سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاش های این نهاد در دستگیری و انهدام یکی از بزرگترین شبکه های جاسوسی سیا در فضای مجازی تقدیر کردند.
در این نامه که در جلسه علنی شب سه شنبه قرائت شد، آمده است: خبر مسرت بخش دستگیری و انهدام یکی از بزرگترین و اصلی ترین باندها و شبکه های جاسوسی سازمان سیا در ایران که در فضای اطلاعات مجازی فعالیت می کردند بار دیگر از افشای توطئه بزرگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.
در ادامه این نامه آمده است: حدود 30نفر از عوامل جاسوسی آمریکا که در رده های گوناگون شبکه های سایبری کشور فعالیت می کردند، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی دستگیر شدند که اقاریر اولیه آنان حاکی از عمق توطئه دشمنی با استفاده از عوامل خیانتکار داخلی برای ضربه زدن به مردم و آرمان های انقلاب اسلامی است.
نمایندگان مجلس همچنین افزوده اند: شبکه منهدم شده با طرح ایران پراکسی اقدام به تخریب بانک های اطلاعاتی، نفوذ و خرابکاری در سایت های اینترنتی کشور و ایجاد بستر امن برای ایجاد ارتباط با رسانه های گسترده غرب برای کاربران داخلی و ایجاد آشوب و شایعه پراکنی بعد از انتخابات در ایران کردند.
در پایان این نامه آمده است: ما نمایندگان و خادمان مردم در خانه ملت ضمن ارج نهادن به اقدامات پیچیده امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته، مراتب تقدیر و تشکر و اعلام حمایت و پشتیبانی خود را از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افشای توطئه دشمنان انقلاب و صیانت از آرمان های بلند امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری اعلام می داریم.
شورای نگهبان بودجه 89 را تایید کرد
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اعضای این شورا پس از بررسی لایحه بودجه 89 کشور، عدم مغایرت آن را با شرع و قانون اساسی اعلام کردند.
عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با فارس، به ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه 89 کشور که روز دوشنبه برای نمایندگان مجلس ارسال شده بود اشاره کرد و گفت: اصلاحاتی که مجلسی ها برای رفع اشکالات شورا انجام دادند به شورای نگهبان ارسال شد و پس از بررسی توسط اعضای شورای نگهبان مشخص شد که اشکالات مورد نظر رفع شده و لذا اعضای شورا عدم مغایرت لایحه بودجه 89 کشور را با شرع و قانون اساسی اعلام کردند.
وی اظهار امیدواری کرد طبق عرف قبل از اتمام سال جاری بودجه 89 کشور برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
خاطرنشان می شود شورای نگهبان 15 ایراد به لایحه بودجه 1389کل کشور گرفته بود که نمایندگان با تشکیل جلسه علنی در شب سه شنبه نسبت به رفع این ایرادات اقدام کردند.
201نماینده: با معاندین نظام در دانشگاه ها برخورد شود
201 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از وی خواستند تا با معاندین نظام اسلامی، عناصر ساختارشکن و مروجین سکولاریسم در دانشگاه ها برخورد قاطع کند.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم در نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کامران دانشجو آمده است: پیام فرهنگی انقلاب اسلامی محوری ترین و اساسی ترین مؤلفه ای است که رسالت ترویج و تبلیغ آن بر دوش نخبگان و اساتید معظم است.
در سه دهه گذشته، انقلاب اسلامی با هجمه های مختلف مواجه بوده، که از همه توطئه ها و فشارهای دشمنان کینه توز، با عزت و سربلندی عبور نموده و با اتکال به ذات باریتعالی، هدایت و رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، و عزم و همت مردم شریف و مسلمان ایران همچنان به پیش می رود.
نقش اساتید مؤمن و متعهد در این فرایند تکاملی، بسیار مهم و قابل توجه بوده و هست ولیکن اقدامات برخی افراد معاند با نظام اسلامی قابل قبول نیست.
در هیچ کجای دنیا امکانات و فرصتها را سخاوتمندانه در اختیار کسانی که تیشه به ریشه نظام و ارزشهای حاکم بر جامعه می زنند، قرار نمی دهند.
فلذا ما نمایندگان مردم از جنابعالی خواهانیم تا با معاندین با نظام اسلامی و عناصر ساختارشکن و مروجین سکولاریسم و تضعیف کنندگان نظام برخورد قاطع و جدی داشته باشید.

نوشته شده در چهارشنبه 88/12/26ساعت 3:33 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak