سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

وزیر دادگستری با اشاره به درخواست های فراوان مردمی برای رسیدگی به اتهامات فرزندان اکبر رفسنجانی از تشکیل پرونده برای مهدی و فائزه هاشمی خبر داد.
مرتضی بختیاری این خبر را در جلسه هفتگی جامعه وعاظ تهران اعلام کرد.
حجت الاسلام جعفر شجونی که دبیر کل این تشکل است، بخشی از سخنان وزیر دادگستری را به شرح زیر به خبرگزاری فارس اعلام کرد و گفت: مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در این نشست هفتگی به ابعاد مختلف فتنه پس از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت در خصوص فتنه اخیر باید بگویم پرونده های متهمان به اغتشاش و آشوب پس از انتخابات در حال رسیدگی است و اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به خواست عامه مردم برای رسیدگی به اتهامات مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی که از جمله سأالات روحانیون حاضر در این جلسه بود، گفت: پرونده برای مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شده است.
خاطرنشان می شود فائزه هاشمی اخیراً در گفت وگو با سایت ضدانقلابی روز با اشاره به حضور فعال خود در آشوب های پس از انتخابات اظهار کرد در آشوب های 30 خرداد به اتفاق دخترش، دو دختر خاله و یک نوه خاله خود حضور داشته است.
فائزه همچنین با تکرار ادعاهای واهی سران فتنه درباره سلامت انتخابات خود را در مقام سخنگویی پدرش قرار داد و مدعی شد خواست های هاشمی همان خواسته های جریان سبز است.


نوشته شده در جمعه 88/12/14ساعت 3:7 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak