سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

آواز
گفت: شیرین عبادی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی فیگارو گفته است کشورهای غربی باید برخورد شدیدتری با ایران داشته باشند!
گفتم: این پیرزن مفلوک در جوانی هم خود را جان نثار شاه دانسته و از قتل عام مردم انقلابی توسط رژیم آمریکایی شاه حمایت کرده بود.
گفت: «الهه هیکس» مامور شناخته شده موساد اعتراف کرده بود که منافقین شیرین عبادی را برای دریافت جایزه صلح نوبل به وی معرفی کرده و او نیز عبادی را با اطمینان به کمیته صهیونیستی صلح نوبل پیشنهاد کرده است و بیت العدل حزب صهیونیستی بهائیت هم از او قدردانی کرده بود.
گفتم: همین پیرزنی که پایش لب گور است، گفته است؛ من از خارجی ها پول می گیرم، اما وابسته نیستم!!
گفت: حالا خوبه که با توجه به وقار و ایمان و متانت و شجاعت و میهن دوستی زنان ایران هیچکس باور نمی کنه این پیرزن ایرانی باشه.
گفتم: خانمی به شوهرش گفت چرا هر وقت من آواز می خونم، تو میری لب پنجره؟! و شوهرش گفت؛ برای این که مبادا همسایه ها خیال کنند من دارم آواز می خونم و آبروم پیش در و همسایه بریزه!!

مداد
گفت: مگه سران فتنه و سرویس های اطلاعاتی بیگانه نمی گفتند که امسال چهارشنبه سوری چنین و چنان خواهیم کرد؟!
گفتم: از سر و صداشون گوش فلک کر شده بود.
گفت: ولی چهارشنبه سوری امسال اولاً ؛ ترقه و نارنجک و فشفشه از سال قبل خیلی کمتر بود و ثانیاً؛ مردم به اراذل و اوباش اجاره ای اجازه نفس کشیدن ندادند.
گفتم: منوشه امیر اسرائیلی و سایت سازمان سیا و بی بی سی رو بگو که رجز می خواندند و می گفتند؛ امسال چهارشنبه سوری سبز برپا می شود؟!
گفت: حیوونکی ها چقدر پشت سر هم به جای این که تیشه بزنند، روی «اره» می نشینند! و راه پس و پیش پیدا نمی کنند.
گفتم: شاگرد نجاری به اوستاش گفت؛ اوستا! این خیار چیه که پشت گوشت گذاشتی؟ اوستا دستی به خیار زد و با وحشت گفت؛ پس اون چیزی که چند دقیقه پیش بهش نمک زدم و خوردم مداد بود؟!

 


نوشته شده در شنبه 88/12/29ساعت 11:13 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak