سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

رئیس گروهک کانون مدافعان حقوق بشر که به تازگی شهروندی پاریس را دریافت کرد، با اذعان به اینکه عناصر لائیک و ضد دین بخشی از جنبش سبز هستند گفت: مطمئناً من حکومت غیرمذهبی را ترجیح می دهم اما باید واقع بین بود. به نفع این است که ابتدا از تغییر در قانون اساسی شروع کرد. مردم ایران خواهان خونریزی برای رسیدن به جمهوری آن گونه که غربی ها میگویند نیستند.
شیرین عبادی ضدانقلاب فراری که با روزنامه فیگارو سخن می گفت از انفعال غرب در تحریم ایران انتقاد کرد و ضمن اثبات میزان خباثت خود گفت: اروپا نباید به دولتمردان جمهوری اسلامی ویزا بدهد، حتی آنها که به بهانه های فرهنگی قصد سفر دارند به عنوان مثال اخیراً یک ارکستر شامل 100 نوازنده که زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت می کند به اروپا آمده بود. من بسیار متاسفم که برخی از کشورهای اروپایی که وانمود می کنند مدافع حقوق بشرند، چشمان خود را بسته اند و شرکت هایشان با ایران قرارداد امضاء می کنند. آنگلا مرکل یکی از رهبران اروپایی است که بیشترین انتقاد را از جمهوری اسلامی می کند؛ با این حال، آلمان در سال 2009 قراردادهای خود را با جمهوری اسلامی چندین برابر کرده. آقای مشایی، در حال حاضر برای عقد قراردادهای جدید در آلمان است. و حتی مقامات فرانسوی هم با شرکت «یوتل ست» به همین منوال عمل می کنند.
گفتنی است عبادی اخیراً با وزیر خارجه فرانسه که از عناصر صهیونیست دوآتشه و ضدایرانی به شمار می رود، ملاقات کرد و پس از آن شهردار پاریس به وی عنوان شهروند این شهر را اهدا کرد. نامبرده در حالی که در استخدام مراکز آمریکایی است از تحت الحمایگی وزارت خارجه فرانسه به عنوان پوشش استفاده می کند. گروهک کانون مدافعان حقوق بشر با سفارش دیک چنی معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و از محل جایزه اعطایی نوبل راه اندازی شد اما عبادی دیروز در گفت وگو با ارگان رسمی سازمان سیا (رادیو فردا) با وجود تلاش برای انکار وابستگی و اینکه گفت «تحت هیچ شرایطی از هیچ دولتی حتی از جمهوری اسلامی کمکی دریافت نکرده ایم چه رسد به دولت های خارجی» اما اضافه کرد: در این خلال کانون مدافعان حقوق بشر، برنده جایزه حقوق بشر از دولت فرانسه شد که سال بعد هم خوشبختانه آقای عمادالدین باقی این جایزه را دریافت و این باعث افتخار ماست که دو سال پیاپی، ایرانی ها برنده این جایزه شدند. این جایزه حدود 15هزار یورو وجه نقد همراه داشت. تاکنون هر هزینه ای شده به جز این 15 هزار یورو، از محل جایزه نوبل و حق عضویت اعضا بوده است.
این اظهارات در حالی است که طبیعتاً دولت فرانسه و آمریکا و انگلیس نمی توانند اعطای پول به گروهک ها را تحت عنوان رسمی «پول خیانت و مواجب مزدوری و جاسوسی» اعطا کنند و طبیعتاً پوشش هایی نظیر حقوق بشر، صلح، نوبل و... را انتخاب می کنند.
خانم عبادی توضیح نمی دهد کشوری که از تبعیض های فاحش نژادی و سرکوب شدید سیاهان رنج می برد و محققان پرآوازه ای مانند روژه گارودی به جرم پرسش از ماهیت هولوکاست مورد اذیت و زندان قرار می گیرند چه قدر می تواند معتبر باشد. و البته به قول آن دزدی که به بوستان کسی دستبرد زده بود و می گفت، «من هندوانه را برای شیرینی اش می خورم، به حلال و حرامی اش کاری ندارم»، باید گفت خانم عبادی هم کاری به حلال و حرام بودن پولهایی که دریافت می کند، ندارد.
عبادی عنصر سلطنت طلبی است که در روزگار رژیم پهلوی صراحتاً از سرکوب ملت در حال انقلاب جانبداری کرد و پس از انقلاب نیز ضمن حفظ ارتباطات با حلقه های ماسونی و بهایی ، در خدمت چهره سازی ناتوی فرهنگی قرار گرفت.


نوشته شده در جمعه 89/1/6ساعت 11:6 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak