سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

پیوندهای دو جریان چپ استحاله شده و متمایل به آمریکا عمیق تر شده است. به دنبال توقیف پروانه فعالیت سازمان مجاهدین (انقلاب) و حزب مشارکت از سوی کمیسیون ماده 10احزاب، گروهک فدائیان خلق با انتشار بیانیه ای این اقدام قانونی را محکوم و از فعالیت مجاهدین و مشارکت اعلام حمایت کرد.
این گروهک خارج نشین و برانداز که عناصری نظیر فرخ نگهدار و علی کشتگر در مرکزیت آن قرار دارند، در بیانیه ای که در سایت های خارج کشور منتشر کرد، با انتقاد از بازداشت و مجازات جمعی از سران مجاهدین و مشارکت، ایستادگی آنها مقابل نظام را مورد ستایش قرار داد. در بیانیه صادره آمده است: «اقدام کمیسیون ماده 10، نشانه تصمیم برای مسدود کردن فضای کشور و سلب امکان فعالیت سیاسی از اصلاح طلبان است. این اقدام حتی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی هم غیرقانونی است. لازم است علیه اقدام کمیسیون ماده 10 به اعتراض برخاست و اجازه نداد دادگاه های فرمایشی پروانه فعالیت این دو حزب را لغو کنند. هیئت سیاسی- اجرایی سازمان فدائیان خلق توقیف پرونده فعالیت جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را محکوم می کند و خواهان ادامه فعالیت آزادانه این دو جریان سیاسی است.»
شایان ذکر است سران این گروهک سابقا چپ (عناصری نظیر کشتگر و نگهدار) هم اکنون در خدمت محافل آمریکایی و انگلیسی و رسانه هایی نظیر رادیو فردا، صدای آمریکا و بی بی سی قرار دارند و با حلقه ماسونی جرس (مهاجرانی- کدیور- سروش- بهنود و...) همکاری و همفکری می کنند.
طیفی از عناصر استحاله شده حزب مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) هم طی دو دهه اخیر نزدیکی با جریان های چپ نمای سابق (حزب توده، فدائیان خلق و... عناصری نظیر بابک امیرخسروی، پیمان و...) را در کنار ائتلاف جریان های سوپرراست (نهضت آزادی، جبهه ملی و...) شدت بخشیده اند. این پیوند در نشریاتی چون سلام، آفتاب، صبح امروز و... مشهود بود.
گفتنی است این جریان ها در فتنه پس از انتخابات که از سوی آمریکا و انگلیس طراحی و مدیریت می شد، ایفای نقش می کردند.


نوشته شده در جمعه 89/2/3ساعت 10:54 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak