سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

آیت ا.. جوادی آملی

رییس قوه قضائیه ، انقلاب اسلامی ایران را مایه تجدید حیات اسلام دانست و گفت: امواج انقلاب به مرزهای کشور محصور نماند و به سرعت فراگیر شد و کشورهای اسلامی را درنوردید و مایه امید و الگوی حق طلبان جهان شد.

اداره کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه گزارش داد، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه 11/11/88 مسئولان عالی قضایی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)،  شخصیت امام راحل را محصور در رهبری انقلاب اسلامی ایران ندانست و افزود: رجوع به عالم معنویت در عین سیاست از نقاط قوت امام راحل بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) در عین رتق و فتق امور هیچگاه از یاد حق و رعایت حدود الهی غافل نبودند و از این باب تذکرات فراوانی به مسئولان وقت دادند و جمع بین ظاهر و باطن و کثرت و جمعیت، مسیر انسانهای کامل است.

رئیس قوه قضائیه، نظام جمهوری اسلامی ایران را یادگار امام خمینی(ره) دانست و بر حفظ آن تأکید کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی در برخورد با گروهکهای محارب که با تلاش مذبوحانه قصد اخلال در امنیت کشور و تزلزل در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، قاطعانه برخورد می کند و هیچگاه کوتاه نخواهد آمد.

آیت اله آملی لاریجانی با اشاره به اجرای برخی احکام صادره در مورد تعدادی از اعضای گروهکهای محارب افزود: افرادی که احکام آنان به موقع اجرا شد کسانی بودند که سلاح به دست گرفته و وابسته به گروهکهای محارب و تروریست بودند و یا با مواد منفجره دستگیر شده بودند.

در تمام مراحل رسیدگی قانون آئین دادرسی کیفری در مورد آنان دقیقاً اجرا و رعایت شد.

رئیس قوه قضائیه خطاب به کسانی که با ایجاد توهم مسامحه در برخورد با متهمان توقع تسریع در رسیدگی برخلاف قوانین را از دستگاه قضایی دارند، تأکید کرد: برخی افراد علی‌رغم تذکرات قبلی، توقع بیشتر از اجرای قانون را از دستگاه قضایی دارندکه این توقعات سیاسی برخلاف شرع و قانون است.

وی افزود: ملاک دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده های قضایی فقط قوانین موضوعه و شرع مقدس است.

آیت اله آملی لاریجانی ضمن سفارش قضات به رعایت انصاف و عدالت در عین قاطعیت و تأکید بر اجرای دقیق قوانین گفت: قضات نباید از برخی کم‌ لطفی‌ها رنجیده خاطر شوند و توهمات سیاسی نباید در رسیدگی های قضایی آنان تأثیری داشته باشد چون اگر بی‌گناهی بر اثر تعجیل در رسیدگی مجازات شود نزد خدا جوابی نخواهیم داشت.

 

 


نوشته شده در دوشنبه 88/11/12ساعت 12:45 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

مثلث آشوب

دفتر پژوهش و بررسی های خبری- آرش پاک اندیش: مرور مواضع ننگین جریان فتنه که به مثابه "عالیجنابان آشوب" با وسوسه های خویش زمینه ذهنی اوباش را برای برخورد آشوبگرانه علیه جمهوری اسلامی آماده کردند، می تواند ما را در شناخت بیش از پیش تحولات اخیر رهنما باشد.

 

پیش از این در میدان سیاست و بازی های دیپلماتیک، تنها هدف سیاستمداران و مقامات مذاکره کننده نظام سلطه، مقامات مسئول طرف مقابل بود. اما اینک، صحنة بازی بسیار پیچیده‌تر شده است. امروزه صحنه گردانان استکبار و لابی های صهیونیستی ناگزیرند به منظور رسیدن به مقاصد خویش در بازی سیاست، طیف های دیگری را نیز به حساب آورند. اینها عبارتند از مردم خودی، مردم دشمن، مردم بی‌طرف و بعدها پدیده دیگری به نام افکار عمومی جهانی.

قدرت های امپریالیستی امروزه در این کشاکش می کوشند از طریق پیاده سازی عناصر خود در میان ملت ها، مردم خودی را به نفع خود، نه فقط جلب نظر کنند بلکه آنها را بسیج، و در مشارکت فعال وارد نمایند. همچنین همواره می کوشند آحاد مردم را نه فقط از همکاری با رهبران شان باز دارند، بلکه آنها را به مخالفت تحریک کنند، و سرانجام اینکه مردم کشورهای بی‌طرف را از نزدیک شدن به کشور مورد نظر باز دارند و حتی الامکان به حمایت از خود وا دارند. بدیهی است در چنین صحنة پیچیده‌ای، مهمترین ابزار کارآمد، تبلیغات و عملیات‌روانی می باشد.

در حوزه جنگ روانی رادیویی آلمان ها از خود رکوردهای شگفت‌انگیزی بر جا گذاشتند. آنها 16ایستگاه فرستنده رادیویی ایجاد کردند که با نام مستعار پیروزی برای 13 کشور اروپایی برنامه پخش می‌کرد. علاوه بر آن، ایستگاه‌های رادیویی رسمی آنها نیز برای 60 کشور برنامه پخش می‌کرد و مجموع برنامه‌های آنها به 430 ساعت در روز می‌رسید).این رقمی است که حتی با معیارهای امروزی نیز غیرقابل باور می‌نماید.(

بخش مهمی از بزرگترین پیروزی های سیاسی، نظامی چشمگیر آلمان ها مانند غافلگیر کردن شوروی در عملیات بارباروسا، اشغال بدون زحمت چکسلواکی و بی‌طرف نگهداشتن سایر قدرتهای غربی مانند انگلستان و آمریکا که اتفاقاً برخی از آنها در زمان فرودستی قدرت نظامی آنها در برابر حریفان به دست آمد، مدیون این لشکرکشی روانی تبلیغاتی بود.

کشور توسعه طلب دیگری که پس از آلمان، نقش توسعه دادن جنگ روانی و رساندن آن به سطح امروزی را به عهده گرفت، آمریکا بود. نگاهی اجمالی به حجم و مجموعه اقدامات ایالات متحده در جنگ کره تاکنون نشان می‌دهد که آمریکائی ها رکوردی را در این زمینه برجا گذاشته‌اند. انگیزه اصلی آنها در این راه مبارزه با گسترش نفوذ شوروی در جهان و بعدها حرکت های جهان سومی و از جمله حرکت های اسلام خواهی در جهان بود.

رکن اصلی تبلیغات رادیویی ایالات متحده، رادیو صدای آمریکا است که در سال 1984 به 23 زبان و با بودجه‌ای بیش از یکصد و ده میلیون دلار در سال، حدود 970 ساعت برنامه در هفته پخش می‌کرد. اما در کنار این رکن اصلی، ایستگاه های رادیویی کوچک و بزرگ دیگری نیز همواره فعال بوده‌اند که در قالب تبلیغات سیاه و خاکستری( به تعبیر خود آمریکائیها) برنامه پخش می‌کردند. معروف‌ترین آنها، رادیو آزادی و رادیو اروپای آزاد بوده‌اند. مخاطب اصلی رادیو آزادی را مردم شوروی و مخاطبان رادیو اروپای آزاد را اهالی اروپای شرقی سابق تشکیل می‌دادند. این دو رادیو در اوج فعالیت خود در هفته هزار ساعت برنامه پخش می‌کردند و هدف اعلام شده آنها، با بودجه‌ای معادل صد میلیون دلار( در سال 1983 که بخشی از آن توسط سازمان سیا تأمین می‌شد) ایجاد تغییر در نظامهای سیاسی این کشورها بود. از جملة آخرین نمونه‌های رادیوی سیاه که توسط آمریکائیها پشتیبانی و هدایت می‌شد، رادیو "صدای آزاد ایران" بود که برای اولین بار در سال 1980 صدای آن شنیده شد و تا مدت ها، به تبلیغات براندازی علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ادامه می‌داد.

از سال 1950 دولت آمریکا از طریق امکانات وزارت خارجه، آژانس توسعة بین المللی و جانشین آن، آژانس اطلاعات آمریکا، سازمان سیا و وزارت دفاع، به گروههای دانشگاهی و سازمانهای غیرانتفاعی کمک مالی کرد تا پروژه‌های تحقیقاتی خاصی را انجام دهند و یا پروژه‌های در دست اجرا را به سمت پاسخگویی به نیازهای جامعة جنگ روانی سوق دهند.
گفتنی است که آمریکا تحت تأثیر جنگ ویتنام و با طراحی نظریة جنگ کم شدت، دریافت که در مواردی (مانند جنگهای شورشگری)، عنصر روانی می‌تواند به بعد برجسته استراتژی هر کشور تبدیل شود و هیچ اظهار نظری بهتر از این جمله نشان دهندة تحول یاد شده نیست که: در این استراتژی هدف، تصرف پانزده سانتیمتر بین دو گوش انسان است.

مجموعا می توان گفت جنگ روانی جدید، برد وسیع و گسترده‌ای دارد. اگر عملیات های روانی مانند آنچه در زمان گیدئون انجام می‌گرفت، حداکثر بر افراد حاضر در صحنة جنگ یا یک حمله مؤثر واقع می‌شد، اقدامات روانی تبلیغاتی امروزی، به دلیل بهره‌گیری از رسانه‌های الکترونیکی(از ماهواره گرفته تا رادیو) همزمان می‌تواند تمام مردم کره زمین را مخاطب قرار دهد و انتظار واکنش از سوی آنها را داشته باشد.

بدیهی است ابزار فشارهای روانی، کلیه ابزارهای ارتباطی را شامل می‌شود که می‌تواند از ساده‌ترین شکل آن یعنی ارتباطات میان فردی همچون زبان شفاهی و ارتباط مستقیم برای ایجاد شایعه شروع شود و سپس در حوزه ارتباطات گروهی همانند استفاده از بلندگو در مناطق مختلف ادامه یافته و در نهایت به حوزه پیچیده ارتباطات جمعی و همگانی همچون رادیو تلویزیون و اینترنت ختم شود.

پروژه‌ای به عنوان طرح دلتا یا استراتژی آمریکا علیه جمهوری اسلامی و یا جنگ نرم که توسط یکی از استراتژیست‌های معروف امریکا به نام "مارک پالمر" تهیه و ارائه شده معتقد است که: ایران به لحاظ وسعت سرزمینی؛ کمیت جمعیت؛ کیفیت نیروی انسانی، امکانات نظامی؛ منابع طبیعی سرشار و موقعیت جغرافیایی ممتاز در منطقه خاورمیانه و هارت لند نظام بین‌الملل به قدرتی کم بدیل تبدیل گردیده است و دیگر نمی‌توان با یورش نظامی آنرا سرنگون کرد. بر اساس طرح جنگ نرم یا پروژه دلتا به این نتیجه می‌رسند که سه تاکتیک را در مقابل جمهوری اسلامی بکار گیرند:

-1
استفاده از دکترین مهار
2
-نبرد رسانه‌ای
3
-ساماندهی نافرمانی‌های مدنی و از جمله مصوبات این کمیته بردن پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت بوده است.

اکنون با این تفاسیر می توان گفت عملیات روانی دشمن که امروز با پوشش مخملین سبز رنگ خود را آراسته یکی از عوامل یا اقدامات جنگ نرم ایالات متحده امریکا و لابی های صهیونیستی علیه انقلاب اسلامی ایران به شمار می آید.

پس از ماجرای قتل ندا آقا سلطان، فتنه‌انگیزان با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای خود از قبیل رادیو فردا، صدای آمریکا، بی‌بی‌سی فارسی و ... که اکثر آنها از سوی نهادهای امنیتی کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس اداره می‌شوند، پروژه 72 تن سازی از کشته‌های اغتشاشات پس از انتخابات را کلید زدند که این پروژه آنها نیز پس از مشخص شدن دروغ بودن کشته شدن تعدادی از این افراد ناکام ماند.

اما این آخرین اقدام فتنه‌انگیزان در این راستا نبود، چه آنکه آنان در ایام نزدیک به 16 آذر روز دانشجو، نیز با وارد کردن آمپول‌های سمی (به نقل از رسانه های داخلی) به کشور و توطئه‌چینی، قصد داشتند این بار با قربانی کردن دانشجویان کشور، پروژه خود را به نتیجه برسانند که با هوشیاری مردمی و اطلاع‌رسانی به موقع‌ رسانه‌ها در این خصوص، این بار نیز در اجرایی کردن پروژه خود ناکام ماندند.

با این وجود، هدایت‌گران پشت صحنه اغتشاشات این بار در پی آن برآمدند که در روز عاشورای حسینی و در حالی که تمام مردم ایران سوگوار سید و سالار شهیدان هستند، با سامان دادن اغتشاشاتی در مرکز تهران و حمله به دسته‌های عزاداری و اماکن عمومی و آتش زدن این اماکن، پروژه‌های خود را پیگیری کنند.

مرور جملات و مواضع تجدیدنظرطلبان موسوم به اصلاح طلب که به مثابه "عالیجنابان آشوب" با وسوسه های خویش زمینه ذهنی اوباش را برای برخورد آشوبگرانه علیه جمهوری اسلامی و خط امام و رهبری آماده کردند، می تواند ما را در شناخت بیش از پیش تحولات اخیر رهنما باشد.
بررسی مواضع حلقه ای که تا به امروز جبهه "نه احمدی نژاد" را مدیریت کرده و زمینه های تشویش اذهان عمومی و دعوت به آشوبگری و اغتشاشات خیابانی را فراهم نموده اند به خوبی پرده از راز مثلث فتنه ای می گشاید که یقینا موسوی،خاتمی و کروبی سه ضلع آن محسوب می شوند.همانانی که اوباش و اغتشاشگران را "معترضین" می نامند.

 


نوشته شده در دوشنبه 88/10/7ساعت 11:30 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

آشوبآشوب

 

 


نوشته شده در دوشنبه 88/10/7ساعت 11:28 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |

*    راه شناخت مومن و منافق

اگر با شمشیرم بر بینی مومنی بزنم که دشمن من شود،با من دشمنی نخواهد کرد،و اگر تمام دنیا را به منافق ببخشم تا مرا دوست بدارد،دوست من نخواهد شد،و این بدان جهت است قضای الهی جاری شد،و بر زبان پیامبر اُمّی(ص) گذاشت که فرمود((ای علی!مومن تورا دشمن نگیرد، ومنافق تو را دوست نخواهد داشت.))

 

 


نوشته شده در شنبه 88/10/5ساعت 8:35 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

زندانیان بگرام

 

 

پایگاه اطلاع رسانی جنبش بین المللی عدالت جهانی مالزی در گزارشی از شکنجه زندانیان در زندان بگرام افغانستان توسط نظامیان آمریکایی، از آن به عنوان گوانتانامو 2 و رسوایی جدید برای آمریکا یاده کرده که مورد فراموشی افکار عمومی واقع شده است.

 

به گزارش روز شنبه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این جنبش، رئیس جمهوری آمریکا در حالی برای تلطیف وجهه این کشور از بسته شدن زندان گونتانامو خبر داد که این کشور در دیگر کشورهای جهان زندان هایی مشابه و چه بسا بدتر از آن دایر کرده که همچنان نیز دایر است.
بنا به این گزارش، زندان بگرام در افغانستان که در سال 2002 ساخته شد، از جمله این زندان ها است که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان می توان از آن به عنوان گوانتانامو 2 یاد کرد.
جنبش عدالت جهانی در ادامه افزود: تینا فوستر، یک کارشناس و حقوقدان آمریکایی در این زمینه می گوید که زندان بگرام یک زندان فراموش شده از اذهان عمومی است که می توان آن را گوانتانامو 2 نامید.
این زندان از همان ابتدا شکنجه گاه بوده و در آن مواردی چون تجاوز، گرسنگی دادن، نگهداشتن در شرایط بسیار سرد عادی بوده و به همین دلیل به مراتب بدتر از گوانتانامو است.
به گفته این مدافع حقوق بشر که هم از گوانتانامو و هم از زندان بگرام بازدید کرده، در بگرام به زندانیان به هیچ عنوان اجازه گشت و گذار در محوطه بیرونی داده نمی شود و زندانیان یکسره مجبورند بر روی حصیرهای خشک به طور ردیفی در حالت نشسته سر کنند. قفسه زندانیان بسیار کوچک و به "قفس میمون" در باغ وحش شبیه است. وی تاکید کرد: گوانتانامو در برابر زندان بگرام چون یک هتل بسیار شکیل بود.
این گزارش در ادامه با اشاره به خاطرات ریموند آذر، از جمله زندانیان آزاد شده از بگرام افزود: در زندان بگرام بیش از 600 زندانی نگهداری می شوند در حالی که که هیچ اتهامی تاکنون علیه آنان اثبات نشده است.
این زندان از دو ساختمان اصلی تشکیل شده که هر کدام دارای چندین محل برای نگهداری زندانیان است و هر محل ظرفیت 25 تا 30 زندانی را دارد و کل ظرفیت این زندان نیز حدود 1000 نفر است.
این گزارش افزود: بر خلاف زندان گوانتانامو ، زندان بگرام در مرکز یک منطقه جنگی در نزدیکی شمال کابل ساخته شده اما زندانیان آن تنها شامل زندانیان افغان نمی شود، بلکه بسیاری از مظنونان از دیگر کشورها نیز که به بهانه تروریسم بازداشت شده اند در این زندان نگهداری می شوند.
این گزارش در ادامه با اشاره به موارد بسیاری از انواع شکنجه، تجاوز و سوء استفاده از زندانیان در این زندان نوشت : تاکنون اگر چه به هیچ یک از روزنامه نگاران و گزارشگران مدافع حقوق بشر اجازه بازرسی از این زندان داده نشده است ، اما بر اساس گزارش های فاش شده از پنتاگون تاکنون دستکم دو نفر بر اثر شکنجه و تجاوز در این زندان جان خود را از دست داده اند.

 


نوشته شده در شنبه 88/10/5ساعت 8:25 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

نماینده قم

 

استاندار قم گفت : بصیرت ، زیرکی و صبر انقلابی مردم مومن و همیشه در صحنه قم این بار نیز ضمن خنثی کردن توطئه دشمنان ، توطئه گران را در دام خود گرفتار کرد.

 

به گزارش روزشنبه به نقل ازروابط عمومی استانداری ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پورضمن قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم قم در راهپیمایی های اعلام انزجار از اقدامات زشت هتاکان به نظام و ولایت، گفت: این صحنه های حضور پرشور مردم قم بار دیگر چهره ولایت مدار مردم این شهر و هوشمندی و فراست انقلابی آنها را نشان داد.
استاندار قم با اشاره به تلاش جریان فتنه برای سوء استفاده از مراسم تشییع آیت الله منتظری ، گفت : تدابیر ارزنده مقام معظم رهبری و بصیرت مردم قم توطئه فتنه گران را خنثی ساخت .
وی افزود : لطف الهی ، درایت و تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری و هوشیاری وبیداری همیشه مردم قم در آن روز اجازه هر گونه اقدام ضد انقلابی را از توطئه گران سلب کرد.
وی در ادامه گفت: قم که بعنوان پایگاه اصلی نشر واشاعه فرهنگ و مکتب اهل بیت (ع) و مرکزعلمی وفکری جهان اسلام بویژه مذهب تشییع است ،یکبار دیگر ثابت کرد مردم ولایتمدار آن در مسیر اهل بیت (ع) بوده و هستند.
وی از قم بعنوان نقطه آغاز نهضت انقلاب اسلامی یاد کرد وافزود: به دلیل همین بن مایه ها و خصیصه های بارز ، موجی از بیداری دینی و احیاء مجدد اسلام در سال 41 ازقم آغاز وپیروزی این نهضت در 19دی سال 56 کلید خورد وتاکنون نیز مردم درتمام صحنه‌هایی که احساس کردند توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان متوجه انقلاب است ، ‌حضور موثر و چشمگیری داشته اند.

 


نوشته شده در شنبه 88/10/5ساعت 8:24 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

دکتر احمدی نژاد

رییس جمهوری تاکید کرد: فرد فرد کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند توطئه، خیانت و نفاق ورزیده‌اند یکی پس از دیگری در حال رسوایی و سقوط به قعر زباله‌دان تاریخ هستند.

 

دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر روز چهار شنبه در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان فارس در سالن اجتماعات حافظیه شیراز تصریح کرد: امروز باید فرهنگ شهیدان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های سرافراز شهدا و عشق به امام (ره) را به دنیا معرفی کنیم.
رییس‌جمهوری تصریح کرد: ماندگاری هر عمل خیری متناسب با میزان اخلاص و آمادگی برای ایثار است.
وی تاکید کرد: کسی که فداکاری می‌کند و آماده ایثار در راه خداست هرگز شکست و مرگ ندارد.
به گفته دکتر احمدی‌نژاد حیات واقعی در ایثار و اخلاص برای خداست.
وی از امام حسین (ع) به عنوان الگوی جاودانه ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان نام برد و افزود: اگر امروز ملت ما عزیز، مقتدر و شکست‌ناپذیر است و اگر الگوی آزادگی و عدالت‌طلبی است، تمام اینها به خاطر وجود مبارک سرور شهیدان و پیروی از راه اوست.
احمدی‌نژاد در ادامه گفت: شکست از آن کسانی است که از حسین (ع) بی‌خبرند و خیال می‌کنند می‌توانند با استفاده از کلاهک‌های اتمی و انواع سلاح‌ها و حیله مادی، تبلیغات و اظهارات بی‌ربط در برابر ایمان، اخلاص و ایثارگری ملت ایران بایستند.
رییس‌جمهوری در این دیدار با اشاره به اینکه راه شهیدان و ایثارگران تنها راه صلاح انسان‌هاست، افزود: اهدای نشان ایثار بهانه‌ای برای به نمایش گذاشتن قدرشناسی ملت ایران است.
به گزارش ایرنا، پیش از سخنان رییس‌جمهور به 12 تن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نشان ملی ایثار توسط احمدی‌نژاد اهدا شد.
رییس‌جمهوری در ادامه سخنان خود همچنین گفت: آنچه بشریت از ارزش‌های انسانی و الهی در اختیار دارد حاصل ایثار ایثارگران است.
وی با اشاره به ایام عزاداری سرور شهیدان گفت: هر عملی اگر همراه با اخلاص باشد نابود شدنی نبوده و پایدار خواهد بود.
احمدی‌نژاد با طرح این پرسش که چرا حادثه کربلا روز به روز زنده‌تر، پرشورتر و پرشکوه‌تر است، ادامه داد: علت آن روشن است زیرا که در حادثه کربلا نهایت اخلاص متجلی شد و همه برای خدا قیام کردند.
رییس‌جمهوری توضیح داد: امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان محور خدا هستند و در حادثه کربلا اخلاص در اوج است و به همان دلیل می‌گوییم این حادثه تا ابد زنده خواهد ماند.
احمدی‌نژاد خطاب به مردم حاضر در سالن اجتماعات حافظیه شیراز گفت: عزیزان من، این راه، راه عزت است. اگر امروز قدرتمندترین و عزیزترین ملت‌ها ایرانی‌ها هستند به دلیل اخلاص، ایثارگری و آمادگی برای فداکاری است.
وی ادامه داد: امروز به لطف انقلاب اسلامی و یاری خداوند شرایط جهانی به طور کامل تغییر کرده است.

v     کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند در حال رسوایی و سقوط هستند

رییس‌جمهوری یادآور شد: فرد فرد کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند توطئه، خیانت و نفاق ورزیده‌اند یکی پس از دیگری در حال رسوایی و سقوط به قعر زباله‌دان تاریخ هستند.
وی افزود: امروز به یاری ایثارگری، ایثارگران و روحیه گذشت ملت ایران کار به جایی رسیده که از بوش به عنوان منفورترین رییس‌جمهور تاریخ آمریکا نام برده می‌شود.
احمدی‌نژاد تاکید کرد: ما امیدواریم روزی برسد که او و دوستانش به خاطر جنایاتی که در عراق و افغانستان انجام داده‌اند، در دادگاه محاکمه و مجازات شوند و به عقبه‌های خود ملحق شوند.
رییس‌جمهوری با اشاره به اینکه امروز دیگر در دنیا کسی جرات ندارد از ادبیات بوش علیه ملت‌ها استفاده کند، ادامه داد: شرایط به خاطر ایمان، اخلاص، ایستادگی و عشق به پیامبر و ولیعصر (عج) تغییر کرده است.
احمدی‌نژاد افزود: خون شهیدان و ایثارگران درحال به نتیجه رسیدن است و به همین دلیل در بسیاری از نقاط دنیا به دنبال یافتن راه‌های جدید و الگو گرفتن از ملت ایران هستند.
وی تاکید کرد: امروز راه، نام و یاد شهیدان ایثارگر زنده است و به فضل الهی تا ابد زنده خواهد ماند.
رییس‌جمهوری با بیان اینکه ملت ایران خستگی را خسته کرده است، خطاب به مستکبران گفت: ملت ایران همه شما خسته خواهد کرد و به زانو درمی‌آورد.
احمدی‌نژاد با طرح این جمله که ادعای مدیریت جهانی می‌کنند و سخنانی بیش از ظرفیت خود می‌‌زنند، گفت: این مستکبران دچار توهم شده‌اند وگرنه در کشوری مانند افغانستان اینقدر درمانده نمی‌شدند.
گفتنی است در این مراسم رییس جمهور به تعدادی از خانواده‌های شهدای استان فارس نشان ملی ایثار اهدا کرد.
پیش از سخنان رییس‌جمهوری یکی از بانوان شرکت‌کننده در مراسم در گوشه‌ای از سالن با صدای بلند مشکل خود را مطرح کرد و خواستار تسهیل در پرداخت وام درخواستی خود شد. رییس‌جمهوری از اطرافیان خود خواست تا این فرد شرکت‌‌کننده در مراسم را به نزد او بیاورند و به مشاوران و معاونان خود دستور پیگیری را داد.
همچنین دکتر احمدی‌نژاد پس از پایان مراسم دقایق بسیاری را از نزدیک به مسائل و مشکلات خانواده شهدا گوش فرا داد.

 


نوشته شده در پنج شنبه 88/10/3ساعت 9:21 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak