سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

دستیار مدیر سایت صهیونیستی بالاترین با رد تلویحی سخنان سران فتنه سبز گفت شبکه های مجازی اجتماعی نمی توانند به جای رهبران، نقش رهبری جنبش را ایفا کنند.
مهدی یحیی نژاد که در جمع شماری از عناصر ضدانقلاب در لس آنجلس سخن می گفت، بالاترین تاثیر سایت «بالاترین» را چنین توصیف کرد: یک بار ایده تظاهرات توسط بالاترین مطرح شد که دو تا سه هزار نفر در یکی از میادین جمع شدند. وی با رد سخنان کسانی چون موسوی که از پذیرفتن مسئولیت اداره جنبش شانه خالی می کنند و آن را به دوش «شبکه های مجازی اجتماعی» می اندازند، گفت: این حرف که رهبران ما شبکه های مجازی هستند چندان کاربردی ندارد. برای مثال می توان به قضیه اسب تروا ]در راهپیمایی 22 بهمن 88[ اشاره کرد که در نظرسنجی بالاترین 80 درصد با آن موافقت کردند ولی بعدا شکست خورد و همه به شماتت مطرح کننده این ایده ]مهاجرانی و نبوی[ پرداختند. آسیب دیگر شبکه های مجازی، بازی باز در اینترنت و گرفتن تصمیم در بالاترین و فیس بوک است که نمی تواند اثرگذار باشد چرا که نیروهای امنیتی در مقابل آن دست به کار می شوند و از طرف دیگر ایجاد درگیری و تناقض، روحیه افراد را خراب می کند. جنبش سبز برای تعیین استراتژی های پنهان و گرفتن تصمیم، به رهبری نیاز دارد و شبکه های مجازی نمی توانند این نقش را ایفا کنند.
دستیار منوشه امیر در سایت صهیونیستی بالاترین به این حقیقت اشاره نکرد که موافقت 80 درصدی کاربران این سایت ضدانقلابی برای پروژه درازگوش تروا صرفا در صدد تحمیق دیگر کاربران بوده نه برای آمدن به میدان ضمن این که اغلب این رای دادن ها و حمایت ها، یا از سوی ضدانقلاب مقیم خارج و یا از سوی گردانندگان خود سایت در جهت داغ کردن برخی مسائل موردنظر صورت می گیرد.
این ماجرای «تحمیق» وجه دیگری هم دارد و آن این که سران فتنه، مسئولیت را به گردن اپوزیسیون خارج نشین و شبکه مجازی (شبکه نقابداران) می دانند حال آن که شبکه عنکبوتی مذکور نیز طی یک سال گذشته سعی داشته با وجود مدیریت واقعی فتنه و آشوب، موسوی و کروبی و دیگران را پیش بیندازد. همین واقعیت یکی از دلایل اصلی مرگ زودهنگام فتنه بود


نوشته شده در دوشنبه 89/4/28ساعت 9:51 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak