سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

حقه!
گفت: مجله آمریکایی تایم طی یک نظرسنجی از خوانندگان مجله اعلام کرد که موسوی از میان 200نفر، رتبه 190را به دست آورده است و نتیجه این نظرسنجی را روی سایت خود قرار داده و منتشر کرد اما چند ساعت بعد اعلام کرد، در آخرین لحظات معلوم شد که موسوی اول شده است!
گفتم: مگر ممکن است که در فاصله چند ساعت شخصی که نفر 190بوده به نفر اول ارتقاء پیدا کند؟!
گفت: اتفاقا برخی از رسانه های آمریکایی هم از این تقلب شگفت زده شده و نوشته اند مجله تایم برای حمایت از مخالفان جمهوری اسلامی ایران به حیثیت رسانه های آمریکایی لطمه شدیدی زده است.
گفتم: حالا معلوم می شود که ادعای تقلب 11میلیونی را هم سازمان «سیا» به سران فتنه دیکته کرده بود.
گفت: چه عرض کنم؟! یکی از سران فتنه گفته بود، ادعای تقلب آبروی ما را برد و به اطرافیانش هشدار داده بود نباید گول خارجی ها را می خوردیم!
گفتم: یارو برای این که شتر از نفس افتاده خود را وادار به دویدن کند، زیر دم حیوان آتش روشن کرد و بعد از این که شتر بر اثر دویدن زیاد و قبل از رسیدن به مقصد از پای درآمده و جان داد، یارو با پشیمانی گفت؛ بر شیطان لعنت که گولم زد! شیطان به او گفت؛ فلان فلان شده چرا مرا لعنت می کنی؟ من این حقه را تازه از تو یاد گرفته ام!

 

نااهل !
گفت: تعدادی از ضد انقلابیون فراری و حامیان موسوی و کروبی و خاتمی از شورای امنیت سازمان ملل خواسته اند مانع فعالیت هسته ای ایران شود.
گفتم: 8 سال است که شورای امنیت سازمان ملل با مدیریت آمریکا و اسرائیل برای توقف فعالیت هسته ای ایران خودش را به در و دیوار می زند و تا حالا نتوانسته ایران را از حق قانونی خود محروم کند.
گفت: این عده در نامه خود نوشته اند، ما مردم ایران!! انرژی هسته ای نمی خواهیم!
گفتم: مردم ایران که بارها اعلام کرده اند انرژی هسته ای حق مسلم آنهاست و حاضر نیستند از این حق مسلم خود کوتاه بیایند.
گفت: چه عرض کنم؟! معلوم نیست چرا این چندتا ضد انقلاب فراری اصرار دارند خودشان را جزء مردم ایران بدانند؟!
گفتم: کشیشی هنگام موعظه دانش آموزان گفت؛ باید همه با هم مهربان باشیم و به یکدیگر کمک کنیم، چون همه ما از نسل آدم و حوا و برادر و خواهر یکدیگر هستیم. دانش آموزی که پدرش از طرفداران نظریه داروین بود گفت؛ ولی پدر مقدس! پدر من می گوید که ما از نسل میمون هستیم و کشیش با خونسردی گفت؛ ببین پسرجان! مسائل خانوادگی شما به ما ربطی نداره!!


نوشته شده در یکشنبه 89/2/12ساعت 10:20 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak