از اردوکشی خیابانی است، پس چرا کروبی و موسوی و برخی احزاب تندرو نظیر مشارکت و سازمان مجاهدین به 8 ماه «بی عقلی» و «رادیکالیسم کور توام با خشونت» دست یازیدند و چهره ای برانداز و خشونت طلب و قانون شکن از خود برجای گذاشتند؟ «لغو راهپیمایی براساس عقلانیت بود»، یعنی تمام تجمعات توام با خشونت و آشوب در 25 و 30 خرداد و سپس روز قدس و 13آبان و 16آذر و 6 دی (عاشورا)، هم غیرقانونی و هم نابخردانه و احمقانه بوده است! این همان واقعیتی است که چند هفته پیش عباس عبدی در گفت وگو با دویچه وله عنوان کرد و تاکید نمود که حضور توام با خشونت و شعارهای تند در خیابان، نقض غرض حرکتی بود که می خواست خود را ضد خشونت نشان دهد. از سوی دیگر ناظران و تحلیلگران می پرسند اگر رادیکالیسم و بی قانونی و آشوب، بازی در پروژه جمهوری اسلامی است پس سران فتنه به مدت یک سال، اپوزیسیون را در زمین جمهوری اسلامی بازی داده اند!
در واقع می توان گفت موسوی و کروبی و نظایر آنها خود به خود عاقل نشده اند بلکه هنگامی که روز 9 دی سرشان به سنگ خورد و 22بهمن فهمیدند چاقویشان نمی برد، در بن بستی دوسویه گرفتار شدند و کم هزینه ترین گزینه پیش پای آنها همین اعلام لغو راهپیمایی 22خرداد با ادعای عقلانیت و نگرانی برای جان مردم بود. سران فتنه با اقدام کذایی کوشیدند مانع از نمایش ریزش قریب به اتفاق بدنه فتنه در خیابان شوند.
شایان ذکر است که برخی رسانه های ضدانقلاب در تحلیل های خود از استیصال سران فتنه، ماجرای مضحک اسب تروا را به رخ کشیده اند. سایت ضدانقلابی ایران گلوبال در این زمینه نوشت: جمهوری اسلامی بر مبنای تجربیات یک سال گذشته خود را برای مقابله آماده و مجهز کرده است. سون تزو نظریه پرداز جنگ به ما می آموزد آنگاه که دشمن نیرومند، مجهز و آماده است، باید از مصاف با او پرهیز کرد. تاکتیک خیابانی فعلا کاربرد ندارد. اسب تروا را فقط می توان یک بار به کار برد. بار دوم فقط می شود یک فیلم هالیوودی از آن ساخت(!)


نوشته شده در یکشنبه 89/3/23ساعت 7:17 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

روابط عمومی دفتر هاشمی رفسنجانی بر تقلب وزارت کشور دولت خاتمی در انتخابات مجلس ششم تاکید کرد.
هاشمی رفسنجانی در آن انتخابات از حوزه انتخابیه تهران شرکت کرده بود و اصلاح طلبان حاکم با نگرانی از حضور وی در مجلس ششم و احتمالا تصدی ریاست آن، در کنار بستن اتهام عالیجناب سرخپوش قتل های زنجیره ای به هاشمی، در آراء مردم نیز دست بردند و او را از حضور در مجلس بازداشتند.
مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وقت وزارت کشور همان زمان به اتهام تقلب و دستکاری در آرای مردم تهران محاکمه و محکوم شد.
دفتر هاشمی رفسنجانی که به یک مقاله منتشره در روزنامه وطن امروز پاسخ می داد، تصریح کرد: «با شمارش مجدد 20 درصد صندوق ها در حوزه انتخابیه تهران که توسط شورای نگهبان انجام گرفت، آیت الله هاشمی رفسنجانی از رتبه سی ام به نوزدهم رسید و آن آبروریزی داشت اساس انتخابات را زیر سوال می برد».
این اقدام اصلاح طلبان در واقع تلافی معکوس لطف هاشمی به آنان در انتخابات سال 76 بود که هشدار وی در نمازجمعه درباره مراقبت از تقلب عملاً به نفع خاتمی و بر علیه ناطق نوری تمام شده بود. 2 سال پس از آن خطبه جمعه، وزارت کشور خاتمی اقدام مطبوعات زنجیره ای در هجمه به هاشمی را با دستکاری در آراء هاشمی جبران کرد!
آنچه در توضیح دفتر آقای هاشمی مسکوت مانده حضور و همراهی بعدی مهدی هاشمی با عناصر افراطی مدعی اصلاحات -نظیر تاج زاده و...- در پروژه جعلی و فریبکارانه القای تقلب و «صیانت از آرا» در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 است. در واقع این بار هم امثال تاج زاده نقش سنتی خود را در تقلب، و مقابله با جمهوریت و رأی مردم ایفا می کردند با این تفاوت که طیفی از کارگزاران و امثال مهدی هاشمی هم با آنها همراه شده بودند تا نگذارند رأی 5/24 میلیونی مردم به کرسی بنشیند ولو با اطلاع از سابقه بد و خیانت آلود طیفی از مدعیان اصلاحات.
اما نکته جالب در این میان اظهارات چند روز پیش مهدی کروبی نامزد ورشکسته به تقصیر انتخابات سال 88 است که ادعا کرد در تمام انتخابات پس از سال 68 - که از جمله توسط دولت های هاشمی و خاتمی برگزار شد- تقلب صورت گرفته است. کروبی چند روز قبل از انتخابات سال گذشته نیز نامه ای گلایه آمیز به هاشمی نوشت حاکی از اینکه برخی اطرافیان وی رعایت بیطرفی را در میان دو نامزد اصلاح طلبان نمی کنند و ضمن تبلیغ علیه کروبی، انصراف وی از رقابت را القا می کنند.


نوشته شده در یکشنبه 89/3/23ساعت 7:17 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

شبکه رسانه ای فتنه سبز برای احیای این جریان مرده مجددا فعال شد.
این شبکه دو طیف را شامل می شود یک طیف نزدیک به هسته فتنه گران که سایت هایی مانند جرس، کلمه، پارلمان نیوز، خبرگزاری ایلنا و جماران نیوز را شامل می شود و برخی ملزومات جنجال در آن فراهم می شود و طیف دوم که در پیوند با طیف اول قرار دارند و به پژواک و بازنشر محصولات طیف اول می پردازند. طیف دوم شبکه وسیعی از رسانه های ضدانقلاب و بیگانه را شامل می شود.
طیف اول شبکه مذکور دور تازه تحرکات خود را طی دو روز گذشته به بهانه اعتراض شرکت کنندگان مراسم سالگرد رحلت حضرت امام به مواضع سیدحسن خمینی آغاز کرد و کوشید مواضعی را از کسانی چون صانعی، بیات، گروه موسوم به مجمع مدرسین، موسوی، کروبی و برخی اعضای اقلیت مجلس جمع آوری کند و شکل و شمایلی به سازمان از هم پاشیده فتنه بدهد. نکته جالب در این میان این است که ساعاتی پیش از اینکه مواضع مذکور یکی پس از دیگری توسط شبکه مورد بحث منتشر شود، سایت جرس (از مبدا لندن) خبر داد که گروهی با حضور در خانه آقایان صانعی، بیات و دستغیب خواستار عکس العمل آنها نسبت به بی حرمتی علیه سیدحسن خمینی شده اند.
سایت جرس همچنین در گزارش خود خبر داده بود که مجمع روحانیون و مجمع مدرسین نیز قرار است مواضعی اتخاذ کنند که اتفاقا عملی هم شد و مجمع جعلی مدرسین به انضمام برخی اعضای مجمع روحانیون و حزب مشارکت به موضع گیری هماهنگ پرداختند. جرس در پایان گزارش پریروز خود مدعی شده بود سیدحسن ادامه امام خمینی پاریس است(!)
این در حالی است که برخی گردانندگان جرس پیش از این بارها تا مرز انکار امام زمان(عج) و حمله به مواضع انقلابی حضرت امام خمینی پیش رفته و مهاجرانی مدیر اصلی جرس با حضور در انستیتو واشنگتن (وابسته به لابی صهیونیستی) علیه جمهوری اسلامی سخنرانی کرده بود.
استفاده ابزاری از کسانی چون صانعی در بازی همیشگی فتنه گران در حالی است که وی رسما از سوی رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا به عنوان تنها مجتهد واقعی و نوگرا در کنار منتظری معرفی شده بود.
شایان ذکر است اعتراض مردمی به سیدحسن خمینی پس از آن شدت گرفت که وی به بهانه مراسم عروسی پسر دبیر کل حزب مشارکت، در کنار موسوی و کروبی و خاتمی عکس یادگاری گرفت در حالی که مواضع این عده در طرح دوستی با گروهک نهضت آزادی و منتظری و باند نفاق مهدی هاشمی، و همچنین معارضه با جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، در تعارض کامل با سیره و مرام حضرت امام خمینی و حاج سیداحمد خمینی (رضوان الله تعالی علیهما) قرار گرفته بود. وی طی یک سال اخیر روابط خود با فتنه گران را حفظ کرده و متاسفانه بیت امام را بازیچه منافقین جدید کرده است. به همین دلیل هم جریان نفاق جدید و قدیم، به همان نسبت که علیه حضرت امام و میراث فکری و سیاسی آن حضرت عقده گشایی می کنند، متقابلا تظاهر به طرفداری از سیدحسن می نمایند. این روند عنادآمیز تا بدانجا پیش رفت که سایت صهیونیستی بالاترین چندی پیش از سیدحسن خواست مواضع امام و حاج سیداحمد آقا را تخطئه کند و پیشگام حمله به این بزرگواران باشد!
گفتنی است عصبانیت اخیر طیف داخلی شبکه عنکبوت از آن جهت است که با ماجرای حرم امام فهمیدند هواداران و دلباختگان میلیونی حضرت امام تکلیف خود را با جریان فتنه و حامیان آن در هر موقعیتی که باشند یکسره کرده اند و بنابراین امیدی به احیای فتنه نیست.


نوشته شده در دوشنبه 89/3/17ساعت 8:50 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

   1   2   3      >

Design By : Pichak