سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

جیغ بنفش

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: با اهمیت تر از این خبر چیه که بر و بچه های وزارت اطلاعات با دستگیری فنی ریگی جنایتکار جیغ بنفش آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود را به هوا بلند کرده اند.
گفت: آمریکا و انگلیس و سعودی ها و اسرائیلی ها با دستپاچگی اعلام کردند که در جنایات ریگی دخالت نداشته اند!
گفتم: ولی فیلم ها و تصویرهای مستندی از همکاری مستقیم سیا، موساد،
MI6، دولت آل سعود و... با این جنایتکار وجود دارد که هیچکس نمی تواند آن را انکار کند.
گفت: حیوونکی ها، می دانند چه بلایی به سرشان آمده است ولی دارند خودشون رو به اون راه می زنند.
گفتم: به یارو گفتند؛ چه نشسته ای که بابات مرد، یارو گفت؛ راستشو بگین! حتما یک اتفاق بدی افتاده ، شما می خواین به من نگین!!

 

بدبخت

گفت: سایت ها و گروههای ضدانقلاب بعد از شکست فتنه اخیر بدجوری دست یکدیگر را در وطن فروشی و کاسه لیسی برای بیگانگان رو کرده اند.
گفتم: چطور مگر؟!
گفت: هر کدام اسناد مربوط به دریافت کمک های مالی دیگری از آمریکا و اسرائیل و انگلیس را افشاء می کنند، گویانیوز، اسناد پول گرفتن بهاءالله از انگلیس را رو می کند، منوشه امیر در سایت بالاترین از کمک مالی به منافقین برای حمایت از سران فتنه خبر می دهد و...
گفتم: دیگه چه خبر؟!
گفت: هر کدام از آنها نیز درباره گدایی دیگری از سازمان های اطلاعاتی آمریکا واسرائیل خبرهای ناب می دهند.
گفتم: گدایی با التماس به عابری گفت؛ به من بدبخت کمک کنید، در خانواده ما، مادر خانواده مریض است، فرزندان خانواده گرسنه اند و پدر خانواده معتاد و بی خیال و بی غیرت است و هرچه به دست می آورد را خرج اعتیادش می کند، عابر پرسید؛ شما کی هستید؟ و یارو گفت؛ من همان پدر خانواده هستم!!

 

شلیک

گفت: محافل آمریکایی و صهیونیستی سران فتنه را عامل اصلی شکست مفتضحانه فتنه سبز معرفی می کنند.
گفتم: موسوی و خاتمی و کروبی دستور العمل های سیا و موساد را مو به مو اجرا کرده بودند. بنابراین سازمان های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل عامل اصلی شکست فتنه بوده اند.
گفت: روزنامه آمریکایی «یو.اس.ای تودی» نوشته است سران فتنه باید می دانستند که استفاده از شعار الله اکبر و شرکت در نمازجمعه به نفع جمهوری اسلامی است و با شعارهای آنها علیه انقلاب و بنیانگذار آن همخوانی ندارد.
گفتم: این دستور العمل را هم «رابرت هلوی» انگلیسی و «جرج سوروس» آمریکایی به سران فتنه دیکته کرده بودند.
گفت: شبکه تلویزیونی سی.ان.ان می گوید، موسوی و خاتمی و کروبی از هوش کافی برای بهره گیری از فرمول کودتا برخوردار نبوده اند!
گفتم: یارو آر پی جی را برعکس روی شانه اش گذاشته بود و بعد از شلیک، دوستان خود را که پشت سر او ایستاده بودند لت و پار کرد. به او اعتراض کردند که این چه کاری بود؟ و یارو در جواب گفت؛ وقتی این آر پی جی خودی ها را اینجوری لت و پار کرده، ببین بر سر دشمن چه بلایی آورده؟!

 

دنده

گفت: دو تن از سران فتنه با یکدیگر ملاقات داشته و اعلام کرده اند که روز 22بهمن فضای کشور کاملاً نظامی و امنیتی بود.
گفتم: این ادعا را که آمریکایی ها و اسرائیلی ها قبل از این دو نفر مطرح کرده بودند!
گفت: خب! در تمامی طول فتنه اخیر، همه ادعاها و مواضع و بیانیه های سران فتنه، همان مواضع دیکته شده بیگانگان بود.
گفتم: ولی انتظار می رفت بعد از حماسه بی نظیر 22بهمن، سران فتنه فهمیده باشند که از فرمول دیکته شده آمریکا و اسرائیل کاری ساخته نیست و لااقل بقیه عمرشان را برای خودشان نگهدارند.
گفت: خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود، هم دیوار کج و هم معمار کج!
گفتم: شخصی با دنده عقب از یک جاده باریک کوهستانی بالا می رفت. به او گفتند چرا دنده عقب می روی؟ جواب داد، آخه ممکنه اون بالا جای دور زدن نباشه! یکساعت بعد دیدند که باز هم دارد با دنده عقب پائین می آید! پرسیدند پس چرا باز هم دنده عقب؟ جواب داد آخه اون بالا جای دور زدن پیدا کردم و دیگه نیازی به دنده عوض کردن نبود!!

 

 

 

 


نوشته شده در جمعه 88/12/7ساعت 11:58 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

انشاء (گفت و شنود)

·        گفت: صادق زیباکلام گفته است حزب مشارکت پرونده مردودی خود را زیر بغل دارد.

·        گفتم: باید بگوید آمریکایی ها پرونده مردودی دارند چون مرکزیت حزب مشارکت هیچ کاره است.

·        گفت: چرا؟!

·        گفتم: مگه یادت رفته هنگامی که دبیرکل و معاون سیاسی و اعضای مرکزیت حزب مشارکت همه در زندان بودند، به نام این حزب پشت سر هم بیانیه صادر می شد؟ خب چه کسی این بیانیه ها را صادر می کرد؟

·        گفت: راست میگی ها! پس این بیانیه ها رو چه کسی می نوشته؟!

·        گفتم: دانش آموزی به پدرش گفت؛ ببین بابا جون! دلم نمیخواد با خبرهای بد ناراحتت کنم، اما چاره ای ندارم. امروز که انشاء خودم رو خوندم، همه بچه ها زدند زیر خنده و آقا معلم گفت؛ فردا نویسنده این انشاء رو فلک می کنم!


نوشته شده در سه شنبه 88/9/24ساعت 12:1 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |

<   <<   6      

Design By : Pichak