سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

در ادامه حمایت های آشکار کشورهای غربی از عوامل میدانی خود در ایران، دولت فرانسه خواستار آزادی عمادالدین باقی از زندان شد.
برنارد والرو سخنگوی وزارت خارجه فرانسه روز پنج شنبه در یک کنفرانس خبری در این باره گفت: «به مناسبت چهارمین ماه زندانی بودن عمادالدین باقی، فرانسه رسماً از مقامات ایرانی می خواهد که وی را آزاد نمایند چون شنیده ایم او بیمار است». والرو در اظهارات خود به اینکه آیا مطالبی مانند بیماری باقی سندی به جز ادعاهای محافل حقوق بشری که غربی ها خود ساخته اند و به آنها حقوق می دهند تا علیه کشورهای مستقل سندسازی کنند، دارد یا نه اشاره نکرد. این در حالی است که اخبار موجود نشان می دهد باقی کاملاً سالم است و همین چند روز قبل با خانواده اش گفت وگو کرده است.
علت توجه ویژه غربی ها به باقی ظاهراً به این دلیل است که او از جمله مهره های تبلیغاتی غرب علیه جمهوری اسلامی بوده است. در سال 2005، فرانسه جایزه حقوق بشر را به عمادالدین باقی اعطا کرد. همچنین در سال 2008، وی جایزه انگلیسی «خبرنگار بین المللی سال» را از آن خود کرد و بالاخره در سال 2009، جایزه مارتین انالز به خاطر آنچه غربی ها آن را دفاع از حقوق بشر می نامند به او تعلق گرفت.
وزارت خارجه متأسفانه همچنان در مقابل این مداخلات آشکار در امور داخلی کشورمان ساکت است.


نوشته شده در یکشنبه 89/2/12ساعت 10:17 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak