سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

  •      راهپیمایی خود جوش تهرانی ها در اعتراض به اهانت به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

این راهپیمایی پس از تجمع صبح شنبه تعداد زیادی از طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه تهران در اعتراض به اهانت اخیر به ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد.
این تجمع که در مدرسه علمیه مروی واقع در محله ناصرخسرو برگزار شده بود در ساعت 12 ظهر به پایان رسید.

شرکت کنندگان در این تجمع و در راهپیمایی پس از آن شعار دادند "علمدار ولایت، بسیجیان فدایت" و "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده".
شرکت کنندگان در این راهپیمایی خودجوش همچنین شعار دادند "خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، "مرگ بر منافق"، "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" و "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
".
در این راهپیمایی که در محله ناصرخسرو تهران در حال برگزاری بود تعداد زیادی از زنان نیز حضور داشتند.

  •      نارضایتی خانواده های دانشجویان از عدم برخورد با التهاب آفرینان

اغتشاش گران 

 تعدادی از خانواده های دانشجویان دانشگاه های تهران طی روزهای گذشته(18-19-20آذر) ضمن مراجعه و تماس با روسای دانشگاه ها و دستگاه های نظارتی نارضایتی خود را از عدم برخورد قاطع با التهاب آفرینان در فضای دانشگاه ها اعلام کرده اند.
خانواده های دانشجویان دانشگاه های تهران دراین مراجعات اظهار داشتند: با آمال و آرزوهای فراوان و صرف هزینه های بسیار، فرزندان خود را راهی دانشگاه کرده ایم اما متاسفانه عده ای برای دستیابی به اهداف سیاسی خود از فرزندان ما برای منافع سیاسی خود سوءاستفاده کرده و هر از چند گاهی به همراه عوامل بیگانه با صدور بیانیه و یا انجام مصاحبه تحریک آمیز شهروندان تهرانی و خانواده دانشجویان را به زحمت می اندازند
.
خانواده های دانشجویان از محرکان التهاب و آشوب خواسته اند که به جای سوءاستفاده و ابزار قرار دادن دانشجویان، از خود و خانواده هایشان هزینه کنند و بیش از این دانشجویان را بازیچه اهداف خود قرار ندهند.

 

 

  •     سید حسن خمینی از کشور خارج نشده است

آیت الله سید حسن خمینی

روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی خبر منتشر شده در یک سایت خبری مبنی بر خروج حجت الاسلام سید حسن خمینی از کشور را تکذیب کرد .

در اطلاعیه روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) آمده است :"پیرودرج خبری مبنی برخروج حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی از کشور لازم است به آگاهی عموم مردم شریف برساند ، ایشان هم اکنون در قم تشریف دارند ."

 

 

  •     دادستان تهران از دستگیری تعدادی از اهانت کنندگان به حضرت امام (ره) خبر داد

 

دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری تعدادی از اهانت کنندگان به حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: ضابطان در حال تکمیل پرونده این متهمان برای ارسال آنها به دادگاه هستند.

ایشان اظهار داشت: تعداد دقیق متهمان را بعد از صدور کیفرخواست اعلام می‌کنیم چون تحقیقات ادامه دارد.
دادستان تهران در عین حال گفت که اتهام این افراد محرز است و آنها نیز خودشان در این زمینه اقرار کرده‌اند
.
این مقام قضایی تصریح کرد: یکی از متهمان نیز در همان روز دستگیر شد که اکنون در زندان است و قرار است این پرونده به سرعت تکمیل و به دادگاه ارسال شود
.
دادستان تهران با بیان این که اخبار قطعی در این زمینه را دادستانی اطلاع رسانی خواهد کرد، افزود: مردم مطمئن باشند نسبت به کسانی که به حضرت امام (ره) و مسئولان ارشد نظام اهانت کرده‌اند هیچ گونه اغماضی نخواهد شد
.
دادستان تهران در عین حال از مردم خواست چنانچه اطلاعاتی مانند فیلم و عکس دارند که در این زمینه می‌تواند به کشف سرنخ‌هایی در مورد اهانت کنندگان کمک کند به دادستانی تهران اعلام کنند
.
دادستان تهران تصریح کرد: امروز برخی ابا دارند به دادگاه و نزد قاضی بیایند. قوه قضاییه باید محکم بایستد تا صاحبان قدرت و ثروت بفهمند باید نزد قاضی حاضر شوند
.
این مقام قضایی گفت: این که عده‌ای فکر کنند چون حامیانی دارند احضار نمی‌شوند، درست نیست
.
وی در عین حال اظهار داشت: البته ما نیز نباید از راه عدالت خارج شویم.

 

خلاصه وقایع سیاسی هفته گذشته:

1.       امام جمعه های تمامی شهرهای ایران در نماز جمعه، هتک حرمت به ساحت مقدس بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

2.       سران سه قوه هتک حرمت به مقدسات نظام و امام (ره) را محکوم کردند.

3.       به گزارش ایرنا، پایگاه اینترنتی اینتلیژنس که به منابع امنیتی فرانسه نزدیک است، در مطلبی نوشت دیپلماسی فرستادگان احمدی نژاد تا داخل کاخ الیزه نفوذ کرده است.

5.       نماینده مجلس شورای اسلامی(نورالله حیدری دستنایی)با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در اظهارات اخیرشان با سران فتنه اتمام حجت کردند، گفت: پس از این اظهارات، بطور قطع روشن شد که مردم و فضای کلی جامعه دیگر تحمل سران فتنه را ندارد.

6.       عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت : فردای جریان فتنه امروز منافقین است، اگر این جریان برنگردد به سرنوشت منافقین دچار خواهد شد.

7.       در روز 23 آذر مجلس سنای آمریکا با 60 رای موافق در مقابل 35 رای مخالف، اختصاص 20 میلیون دلار بودجه تکمیلی سال 2010 این کشور برای حمایت از فعالیت های اینترنتی علیه ایران را تصویب کرد.

8.       تجمع خود جوش مردم تهران در روزهای 23-24-25 آدزماه در میدان فلسطین برای محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس امام(ره).

9.       روزنامه نیوزیلند هرالد چاپ ولینتگون نوشت: تا کنون همه سیاست های بازدارنده آمریکا برای متوقف کردن پیشرفت هسته ای ایران ناموفق بوده است.


نوشته شده در پنج شنبه 88/9/26ساعت 2:22 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak