سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک عضو گروهک منافقین که در پی بن بست این گروهک مجبور به جدایی شد، عناصر ضدانقلاب را از شبیه سازی حوادث قرقیزستان با ایران بر حذر داشت. وی استدلال می کند که ردپای آمریکا در رژیم ساقط شده قرقیزستان کاملا آشکار است و نباید خود را در افکار عمومی به جریان آمریکایی ساقط شده تشبیه کرد.
محمدعلی - الف در وبلاگ ققنوس نوشت: مردم قرقیزستان در سال 2005 و 2010 حتما حرف هایی برای گفتن داشتند اما حرف هایی که هنوز از دهان برنیامده، در هوایی آلوده تنفس پایگاه های نظامی بزرگ اشغالگران فرو ریختند و محو شدند. فعلا آمریکا و ناتو در منطقه خیمه زده اند. قرقیزستان پس از اوکراین و گرجستان سومین کشور بود که در منطقه باید مدل مطلوب آمریکا می شد. قرقیزستان از همان نخستین ماه های اشغال افغانستان تا همین امروز، مهم ترین محل گذار نیروهای آمریکایی به افغانستان است. پایگاه بزرگ نظامی ماناس در همان ایام برپا شده است و علاوه بر عبور صدها هزار تن مواد و وسایل مورد نیاز جنگ، ماهانه 35 هزار نیروی آمریکایی را برای ورود یا خروج از افغانستان در خود شاهد است.
گفتنی است برخی رسانه های زنجیره ای ضد انقلاب و حامی فتنه سبز در راستای بازسازی روحیه از هم پاشیده عناصر فعال در فتنه سبز، تلاش کردند از ماجرای قرقیزستان بهره برداری کنند.
آنها آن قدر به اضطرار و عجله افتاده بودند که فراموش کردند دولت ساقط شده دولت رنگی و مورد حمایت آمریکایی هاست و در واقع، آنجا هم رنگی های آمریکایی سرنوشتی مشابه ایران پیدا کرده اند با این تفاوت که ملت ایران اساسا به آمریکا و عمال آن اجازه تکان خوردن ندادند.


نوشته شده در دوشنبه 89/1/23ساعت 4:54 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak