سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

   خبر از ظهور حضرت مهدی(عج)

دنیا پس از سرکشی به ما روی می کند،چنان شتر مادّهء بدخو که به بچّهء خود مهربان گردد(سپس این آیه را خواند:)

((و اراده کردیم که بر مستضعفین زمین منّت گذارده،آنان را امامان و وارثان جکومت ها گردانیم))

حضرت علی(ع)

اهم وقایع سیاسی هفتهء گذشته:                                                                               12/09 /88  - 07/09/88

لاریجانی: ان پی تی دیگر هیچ خاصیتی ندارد

علی لاریجانی با اشاره به نقض مکرر معاهده ان پی تی توسط غربی ها، گفت: آنها این معاهده را به کلی از حیز انتفاع انداختند و لذا در این شرایط دیگر ان پی تی هیچ خاصیتی ندارد.
نماینده مردم قم دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنها واقعاً نمی خواهند که ایرانیان فناوری هسته ای داشته باشند. ولی باید شهامت بیان این سخن را داشته باشند بگویند که ما نمی خواهیم ایرانیان فناوری هسته ای داشته باشند چون این موضوع به نفع شان نیست.
لاریجانی ادامه داد: ظلمی که آنها در این دوره کردند این بود که این معاهده ان.پی.تی را به کلی از حیز انتفاع انداختند. در این شرایط دیگر این معاهده هیچ خاصیتی ندارد چرا که در قانون ان.پی.تی در چندین جا مقرر شده که آژانس باید به کشورهایی که ان.پی.تی را پذیرفته اند و عضو آژانس اند کمک کند. یعنی سوخت مورد نیاز آنها را تامین کند، این در حالی است که آنها یک گرم سوخت به ایران ندادند. از طرف دیگر باید به کشورها کمک های فنی بکنند آیا واقعاً آنها به ایران کمک کردند؟ پس این چه ان.پی.تی است که تنها یک طرفه ابزاری شده که زمانی تنها جلسه شورای حکام بگذارند و قیام و قعود کنند و تنها فضای سیاسی ایجاد کنند.
وی خاطر نشان کرد: آنها خودشان نیز می دانند که موضوع چیست و تنها به دنبال بهانه گیری هستند به عنوان مثال موضوعی که اخیراً در شورای حکام در رابطه با سایت فردو مطرح شده است حیرت آور است، چرا که بازرسان از این سایت بازدید کرده و دیدند که در آنجا هیچ دستگاهی نصب نشده است از طرفی ایران نیز خیلی زودتر از موعد قانونی اش این سایت را معرفی کرد که طبق مقررات آژانس نیز لازم نبود معرفی کند. پس برای چه احساس خطر کرده و قطعنامه صادر کردید؟ آنها تنها به دنبال ماجراجویی می گردند.


سوال عجیب خبرنگار رادیو!
در بخشی از نشست خبری لاریجانی با خبرنگاران، خبرنگار خبر رادیو سوالی را مطرح کرد که تعجب برانگیز بود.
این خبرنگار که زیرمجموعه رسانه ملی است با این ادعا که راه اندازی 10 سایت غنی سازی در محافل سیاسی به بلوف سیاسی تلقی شده است خواستار ارزیابی لاریجانی در این باره شد.
ادعای خبرنگار مذکور در حالی مطرح شد که از زمان اعلام خبر راه اندازی 10 سایت غنی سازی تا زمان برگزاری نشست خبری رئیس مجلس فقط یک شب تا صبح گذشته بود و معلوم نیست در این مقطع زمانی محدود کدام محفل سیاسی داخلی تلقی خبرنگار مذکور را داشته است.
البته در محدوده زمانی مذکور فقط محافل سیاسی غربی بودند که به شدت از اقدام جمهوری اسلامی در راه اندازی 10 سایت غنی سازی اورانیوم خشمگین شدند و با لفاظی های بیهوده کوشیدند تا آثار سوزش را از اقدام نظام اسلامی تا حدی مخفی کنند.

مثل کیهان نباشید!!

شهردار تهران روز یکشنبه روزنامه کیهان را روزنامه ای «هزینه ساز» خواند و گفت به مطبوعات وابسته به شهرداری تهران تأکید کرده است، مطلقاً شبیه کیهان نباشند.
برای ما روشن نیست منظور قالیباف از این اظهارات که در حاشیه حضور خود در نشست جامعه اسلامی مهندسین بیان کرده است چیست؟ اگر منظورش این است که روزنامه های تحت امر او یعنی همشهری و تهران امروز و روزنامه ها و مجلاتی که شهرداری از کیسه بیت المال اجاره کرده است نباید مانند کیهان علیه غارتگران بیت المال مطلبی بنویسند و نباید علیه آمریکا و اسرائیل موضع داشته باشند! و نباید مثل کیهان، فتنه گران و آشوبگران و آبشخورهای بیرونی آنها را افشا کنند! و... که باید گفت: روزنامه های تحت امر و یا تحت اجاره قالیباف هرگز به این مسائل نمی پردازند، بنابراین به توصیه حکیمانه!! ایشان نیازی نبوده است و اما اگر قالیباف با حمله به کیهان- خدای نخواسته- در پی جلب توجه و کسب حمایت دشمنان بیرونی اسلام و انقلاب و گروهک های ضدانقلاب و کلان سرمایه داران مفت خور و مزاحم مردم بوده است تا مثلاً در انتخابات بعدی از نامزدی ایشان حمایت کنند که این فاز جدید را به آقای قالیباف تسلیت عرض می کنیم و ناسزاگویی ایشان به کیهان را از صمیم قلب به خود تبریک می گوئیم و به خاطر این موهبت پیشانی شکر به آستان ربوبی می سائیم و بالاخره امیدواریم آقای قالیباف این نکته بدیهی را دریابد که چنین اقداماتی به اعتبار انقلابی وی لطمه می زند بی آن که برای ایشان نزد ضدانقلاب محبوبیتی در پی داشته باشد، از این روی باید به وی گوشزد کرد که «ای یکدله صد دله، دل یکدله کن»

چشم کروبی روشن:

 

روزنامه واشنگتن پست و نیویورک تایمز به طور سربسته مجبور به فاش کردن یک ماجرا که در همین چند روز پیش اتفاق افتاده شد، که به این شرح می باشد:
براساس گزارش های منتشره، عیسی محمد 17ساله و عبدالرشید 16ساله در زندانی مخفی متعلق به نیروهای ویژه آمریکا (مستقل از زندان بگرام) مورد انواع شکنجه ها قرار گرفته و از جمله وادار شده اند برهنه شده و تن به آزارجنسی و تهیه تصاویر از خود بدهند. آنها لااقل دو هفته در سلول های بتونی به اتهام ارتباط با طالبان مورد شکنجه و آزار قرار گرفته و اجازه خوابیدن نداشته اند. گفتنی است در حالی که برخی از رسانه های غربی گوشه هایی از اینگونه اخبار مربوط به جنایات آمریکایی ها را پوشش می دهند، سایت ها و رسانه های وابسته به فتنه انگیزان داخلی از انتشار هرگونه اخبار و گزارش هایی که می تواند چهره وحشی آمریکا را افشا کند به شدت پرهیز می کنند!

 

خلاصهء وقایع سیاسی در هفتهء گذشته:

  1. رئیس سازمان انرژی اتمی: ساخت 10 سایت جدید غنی سازی پاسخی محکم به حرکت ناپسند 1+5 است.صالحی خاطرنشان کرد: این سایت ها طوری ساخته خواهند شد که از هر نوع حمله ای ایمن باشند و پدافند غیرعامل را به عنوان عامل اصلی در تاسیس این سایت ها در نظر خواهیم گرفت.
  2. دبیر کل حزب ا.. لبنان: ایران کشوری محوری در جهان اسلام است.
  3. نخست وزیر هند: ایران دنبال سلاح هسته ای نیست.
  4. سفر دکتر احمدی نژاد و کابینهء دولت دهم به شهر اصفهان
  5. فرستادن طرح تحول اقتصادی به شورای نگهبان
  6. اعزام 30هزلر نیروی آمریکایی به افغانستان، این است تحول اوباما که گوش فلک را کر کرده بود!!

نوشته شده در پنج شنبه 88/9/26ساعت 2:40 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak