سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

جریان های ضدانقلاب با وجود آگاهی از روگردانی امثال میرحسین موسوی از آرمان های امام خمینی(ره)، حتی تحمل تظاهر تاکتیکی مدعیان اصلاح طلبی به همراهی با خط امام را ندارند. موسوی اخیراً در راستای سناریوی نخ نماشده القای دوگانگی میان منش امام و رهبری، به تعریف از حضرت امام پرداخته بود حال آن که از اساس با اصول خط امام(ولایت فقیه، قانون اساسی، مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی، مرزبندی با منافقین و گروهک ها، جمهوریت و رأی مردم و...) معارضه کرده است.
جریان ریاکار مدعی اصلاح طلبی از عنوان خط امام برای پوشش و مصونیت سازی استفاده می کند اما گروهک ها و جریان های ضدانقلاب تاکید کرده اند که با وجود اطلاع از تاکتیکی بودن دفاع از خط امام، زیربار این دفاع نمی روند چرا که اساساً قصد دارند با این خط مقابله کنند.
در این زمینه سایت ایران گلوبال صراحتاً از موسوی خواست نامی از امام خمینی نبرد. ناصر-م نویسنده این سایت که سال گذشته خواستار حمله رژیم صهیونیستی به ایران برای مقابله با برنامه هسته ای کشورمان شده بود، در مقاله خود ضمن ایراد اتهام علیه حضرت امام از موسوی خواست دوران خمینی را زنده نکند. وی تصریح کرد مخالفان هرگز چنین رویه ای را نخواهند پذیرفت.
از سوی دیگر سایت صهیونیستی بالاترین در موضعی مشابه به نقد تعارفات تاکتیکی موسوی در دیدار با شماری از اعضای فراکسیون اقلیت (که خود را فراکسیون خط امام می خوانند) پرداخت و نوشت: آقای موسوی تکلیف ما که پیرو خط امام نیستیم، چیست؟ وقتی در بیانیه های گاهی پر از مهر و فهمتان حرف از مرحوم خمینی می زنید کارشناسانی که دلخوش شما هستند و جوانهای کتاب ناخوانده و سیاست ندانی مثل من می گوئیم مجبورید با پنبه سردشمنان داخلی را ببرید ولی آقای موسوی عزیز شما با اسم بردن دائم از مرحوم خمینی و اینگونه عقب گردتان شعور ما را زیر پا له می کنید و از غرور جز خاطره برایمان باقی نمی گذارید.
این سایت دارای مدیریت صهیونیستی، ضمن دفاع صریح از اعضای اعدام شده گروهک تروریستی منافقین در سال 67 و حمله به حضرت امام به خاطر قاطعیت در برابر جنایتکاران، نوشت: ما دوست نداریم اسم «رسانه های بیگانه» را بشنویم. ما از خارجی ستیزی بیزاریم. ما نمی خواهیم به کشور اسرائیل بگوئیم رژیم صهیونیستی. ما آنهایی نیستیم که آقای تابش ]رئیس فراکسیون اقلیت[ میگوید. آنهایی که آمدند به امام و انقلاب وفادار باشند. آقای موسوی آیا لازم است به شما گوشزد کنیم که ما را اشتباه گرفته اید؟ شما متوجه نیستید ما چه می خواهیم. طرز فکر و نوع پوشش و شعار آنهایی که قبله امیدشان شده اید را ندیده اید؟ آیا ما نباید جنبش سبز می بودیم و 9 ماه است به ترکستان راه برده ایم؟ شعار نه غزه نه لبنان را از ما نشنیدید؟ نکند شما فقط آنچه که لازم است می شنوید و آنچه که به نفعتان نیست نمی شنوید.
بالاترین سپس به دفاع از سران فاسد و ژنرال های جنایتکار رژیم پهلوی که خون صدها هزار انسان بیگناه را بر زمین ریختند، پرداخت و نوشت: کشتن فرماندهان تحصیل کرده ولو در خدمت شاه از چه قدرت الهی نشئت گرفته است. آقای موسوی رسانه های بیگانه و امام راحل و آرمان های انقلاب و منش امام را رها کنید. از برنامه های آینده بگویید. تکلیف ما که پیرو خط امام نیستیم ولی دوستدار شما هستیم چیست؟
یکی از عناصر ضدانقلاب زیر این متن در سایت بالاترین و خطاب به نگارنده متن نوشت: شما اگر ناراحتید لطف کنید کس دیگری را برای مبارزه تون اختیار کنید. ما موسوی رو می فهمیم و می فهمیم چرا دائم باید از خمینی نام ببره که همه می دونیم کی بوده و چه جنایاتی کرده. جنبش بدون موسوی و کروبی و خاتمی به جایی نمی رسد. می بخشید اگر تند بود ولی این روزها حرفاتون داره کم کم مثل زهر به رگ مخالفان هم وارد می شه.
بالاترین همچنین در مطلب دیگری از اینکه اغلب سایت های ضدانقلاب از جمله جرس، خودنویس و... به سخنان چند وقت اخیر موسوی بی توجهی می کنند انتقاد کرد و نوشت: مایه تاسف است که سایت های خبری جنبش به سخنان موسوی بی توجهی می کنند و به فراموشی سپرده اند و به اخبار هیجان انگیزتر می پردازند و دچار روزمرگی شده اند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/1/19ساعت 10:36 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak