سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک عضو حزب منحله مشارکت با اتخاذ تاکتیک فرار به جلو و در جهت انکار مرگ سیاسی جبهه اصلاحات ادعا کرد: جبهه اصلاحات با حضور اصولگرایان منتقد گسترش می یابد.
احمد شیرزاد در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: جبهه اصلاحات با حضور اصولگرایانی که از جناح مقابل کنده می شوند، گسترش می یابد.
وی در مورد امکان حذف جریان اصلاح طلب و جایگزین کردن اصولگرایان منتقد با آنها، اظهار داشت: اینکه جناح های سیاسی جدید در کشور شکل گیرد، نه اتفاق بدی است و نه قابل اجتناب؛ اینکه جناح اصولگرا نتوانند یکپارچگی خود را حفظ کند و چند تکه شود یک مساله جداگانه است و حذف اصلاح طلبان هم امر دیگری است که اصولا امکانپذیر نیست. مگر اینکه با یک بلای آسمانی یا برخورد وسیع حذف شود.
وی که تا مرز خیانت به کشور در مجلس ششم و در ماجرای چالش هسته ای هم پیش رفت، گفت: اینکه اصولگرایان منتقد به سمت اصلاح طلبان بیایند بدان معنا نیست که اصلاح طلبان هم حضور نخواهند داشت بلکه آنها تاثیر خواهند داشت و جبهه اصلاحات با حضور اصولگرایانی که از آن جناح کنده می شوند گسترش می یابد.
در همین حال منتجب نیا قائم مقام کروبی در حزب منحله اعتماد ملی گفت: اصولگرایان نمی توانند بدل اصلاح طلبان شوند.
وی درباره برخی تحلیل ها مبنی بر جایگزین شدن اصولگرایان معتدل به جای اصلاح طلبان حذف شده گفت: چطور کسانی که اصلاح طلب نیستند می توانند بدل آنها شوند. آیا اصلاح طلبان ظاهری ساختگی را می توان جایگزین اصلاح طلب واقعی کرد.
از اظهارات شیرزاد و منتجب نیا می توان این جمع بندی را نتیجه گرفت که افراطیون مدعی اصلاح طلبی از شقاق و کنده شدن برخی نیروها از اصولگرایان استقبال می کنند. و این همه در حالی است که افراطیون تمام سرمایه اجتماعی و سیاسی خود را با برپایی فتنه پس از انتخابات بر باد دادند و تبدیل به جریانی ورشکسته در حد گروهک ها شدند. بنابراین ادعای جذب اصولگرایان هم ادعای گزافی است.


نوشته شده در چهارشنبه 89/2/8ساعت 11:8 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak