سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

انتشار تحلیلی از طنزنویس خارج نشین نشریات زنجیره ای که اپوزیسیون را دعوت به عبرت گرفتن از رفتارهای هیجانی کور می کرد، دور تازه ای از زد و خوردها را در درون اسب تروای اپوزیسیون کلید زد.
«ا-ن» که اکنون در بروکسل روزگار می گذراند بهمن سال 88 به خاطر دفاع از پروژه «اسب تروا برای 22 بهمن و فتح میدان آزادی»! مورد شماتت فراوان گروهک های اپوزیسیون قرار گرفت. وی چند روز پیش از موضع دعوت به عقلانیت و خردورزی درآمده و نوشته بود که با هزار نفر نمی شود در ایران انقلاب درست کرد و تتمه مخالفان را برای آسیب دیدن به خیابان فرستاد چرا که شرایط انقلاب اصلاً فراهم نیست.
انتشار این رهنمود آن هم از جانب کسی که خود باعث به تله افتادن شماری از افراد میدانی گروهک ها شده بود، لج برخی از عناصر وابسته به اپوزیسیون را درآورد چنان که یکی از همکاران بالاترین با قلمی طعنه آمیز و آمیخته به اغلاط املایی تعمدی نوشته است: آقای [ن] گویا خارج نشینی بر شما هم اثر کرد و اون محسن سازگارایی که فرمان فتح رادیو تلویزیون را در 22 بهمن 1388 داده بود!! شما را از راه به در کرد! صد رحمت به اسب تروای شما. اگه یه میلیون آدم میومد، حرف شماها واقعن عملی می شد. اشکال کار شما این بود که آرزو را واقعیت تصور کرده بودید و درجه التهاب را اشتباه خانده بودید و چه دکتر خترناکی! در حالی که رهبران شاخه مسلمانان رحمانی و دمکرات جنبش سبز، که اصلن طرح راه پیمایی 25 بهمن، ایده آن ها و مشاورینشان بود، دعوت به سکوت می کردند، از خودت بگیر تا برسی به آقا محسن و مریم و مسعود مرده و بنی صدر و سلطنت طلب و غیرو، همه گفتید بروید بیرون و تا پیروزی به خانه برنگردید و دو شاخ گنده نصیب ما کردید در همان روز 25 بهمن... البته شما اگر عمرن گفته باشید لنگش کن.
طعنه اخیر بالاترین اشاره به آخرین نوشته نبوی در روزنت است که با لحنی آمیخته به غلط کردم اذعان کرد، وقتی می نویسد لنگش کن، مورد اعتراض واقع می شود و وقتی هم می نویسد لنگش نکن، باز مورد اعتراض و ناسزا قرار می گیرد!


نوشته شده در شنبه 90/3/21ساعت 4:41 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak