سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

فرمانده نظامیان آمریکایی در 20 کشور خاورمیانه می گوید: ایران خواب از چشمان من ربوده است.
ژنرال دیوید پترائوس که هم اکنون درگیر جنگ افغانستان است می گوید: با وجود آن که اوضاع افغانستان و عراق بسیار بحرانی و مشکل ساز است اما نگرانی از ایران و عملکرد آن، خواب را از چشمان من ربوده است.
به گزارش روزنامه یو اس نیوز پترائوس فرمانده نظامیان آمریکایی است که در 20 کشور از مصر تا پاکستان و عمدتاً در افغانستان و عراق حضور دارند. اما پترائوس می گوید :نه تنها ایران در حال افزایش قابلیت های هسته ای خود است، از گروه های اسلامی نظیر حزب الله لبنان و حماس در فلسطین حمایت می کند. تمام این مسائل به نگرانی های ما در قبال متحدانمان در منطقه به خصوص اسرائیل و کشورهای عربی می افزاید.
به گزارش «فردا» به نقل از یو اس نیوز، یکی از خوانندگان نظر خود را ذیل اظهارات پترائوس به این نحو عنوان کرده است: هنگامی که ژنرال پترائوس خوابش نمی برد، بهتر است به این حقیقت فکر کند که بدون کمک تعیین کننده ایران، آمریکا نمی توانست جایگاهی در عراق یا افغانستان داشته باشد. ولی ما چگونه از آنها تشکر کردیم؟ حمله های بی اساس تحریم های غیر قانونی، اهریمن سازی فرهنگی، ایجاد نا امنی منطقه ای و صحبت های جعلی درباره تهدید هسته ای بودن کشوری که هیچ گونه سندی درباره تمایل آن به ساخت سلاح هسته ای ندارد، و تهدید کردن ایران به حمله هسته ای!»
به قول ضرب المثل معروف فارسی باید به جناب پترائوس گفت وقتی که جیک جیک مستونت بود، فکر زمستونت نبود؟!


نوشته شده در شنبه 89/1/28ساعت 9:53 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak