سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

پس از چرخش مواضع مضحک فتنه گران خارج نشین نظیر بهاءالله مهاجرانی و کدیور، این موضوع همچنان بهانه اصلی هجمه و جدیداً اسباب خنده ضدانقلاب خارج نشین را فراهم نموده است. در همین رابطه هادی خرسندی در خبرنامه ضدانقلابی گویا خطاب به کدیور نوشته است؛
سه چهار هفته ای گذشته است و شاید از نظر خیلی ها قضیه کهنه شده باشد اما من این جریانات را کهنه شدنی نمی دانم و هنوز در فکر آن مصاحبه ام!
و من هنوز... هنوز فکر می کنم که برنامه تفسیر خبر صدای آمریکا گرچه حدود آخر شب در ایران پخش می شود اما آن ساعتی که خانم درخشش با ایشان مصاحبه زنده داشت، در کارولینای شمالی که آقای کدیور تشریف دارند، یکی دو ساعت از ظهر گذشته بود و هوا هم آفتابی بود. یعنی بار دیگر وی موفق شد که روز روشن، صاف از توی دوربین، چشم بدوزد توی چشم هزاران هزار بیننده و دروغ بگوید!
اینجور که کدیور بتواند معلق بزند، عملیات ژانگولر محیرالعقولی است که از شخصیت محبوبی چون آقای کدیور ساخته است وگرنه خلیل عقاب هم با چنان پشتک و واروئی، ولو می شد پیش پای خانم ستاره درخشش.
نامه توضیحی و توجیهی بعدی آقای کدیور ثابت کرد که نه خیر، پایین آمدن محکم و با صلابت ایشان از خرک مغالطه و جفت پا زدن متعادلشان روی تشک مصاحبه، تصادفی و الله بختکی نبوده و حضرتشان باید از سرآمدان فن ژیمناستیک باشد.
این ضد انقلاب خارج نشین با اشاره به تناقض های کدیور در مواضع اخیرش ادامه می دهد:
«وارونه کردن شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» به صورت: «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران»، و انتساب آن به تظاهرکنندگان خیابانی، یک پرسش خیلی ساده به زبان فارسی را از ایشان پیش می آورد.
جناب آقای کدیور! مگر نه اینکه تظاهرات مردم، جنبه اعتراضی یا مطالباتی داشت؟ پس در این صورت شعار اختراعی: «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران»، چه موضوعیت شعاری و لزوم تظاهراتی می داشت و می دارد؟
این ضد انقلاب خارج نشین در ادامه می نویسد؛
جا دارد با قدرت گرفتن «جنبش مغزپسته ای» متعلق به آقایان رفسنجانی، میرحسین، کروبی، خاتمی، کدیور... (که صد البته رنگش روشنتر از جنبش سبز مردم است) سرود «ای ایران» هم مطابق سلیقه آقای کدیور به بازار بیاید.
نگاهی به دو سه بیت از دیوان حافظ، تصحیح آقای کدیور، ما را بیشتر با کنه افکار بلند ایشان آشنا می کند.
سرو چمان من، هم میل چمن می کند،
هم همدم گل می شود، هم یاد سمن می کند
هم هر که چهره برافروخت دلبری داند
هم هر که آینه سازد سکندری داند
هم آنکه چشم به دوربین دروغ می گوید
دودوزه بازی و رسم کدیوری داند
در شرح حال آقای کدیور خواهد آمد که: گفتگو با کودکان به ویژه کودکان خوش باور را دوست می داشت و با قصه و سرگرمی و اتل متل به ارشادشان می پرداخت. نقل است که عنداللزوم صورت خود سبز می کرد و برای بچه ها می خواند.
اتل متل توتوله
الاغ محسن چه جوره
هم شیر داره، هم پستون
جانم فدای هندستون
گفتنی است «شعار نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران» دو روز قبل از روز قدس از سوی سایت وزارت خارجه اسرائیل به فتنه گران پیشنهاد شده بود و سران فتنه نیز آن را شعار مردمی! دانسته بودند. اما در پی افشای این ماجرا و شواهد دیگری که از ارتباط عوامل فتنه 88 با موساد حکایت می کرد، سران فتنه تصمیم به توجیه این حرکت صهیونیستی خود گرفتند و کدیور طی مصاحبه ای گفت؛ شعار تظاهرکنندگان «هم غزه، هم لبنان، جانم فدای ایران»! بود که اظهارات وی با اعتراض شدید سایر جریانات ضد انقلاب روبرو شد و کدیور در مصاحبه دیگری گفت؛ منظورم این بود که باید اینطوری شعار می دادند!!
یک خبر موثق که از چند کانال نقل شده و در میان گروههای اپوزیسیون مطرح است حکایت از آن دارد که کدیور و سروش با ویزای ورقه ای - بدون درج در پاسپورت- حداقل دوبار به تل آویو سفر کرده اند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/4/24ساعت 7:36 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak