سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان این که محمدرضا خاتمی با توجه به سوابق حزب متبوعش اصلا حق اظهارنظر در زمینه مسائل سیاسی را ندارد تاکید کرد که حزب منحله مشارکت برای ضدانقلاب و آل سعود نجیب است.
حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی در واکنش به اظهارات محمدرضا خاتمی مبنی بر نجابت جبهه مشارکت اظهار داشت: مشارکت برای ضدانقلاب نجیب است چرا که در زمان فتنه وطن فروشی کردند و پول نیروهای آل سعود را به خوبی استفاده کردند و در حال حاضر نیز غیرقانونی اظهارنظر می کنند.
وی در گفت وگو با مهر، با بیان این که براساس قانون، حزب مشارکت منحل شده است تصریح کرد: اعضای این حزب منحله، حق اظهارنظر ندارند و نمی توانند حرف بزنند ضمن آن که به خط امام(ره) خیانت کردند، البته این سؤال مطرح می شود که چرا این افراد هنوز آزاد هستند در صورتی که باید محاکمه شوند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات مجلس نهم افزود: آنها از هم اکنون خود را برای انتخابات آماده کرده اند اما به قدری ساده لوح هستند که نمی دانند در این دوره باز اقبال مردم به اصولگرایان خواهد بود و آنها بار دیگر رسوا خواهند شد.
دبیرکل جامعه وعاظ تهران در ادامه با بیان این که حامیان سران فتنه با افتخار دست دوستی به نیروهای ضدانقلاب دراز کرده اند خاطرنشان کرد: بنده اگر دادستان بودم به حساب این تشکل ها و نیروهای فتنه گر می رسیدم اما حیف که در این جایگاه قرار ندارم.
این فعال سیاسی همچنین به طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات فعالان سیاسی در داخل کشور اشاره کرد و با بیان این که باید تفکیکی بین انتقاد با مخالفت قائل شد افزود: حزب مشارکت و سران این تشکل منحل شده به مخالفت با نظام پرداختند البته نباید فراموش کرد که ما نمی خواهیم در جمهوری اسلامی حق کسی بی خود ضایع شود اما تشکل هایی همچون مجمع روحانیون، مشارکت و مجاهدین انقلاب باید از خجالت آب شوند.
دبیرکل جامعه وعاظ تهران با بیان این که مشارکت هیچ فرقی با منافقین ندارد تصریح کرد: محمدرضا خاتمی و همفکران وی بدانند با این موضع گیری ها مردم هیچگاه به سمت آنها کشیده نخواهند شد.
محمدرضا خاتمی دبیرکل سابق حزب مشارکت اخیرا در گفت و گویی با یکی از رسانه های اصلاح طلب این تشکل منحل شده را از نجیب ترین اپوزیسیون داخلی نظام معرفی کرده بود!


نوشته شده در پنج شنبه 90/5/13ساعت 12:48 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak