سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک نویسنده عرب به افشای ابعادی از روابط آل سعود و رژیم صهیونیستی پرداخت.
به گزارش اسلام تایمز، صادق الاسعد در گزارش خود یادآور شده است: برخی خبرها حاکی از آن است که ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با یک مقام بلندپایه عربستان (احتمالا ملک عبدالله) در اردن دیدار کرده است. همچنین این گزارشها از انجام دیدارهای جمعی از مسئولان اسرائیلی با بندربن سلطان از شاهزادگان بانفوذ سعودی حکایت دارد و از جمله منابع آگاه به انجام چنین دیدارهایی را در سالهای 2006 و 2007 بین شاهزاده بندر و مقامات اسرائیلی تاکید دارند هرچند که ملاقات اولمرت و ملک عبدالله در اردن را تایید نمی کنند.
این گزارش می افزاید: «ترکی فیصل سفیر سابق عربستان در آمریکا با مئیر داگان رئیس پیشین موساد دیدار کرده است. همچنین منابع کانادایی از وجود فعالیتهای مشترک عربستان- اسرائیل در خاورمیانه، آسیای میانه، شاخ آفریقا و منطقه قفقاز خبر می دهند که در پی برخی اهداف است از جمله؛ تضعیف قدرت مصر در دوره پس از سقوط مبارک به واسطه حمایت از گروههای سلفی و وهابی، هدف قراردادن دوستان ایران نظیر سوریه و همچنین آموزش برخی عناصر برای ایجاد هرج و مرج در مناطق مختلف به کمک انگلیس. این آموزشها در عربستان انجام می شود.»
یادآور می شود در جریان حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و باریکه غزه، برخی گزارشها از هماهنگی و حمایت همه جانبه رژیم سعودی نسبت به جنگ افروزی اسرائیل حکایت می کرد. همان زمان بود که گروههای مقاومت منطقه نام شبکه العربیه را به العبریه تغییر دادند.


نوشته شده در شنبه 90/3/21ساعت 4:38 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak