سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ادامه بررسی های کمیسیون در مورد تعیین تکلیف رابطه با انگلیس ظرف ماه جاری خبر داد.
حجت الاسلام حسین سبحانی نیا، نماینده نیشابور در خانه ملت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به عدم بررسی رابطه با انگلستان در جلسات پایانی کمیسیون امنیت ملی در سال گذشته اظهار داشت: در جلسات اوایل سال جاری در کمیسیون امنیت ملی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد و این موضوع نهایی می شود.
وی اضافه کرد: در این خصوص با وزارت خارجه و اطلاعات جلسات مشترکی برگزار کردیم ولی باز هم باید جلسات دیگری برگزار شود تا نظرات نهایی اخذ گردد.
خاطرنشان می شود سال گذشته تعداد کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به دخالت های مکرر انگلستان در امور داخلی کشورمان به ویژه هدایت و سازماندهی آشوبگران در اغتشاشات خیابانی با ارائه طرحی خواستار قطع یا تعلیق روابط با انگلیس شدند. به دنبال این درخواست، هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس موظف شد با بررسی جامع این طرح و رایزنی با نهادهای ذیربط دولتی به تصمیم جامعی درباره کاهش روابط با انگلیس دست یابد.
گفتنی است تعدادی از کارمندان رسمی سفارت انگلیس علناً به دخالت در امور داخلی ایران و هدایت آشوبگران و فتنه گران اعتراف کردند.


نوشته شده در دوشنبه 89/1/16ساعت 10:46 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak