سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

مجری تحت تعقیب صدای آمریکا با حمله به کیهان تلاش کرد رفتار مجرمانه و غیراخلاقی خود در تعرض به مجری دیگر این شبکه را لاپوشانی کند.
م- فلاحتی که در پی شکایت الهام-س به اتهام ضرب و جرح، تجاوز و توهین از سوی دادگاه فدرال آمریکا تحت تعقیب قرار گرفته، در واکنش به خبر چند روز پیش کیهان نوشت «درخواست دوستان ارجمندم سبب شد تا بنویسم: این اراجیفی که در تابناک و رجانیوز و کیهان علیه من منتشر شده، بخشی از پروژه جدید مقابله تهاجم فرهنگی است. همان پروژه آشنا و نفرت انگیز تخریب آدم هایی که ازشان لطمه می بیند. کسانی هم که از سوی دست این مراکز بازنویسی می کنند به خودشان نگاهی بیندازند که مبادا عمله این مراکز شده باشند.»
حمله به کیهان برای کتمان جرائم ارتکابی در حالی است که عین این خبر در وب سایت رسمی دادگستری آمریکا درج شده و بسیاری از رسانه های ضد انقلاب نیز قبل از کیهان این خبر را عیناً بازتاب داده اند. به قول معروف دزد حاضر و بز حاضر! البته این قبیل اتفاقات در برخی رسانه های ضد انقلاب امری رایج است و فقط باید دید چه اتفاقی افتاده که خانم مجری ناگهان ورق را برگردانده و به تیپ آقای مجری سابقاً کمونیست زده است.
برخی از ضد انقلابیون فراری که از شکست فتنه اخیر به شدت سر خورده شده و سران فتنه را بی عرضه می دانند! در واکنش به خبر یاد شده، به طعنه نوشته اند، موسوی و خاتمی و کروبی ادعای تجاوز کردند و سند نیاوردند، اما مجری رادیو آمریکا بدون این که ادعا کند، تجاوز کرد! و سندش را هم ارائه کرد!


نوشته شده در پنج شنبه 89/1/19ساعت 10:37 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak