سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

   خبر از ظهور حضرت مهدی(عج)

دنیا پس از سرکشی به ما روی می کند،چنان شتر مادّهء بدخو که به بچّهء خود مهربان گردد(سپس این آیه را خواند:)

((و اراده کردیم که بر مستضعفین زمین منّت گذارده،آنان را امامان و وارثان جکومت ها گردانیم))

حضرت علی(ع)

اهم وقایع سیاسی هفتهء گذشته:                                                                               12/09 /88  - 07/09/88

لاریجانی: ان پی تی دیگر هیچ خاصیتی ندارد

علی لاریجانی با اشاره به نقض مکرر معاهده ان پی تی توسط غربی ها، گفت: آنها این معاهده را به کلی از حیز انتفاع انداختند و لذا در این شرایط دیگر ان پی تی هیچ خاصیتی ندارد.
نماینده مردم قم دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنها واقعاً نمی خواهند که ایرانیان فناوری هسته ای داشته باشند. ولی باید شهامت بیان این سخن را داشته باشند بگویند که ما نمی خواهیم ایرانیان فناوری هسته ای داشته باشند چون این موضوع به نفع شان نیست.
لاریجانی ادامه داد: ظلمی که آنها در این دوره کردند این بود که این معاهده ان.پی.تی را به کلی از حیز انتفاع انداختند. در این شرایط دیگر این معاهده هیچ خاصیتی ندارد چرا که در قانون ان.پی.تی در چندین جا مقرر شده که آژانس باید به کشورهایی که ان.پی.تی را پذیرفته اند و عضو آژانس اند کمک کند. یعنی سوخت مورد نیاز آنها را تامین کند، این در حالی است که آنها یک گرم سوخت به ایران ندادند. از طرف دیگر باید به کشورها کمک های فنی بکنند آیا واقعاً آنها به ایران کمک کردند؟ پس این چه ان.پی.تی است که تنها یک طرفه ابزاری شده که زمانی تنها جلسه شورای حکام بگذارند و قیام و قعود کنند و تنها فضای سیاسی ایجاد کنند.
وی خاطر نشان کرد: آنها خودشان نیز می دانند که موضوع چیست و تنها به دنبال بهانه گیری هستند به عنوان مثال موضوعی که اخیراً در شورای حکام در رابطه با سایت فردو مطرح شده است حیرت آور است، چرا که بازرسان از این سایت بازدید کرده و دیدند که در آنجا هیچ دستگاهی نصب نشده است از طرفی ایران نیز خیلی زودتر از موعد قانونی اش این سایت را معرفی کرد که طبق مقررات آژانس نیز لازم نبود معرفی کند. پس برای چه احساس خطر کرده و قطعنامه صادر کردید؟ آنها تنها به دنبال ماجراجویی می گردند.


سوال عجیب خبرنگار رادیو!
در بخشی از نشست خبری لاریجانی با خبرنگاران، خبرنگار خبر رادیو سوالی را مطرح کرد که تعجب برانگیز بود.
این خبرنگار که زیرمجموعه رسانه ملی است با این ادعا که راه اندازی 10 سایت غنی سازی در محافل سیاسی به بلوف سیاسی تلقی شده است خواستار ارزیابی لاریجانی در این باره شد.
ادعای خبرنگار مذکور در حالی مطرح شد که از زمان اعلام خبر راه اندازی 10 سایت غنی سازی تا زمان برگزاری نشست خبری رئیس مجلس فقط یک شب تا صبح گذشته بود و معلوم نیست در این مقطع زمانی محدود کدام محفل سیاسی داخلی تلقی خبرنگار مذکور را داشته است.
البته در محدوده زمانی مذکور فقط محافل سیاسی غربی بودند که به شدت از اقدام جمهوری اسلامی در راه اندازی 10 سایت غنی سازی اورانیوم خشمگین شدند و با لفاظی های بیهوده کوشیدند تا آثار سوزش را از اقدام نظام اسلامی تا حدی مخفی کنند.

مثل کیهان نباشید!!

شهردار تهران روز یکشنبه روزنامه کیهان را روزنامه ای «هزینه ساز» خواند و گفت به مطبوعات وابسته به شهرداری تهران تأکید کرده است، مطلقاً شبیه کیهان نباشند.
برای ما روشن نیست منظور قالیباف از این اظهارات که در حاشیه حضور خود در نشست جامعه اسلامی مهندسین بیان کرده است چیست؟ اگر منظورش این است که روزنامه های تحت امر او یعنی همشهری و تهران امروز و روزنامه ها و مجلاتی که شهرداری از کیسه بیت المال اجاره کرده است نباید مانند کیهان علیه غارتگران بیت المال مطلبی بنویسند و نباید علیه آمریکا و اسرائیل موضع داشته باشند! و نباید مثل کیهان، فتنه گران و آشوبگران و آبشخورهای بیرونی آنها را افشا کنند! و... که باید گفت: روزنامه های تحت امر و یا تحت اجاره قالیباف هرگز به این مسائل نمی پردازند، بنابراین به توصیه حکیمانه!! ایشان نیازی نبوده است و اما اگر قالیباف با حمله به کیهان- خدای نخواسته- در پی جلب توجه و کسب حمایت دشمنان بیرونی اسلام و انقلاب و گروهک های ضدانقلاب و کلان سرمایه داران مفت خور و مزاحم مردم بوده است تا مثلاً در انتخابات بعدی از نامزدی ایشان حمایت کنند که این فاز جدید را به آقای قالیباف تسلیت عرض می کنیم و ناسزاگویی ایشان به کیهان را از صمیم قلب به خود تبریک می گوئیم و به خاطر این موهبت پیشانی شکر به آستان ربوبی می سائیم و بالاخره امیدواریم آقای قالیباف این نکته بدیهی را دریابد که چنین اقداماتی به اعتبار انقلابی وی لطمه می زند بی آن که برای ایشان نزد ضدانقلاب محبوبیتی در پی داشته باشد، از این روی باید به وی گوشزد کرد که «ای یکدله صد دله، دل یکدله کن»

چشم کروبی روشن:

 

روزنامه واشنگتن پست و نیویورک تایمز به طور سربسته مجبور به فاش کردن یک ماجرا که در همین چند روز پیش اتفاق افتاده شد، که به این شرح می باشد:
براساس گزارش های منتشره، عیسی محمد 17ساله و عبدالرشید 16ساله در زندانی مخفی متعلق به نیروهای ویژه آمریکا (مستقل از زندان بگرام) مورد انواع شکنجه ها قرار گرفته و از جمله وادار شده اند برهنه شده و تن به آزارجنسی و تهیه تصاویر از خود بدهند. آنها لااقل دو هفته در سلول های بتونی به اتهام ارتباط با طالبان مورد شکنجه و آزار قرار گرفته و اجازه خوابیدن نداشته اند. گفتنی است در حالی که برخی از رسانه های غربی گوشه هایی از اینگونه اخبار مربوط به جنایات آمریکایی ها را پوشش می دهند، سایت ها و رسانه های وابسته به فتنه انگیزان داخلی از انتشار هرگونه اخبار و گزارش هایی که می تواند چهره وحشی آمریکا را افشا کند به شدت پرهیز می کنند!

 

خلاصهء وقایع سیاسی در هفتهء گذشته:

  1. رئیس سازمان انرژی اتمی: ساخت 10 سایت جدید غنی سازی پاسخی محکم به حرکت ناپسند 1+5 است.صالحی خاطرنشان کرد: این سایت ها طوری ساخته خواهند شد که از هر نوع حمله ای ایمن باشند و پدافند غیرعامل را به عنوان عامل اصلی در تاسیس این سایت ها در نظر خواهیم گرفت.
  2. دبیر کل حزب ا.. لبنان: ایران کشوری محوری در جهان اسلام است.
  3. نخست وزیر هند: ایران دنبال سلاح هسته ای نیست.
  4. سفر دکتر احمدی نژاد و کابینهء دولت دهم به شهر اصفهان
  5. فرستادن طرح تحول اقتصادی به شورای نگهبان
  6. اعزام 30هزلر نیروی آمریکایی به افغانستان، این است تحول اوباما که گوش فلک را کر کرده بود!!

نوشته شده در پنج شنبه 88/9/26ساعت 2:40 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

  •      راهپیمایی خود جوش تهرانی ها در اعتراض به اهانت به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

این راهپیمایی پس از تجمع صبح شنبه تعداد زیادی از طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه تهران در اعتراض به اهانت اخیر به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.
این تجمع که در مدرسه علمیه مروی واقع در محله ناصرخسرو برگزار شده بود در ساعت 12 ظهر به پایان رسید.

شرکت کنندگان در این تجمع و در راهپیمایی پس از آن شعار دادند "علمدار ولایت، بسیجیان فدایت" و "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده".
شرکت کنندگان در این راهپیمایی خودجوش همچنین شعار دادند "خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، "مرگ بر منافق"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" و "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
".
در این راهپیمایی که در محله ناصرخسرو تهران در حال برگزاری بود تعداد زیادی از زنان نیز حضور داشتند.

  •      نارضایتی خانواده های دانشجویان از عدم برخورد با التهاب آفرینان

اغتشاش گران 

 تعدادی از خانواده های دانشجویان دانشگاه های تهران طی روزهای گذشته(18-19-20آذر) ضمن مراجعه و تماس با روسای دانشگاه ها و دستگاه های نظارتی نارضایتی خود را از عدم برخورد قاطع با التهاب آفرینان در فضای دانشگاه ها اعلام کرده اند.
خانواده های دانشجویان دانشگاه های تهران دراین مراجعات اظهار داشتند: با آمال و آرزوهای فراوان و صرف هزینه های بسیار، فرزندان خود را راهی دانشگاه کرده ایم اما متاسفانه عده ای برای دستیابی به اهداف سیاسی خود از فرزندان ما برای منافع سیاسی خود سوءاستفاده کرده و هر از چند گاهی به همراه عوامل بیگانه با صدور بیانیه و یا انجام مصاحبه تحریک آمیز شهروندان تهرانی و خانواده دانشجویان را به زحمت می اندازند
.
خانواده های دانشجویان از محرکان التهاب و آشوب خواسته اند که به جای سوءاستفاده و ابزار قرار دادن دانشجویان، از خود و خانواده هایشان هزینه کنند و بیش از این دانشجویان را بازیچه اهداف خود قرار ندهند.

 

 

  •     سید حسن خمینی از کشور خارج نشده است

آیت الله سید حسن خمینی

روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی خبر منتشر شده در یک سایت خبری مبنی بر خروج حجت الاسلام سید حسن خمینی از کشور را تکذیب کرد .

در اطلاعیه روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) آمده است :"پیرودرج خبری مبنی برخروج حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی از کشور لازم است به آگاهی عموم مردم شریف برساند ، ایشان هم اکنون در قم تشریف دارند ."

 

 

  •     دادستان تهران از دستگیری تعدادی از اهانت کنندگان به حضرت امام (ره) خبر داد

 

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری تعدادی از اهانت کنندگان به حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: ضابطان در حال تکمیل پرونده این متهمان برای ارسال آنها به دادگاه هستند.

ایشان اظهار داشت: تعداد دقیق متهمان را بعد از صدور کیفرخواست اعلام می‌کنیم چون تحقیقات ادامه دارد.
دادستان تهران در عین حال گفت که اتهام این افراد محرز است و آنها نیز خودشان در این زمینه اقرار کرده‌اند
.
این مقام قضایی تصریح کرد: یکی از متهمان نیز در همان روز دستگیر شد که اکنون در زندان است و قرار است این پرونده به سرعت تکمیل و به دادگاه ارسال شود
.
دادستان تهران با بیان این که اخبار قطعی در این زمینه را دادستانی اطلاع رسانی خواهد کرد، افزود: مردم مطمئن باشند نسبت به کسانی که به حضرت امام (ره) و مسئولان ارشد نظام اهانت کرده‌اند هیچ گونه اغماضی نخواهد شد
.
دادستان تهران در عین حال از مردم خواست چنانچه اطلاعاتی مانند فیلم و عکس دارند که در این زمینه می‌تواند به کشف سرنخ‌هایی در مورد اهانت کنندگان کمک کند به دادستانی تهران اعلام کنند
.
دادستان تهران تصریح کرد: امروز برخی ابا دارند به دادگاه و نزد قاضی بیایند. قوه قضاییه باید محکم بایستد تا صاحبان قدرت و ثروت بفهمند باید نزد قاضی حاضر شوند
.
این مقام قضایی گفت: این که عده‌ای فکر کنند چون حامیانی دارند احضار نمی‌شوند، درست نیست
.
وی در عین حال اظهار داشت: البته ما نیز نباید از راه عدالت خارج شویم.

 

خلاصه وقایع سیاسی هفته گذشته:

1.       امام جمعه های تمامی شهرهای ایران در نماز جمعه، هتک حرمت به ساحت مقدس بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

2.       سران سه قوه هتک حرمت به مقدسات نظام و امام (ره) را محکوم کردند.

3.       به گزارش ایرنا، پایگاه اینترنتی اینتلیژنس که به منابع امنیتی فرانسه نزدیک است، در مطلبی نوشت دیپلماسی فرستادگان احمدی نژاد تا داخل کاخ الیزه نفوذ کرده است.

5.       نماینده مجلس شورای اسلامی(نورالله حیدری دستنایی)با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در اظهارات اخیرشان با سران فتنه اتمام حجت کردند، گفت: پس از این اظهارات، بطور قطع روشن شد که مردم و فضای کلی جامعه دیگر تحمل سران فتنه را ندارد.

6.       عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت : فردای جریان فتنه امروز منافقین است، اگر این جریان برنگردد به سرنوشت منافقین دچار خواهد شد.

7.       در روز 23 آذر مجلس سنای آمریکا با 60 رای موافق در مقابل 35 رای مخالف، اختصاص 20 میلیون دلار بودجه تکمیلی سال 2010 این کشور برای حمایت از فعالیت های اینترنتی علیه ایران را تصویب کرد.

8.       تجمع خود جوش مردم تهران در روزهای 23-24-25 آدزماه در میدان فلسطین برای محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس امام(ره).

9.       روزنامه نیوزیلند هرالد چاپ ولینتگون نوشت: تا کنون همه سیاست های بازدارنده آمریکا برای متوقف کردن پیشرفت هسته ای ایران ناموفق بوده است.


نوشته شده در پنج شنبه 88/9/26ساعت 2:22 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

 

n      واقع نگری در مسائل سیاسی

(طلحه و زبیر خدمت امام آمدند و گفتند: با تو بیعت کردیم که ما در حکومت شریک تو باشیم، فرمود:) نه هرگز! بلکه شما در نیرو بخشیدن و یاری خواستن شرکت دارید،و دو یاورید به هنگام ناتوانی و درماندگی در سختی ها.

حضرت علی(ع)

 

اهم وقایع سیاسی هفتهء گذشته:                                                            19/09 /88  - 13/09/88

رئیس بنیاد تعاون بسیج کشور: امنیت کشور مدیون حضور نیروهای بسیجی است

رئیس بنیاد تعاون بسیج کشور گفت: عدم بصیرت و راه اشتباه رفتن، موجب ضرر و زیان به نظام می شود.
غلامحسین کلولی دزفولی با اعلام این مطلب در جمع بسیجیان همدان، گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مقدس و کارآمد دارای اثرات بسیار و منشأ خدمات برای کشور بوده است.
وی افزود: امنیتی که امروز درون کشور پایدار و نهادینه شده، با حضور پرصلابت نیروهای جان برکف بسیجی بدست آمده است.
وی با اشاره به زمان حاکمیت گروههای موسوم به اصلاح طلب در کشور، اظهارداشت: در زمانی که مجلس و دولت دست افراد غیربسیجی بود، وجهه و جایگاه کشور در صحنه بین المللی دچار خدشه شده بود به طوری که دشمنان به ایران و ملت ما به عنوان مردمی ذلیل نگاه می کردند درحالی که تفکر بسیجی درسال های گذشته ایران اسلامی را به کشوری عزیز در جهان تبدیل کرده است. کلولی دزفولی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید همواره وجود خود را با شجاعت همراه با خردمندی، تلاش بسیار و توقع کم، ولایتمداری و دینداری همراه با بصیرت آراسته کنند، گفت: بسیجیان با استفاده از این ویژگی ها، باید موجبات اعتلا و ارتقای روزافزون جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

 

وزیر اطلاعات: تکرار بیانیه های سران فتنه توسط هاشمی رفسنجانی تکان دهنده است.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" چهارشنبه شب در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم درتالار اجتماعات مدرسه فیضیه قم، با اشاره به نقش منفی برخی خواص در جریان جنگ نرم علیه نظام اسلامی ، گفت : استکبار وهمراهانش در طول تاریخ در برابر انقلاب و آرمان های الهی ایستاده اند ونقش منفی برخی خواص در کمک به توطئه های آنان چشمگیر بوده است.
وی توضیح داد: پیامبر اکرم(ص) در معرفی علی (ع) از چه کسانی خوف داشت و حوادث تفرقه انگیز بعد از غدیر توسط چه کسانی اتفاق افتاد؟ ، امروز انقلاب اسلامی در همان وضعیت قرار دارد.
مصلحی اظهارداشت: ولی فقیه چه در زمان حضرت امام راحل (ره) و چه در این زمان با فتنه هایی مانند فتنه بنی صدر، فتنه منافقین ، فتنه منتظری مواجه بوده ، ولی این فتنه اخیر پیچیدگی خاص خود را دارد .
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش منفی برخی خواص در جنگ نرم ، گفت : در جنگ نرم لطمه از طرف خواص و آقازاده ها می باشد، زبیر را چه کسی به این روز انداخت؟ امروز مقام معظم رهبری برای چه کسانی آغوش خود را بازکرده و به آنها محبت می کند ولی آنها با فشارها وهجمه های سنگین خود وفرزندانشان قدردان این محبت ها نیستند.
وی با اشاره به حوادث 16 آذر گفت: در این روز تلاش های گسترده ای صورت گرفته تا شکست خود در 13 آبان را جبران کنند ولی در این زمینه نیز شکست خورده و جمعیتی که جمع کرده بودند کمتر از یک هزار و 200 نفر بود. .
مصلحی ادامه داد: وقتی شخصیت حضرت امام راحل (ره) مورد اهانت قرار می گیرد ما نباید کوتاه بیاییم ، کسانی که ادعای پیروی از خط امام راحل را دارند در برابر این ساختارشکنی ها چه پاسخی دارند؟
وی خاطرنشان کرد: جزوه ای در دفتر یکی از سران فتنه کشف شده که در آن براندازی نظام برنامه ریزی شده بود درحالی که این فرد از آقازاده ها نیز می باشد.
وی ادامه داد: وقتی که از این فرد برای چگونه تهیه کردن این جزوه سوالاتی مطرح شد ایشان از انسان هایی نام می برد که تکان دهنده است و همه حرکت ها و بیانیه ها نیز در راستای آن جزوه می باشد.
وی تصریح کرد: این جریان در برابر اسلام قرار گرفته است از همه جریان های معاند ، منافق و حتی مذهبی ها در آن جمع شده اند.
وی تصریح کرد: دشمنان از طریق آقازاده ها روی فکر برخی از خواص کار کرده اند.
وزیر اطلاعات اظهارداشت: رفت و آمد عده ای از دو هفته بعد از انتخابات تاکنون به کشور انگلیس مشکوک ، عجیب و غریب و تکان دهنده است.
اقداماتی در زمینه فرزندان آقای هاشمی در دست انجام است
وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی در مورد دلیل عدم برخورد با فرزندان هاشمی رفسنجانی، گفت: اقداماتی در این زمینه در دست اقدام است ولی می خواهیم در این موارد معاندین نتوانند دست به اسطوره سازی بزنند.
مصلحی در مورد مواضع هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان در سفر اخیر خود به مشهد مقدس اعلام کرد که مواضع من همان است که در نمازجمعه تهران بیان کردم و تکان دهنده این است که مباحثی را که دربیانیه های سران فتنه مطرح می شود، بیان می کند.
وی افزود : آقای هاشمی در یکی از این ادعاهایش گفته که درکشورسه میلیون دانشجوی فرهیخته با نظام همراه نیستند.
مصلحی ادامه داد: هاشمی همچین ادعا کرده است که تا زمانی که مردم ولی فقیه را بخواهند باید باشد واگر مردم او را نخواهند باید کنار برود.

آدم دزدی مشترک آمریکا و عربستان!

بنا مدارک و اذعان ضمنی ، سرویس های امنیتی آمریکا و عربستان سعودی در اقدامی مشترک اقدام به ربایش "شهرام امیری " یک شهروند ایرانی کرده اند که خرداد ماه امسال با روادید معتبر و به قصد انجام عمره وارد عربستان سعودی شده و در همانجا ربوده شده است . خانم امیری همسر شهرام گفته است که وی تنها یک محقق بود و هیچ سمت دولتی ندارد و پژوهش های او در زمینه فیزیک می باشد که رشته تحصیلی شهرام بوده و وی در آن از دانشگاه علم و صنعت فوق لیسانس گرفته است
در مورد شهرام امیری سفارت عربستان سعودی در تهران حداقل دوبار تا پایان تابستان امسال رسما و در نامه به وزارت امورخارحه ایران تایید کرده است که او وارد عربستان شده وبه علاوه لیست مسافران هواپیما و فهرست زائران کاروانی که آقای امیری عضو آن بوده ، گواه و مستند ورود او است . بر طبق این اطلاعات آقای امیری در روز10 خرداد 1388 وارد فرودگاه جده شده و پس از آن که به مدینه منوره نیز مشرف شد تا سه روز دیگر با خانواده خود در تماس تلفنی بوده و در روز 13 خرداد ارتباط او قطع می شود. لذا هیچ تردیدی در ورود او به عربستان نیست . خروج آقای امیری از ایران و ورود او به عربستان سعودی کاملا قانونی و عادی بوده است و لذا بر طبق حقوق کنسولی وزارت امورخارجه عربستان سعودی رسما باید پاسخگوی سرنوشت این ایرانی باشد. آنگونه که "منوچهر متکی " وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفته است ، " تهران دولت های ریاض و واشنگتن را مسئول سلامت و عودت سریع شهروند خود می داند."

واحد سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب


نوشته شده در سه شنبه 88/9/24ساعت 12:0 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak