سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

سایت صهیونیستی بالاترین ابراز امیدواری کرد روزی فرا برسد که روحانیون جبهه اصلاحات و عناصر ضدانقلاب مقیم خارج (اعم از لیبرال و کمونیست) دور هم بنشینند!
«بالاترین» در مطلبی با عنوان اتحاد سبز و با اشاره به ملاقات اخیر میرحسین موسوی با سران برخی گروهک های لیبرال مدعی عنوان ملی-مذهبی نوشت: امیدواریم روزی برسد که شاهد دیدار و دور هم نشینی سیاسیون سبز از آقای صانعی گرفته تا خاتمی، کروبی، محسن کدیور، سازگارا ]مستخدم رسمی سازمان سیا[، مهاجرانی، ابراهیم یزدی، محمد ملکی ]سمپات گروهک منافقین[، سحابی و تا فرخ نگهدار ]عضو مرکزیت گروهک فدائیان خلق و مقیم لندن[ و اکبر گنجی باشیم. فرزند احمد ]کروبی[ و میرحسین جرقه اش را زده اند و حالا باید صبر کنیم تا شاهد این اتحاد سبز باشیم.
درباره آرزوی این سایت صهیونیستی باید گفت که البته حضرات به ائتلاف زیر علم آمریکا و اسرائیل رسیده اند اما اینکه آنها یا اغلب آنها بتوانند بار دیگر همدیگر را پیدا کنند و دور هم بنشینند، تنها در یک صورت ممکن است و آن اینکه حضرات باقی مانده در لندن یا واشنگتن و تل آویو حضور به هم رسانند که در آن صورت هم کسی آنها را جدی نمی گیرد.
سایت بالاترین در مطلب مشابهی از قول یکی از کاربران لائیک تاکید می کند که آقای موسوی تغییرات کلام شما مرا سر شوق می آورد اما من لائیک هستم. آیا گمان من درست است؟ و شوق من از گفتار شما خام و ناپخته نیست؟ امیدوارم در نطق بعدی شوق من را به همراهی عملی و نیم خیزم را به گام برداشتن در کنار خودتان بدل کنید. من فکر نمی کنم پذیرش کسی که دین را در دارای تقدس نمی داند، برایتان دشوار باشد(!)


نوشته شده در یکشنبه 89/2/12ساعت 10:16 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak