سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

ریا
گفت: رادیو فردا- وابسته به سازمان سیا- اعلام کرد یک عضو سپاه پاسداران که به آمریکا پناهنده شده است اطلاعات سری فراوانی را درباره جمهوری اسلامی ایران فاش کرده است!
گفتم: مثلا چه اطلاعاتی؟!
گفت: مثلا ادعا کرده دستور بمب گذاری در هواپیمای آمریکایی پان امریکن را که بر فراز لاکربی منفجر شد، هاشمی رفسنجانی صادر کرده بود!
گفتم: انفجار این هواپیما که کار لیبی بود و به آن اعتراف هم کرد و ماموران بمب گذار خود را هم به آمریکا تحویل داد!
گفت: عجب اطلاعاتی!
گفتم: خب! حالا، اسم او چیست؟
گفت: رادیو فردا می گوید که سازمان سیا نام او را اعلام نکرده اما این عضو سابق سپاه اطلاعات سری خود را در کتابی تحت عنوان «زمانی برای خیانت» منتشر کرده است.
گفتم: پس از کتاب او می توان فهمید که نام او چیست؟
گفت: رادیو فردا می گوید، کتاب او هم با نام مستعار منتشر شده است!
گفتم: از یک صهیونیست آمریکایی خواستند که به فلان مؤسسه خیریه کمک کند و او هم یک چک 10 میلیون دلاری کشید و هدیه کرد. مسئولان خیریه که از خسیس بودن او باخبر بودند از تعجب شاخ درآوردند ولی هنگامی که برای نقد کردن چک به بانک مراجعه کردند، دیدند چک امضاء ندارد. با عصبانیت به او گفتند؛ مردک خسیس بی پدر و مادر، چرا چک را امضا نکرده ای؟ و یارو جواب داد؛ آخه نمی خواستم ریا بشود!!

 

کیوی !
گفت: سفر نامزد «ندا آقاسلطان» به اسرائیل و ملاقاتش با شیمون پرز، بدجوری باعث آبروریزی کسانی شده که او را کشته و جمهوری اسلامی را متهم کرده بودند.
گفتم: برخی از گروه های ضدانقلاب که متوجه این آبروریزی شده اند، سفر او را به اسرائیل بی موقع! دانسته اند!
گفت: سایت وزارت خارجه اسرائیل هم گوش آنها را پیچانده و گوشزد کرده که مگر خودتان با ما در آمریکا و کشورهای اروپایی همکاری نکرده اید؟! و خطاب به آنها نوشته چرا پول گرفتن ازما در تل آویو را ناپسند می دانید ولی پول گرفتن در آمریکا و انگلیس را ناپسند نمی دانید؟!
گفتم: ولی حرفی از پول گرفتن در میان نبود که وزارت خارجه اسرائیل به آن اشاره می کند؟!
گفت: حیوونکی اسرائیلی ها بدون آن که متوجه باشند قضیه را لو داده و اعتراف کرده اند که برای قتل ندا آقاسلطان به ضدانقلابیون حامی سران فتنه پول داده اند.
گفتم: عجب هوشی دارند این صهیونیست ها و نوکرهاشون؟! یارو از دوستش پرسید؛ این چه میوه ای است که زرده، شیرینه، درازه، موزه؟ و دوستش گفت؛ بیشتر راهنمایی کن! اما حدس می زنم کیوی باشه؟!

 

کاندیدا
گفت: دبیرکل یکی از گروههای مدعی اصلاحات که در فتنه 88، نقش ستون پنجم دشمنان بیرونی را برعهده داشت اعلام کرده است که «احتمالا در انتخابات آینده کاندیدا معرفی نمی کنیم»!
گفتم: مگر قانون اساسی و قوانین انتخابات تغییر کرده است که عوامل رسوا و شناخته شده آمریکا و اسرائیل و انگلیس هم انتظار دارند در انتخابات کاندیدا شوند؟!
گفت: چه عرض کنم؟ یارو را توی ده راه نمی دادند، سراغ خانه کدخدا را می گرفت؟!
گفتم: یک باشگاه ورزشی برای استخدام یک قهرمان کشتی باسواد، خوش سابقه و قدرتمند آگهی داده بود. روزی یک شیره ای بی سواد که سابقه دزدی و قمه کشی داشت به باشگاه مراجعه کرد، نگهبان باشگاه پرسید برای چه آمده ای؟ جواب داد در ارتباط با آن آگهی مراجعه کرده ام! نگهبان نگاهی به او انداخت و گفت؛ شیره ای که هستی، سواد مواد هم که نداری، سوءسابقه هم که داری؟ و یارو گفت؛ آمده ام بگویم که مبادا یک وقتی روی من حساب کنید!


نوشته شده در دوشنبه 89/1/16ساعت 10:48 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak