سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

سقوط
گفت: دولت آمریکا در یک اقدام غیر منتظره، وزیر دفاع، رئیس سازمان «سیا»، فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه و سفیر خود در افغانستان را تغییر داده است.
گفتم: چرا؟! برای چی؟!
گفت: اوباما اعلام کرده که طی چند سال اخیر معلوم شده که رؤسای قبلی کارآمد نبوده اند و نتوانسته اند از اقتدار روزافزون ایران در منطقه جلوگیری کنند.
گفتم: عجب روزگاری است؟ تا سه دهه قبل، آمریکایی ها برای ایران، نخست وزیر، وکیل مجلس، وزیر و... انتخاب می کردند و 40 هزار مستشار نظامی آنها در کشورمان حضور داشتند ولی امروزه به برکت اسلام و انقلاب، تغییر وزرا و رؤسای دولت آمریکا در سرپنجه ایران اسلامی است.
گفتم: چه عرض کنم؟! اوباما گفته است؛ هنوز به ادامه سلطه آمریکا بر خاورمیانه امیدوار است.
گفتم: یارو از پشت بام یک برج 30 طبقه به پایین پرت شده بود. وقتی به طبقه پنجم رسید، با خودش گفت؛ شانس آوردم،
تا حالا که به سلامت آمدم!

تئاتر
گفت: سایت جرس- حلقه ماسونی لندن- عکسی از جلسه امیرارجمند، مشاور فراری موسوی با چند تن دیگر را منتشر کرده و تصویر اعضای جلسه را شطرنجی کرده است که شناخته نشوند!
گفتم: کلک مرغابی زده اند!
گفت: سایت های ضد انقلاب به شدت آنها را مسخره کرده و نوشته اند؛ مگر غیر از مشاور موسوی و مهاجرانی و کدیور هیچکس دیگری هم برای آنها تره خرد می کند که در جلسه شان شرکت کند!
گفتم: حیوونکی ها خواسته اند کسی متوجه نشود که کفگیرشان به ته دیگ خورده و با فاکتور کردن این جلسه از سرویس اطلاعاتی انگلیس مواجب دریافت کنند.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: یارو وسط خیابان احتیاج به قضای حاجت داشت ولی هرجا می رفت جایی پیدا نمی کرد، در این بین، متوجه یک ساختمان شد که درش باز بود. با عجله وارد شد و در یک محل کاملا تاریک مشغول شد ولی ناگهان ده ها پروژکتور و نورافکن آن نقطه را مثل روز روشن کرد و صدای قهقهه مردم به آسمان بلند شد. طفلکی روی سن تئاتر نشسته بود!

آبگوشت
گفت: در خبرها آمده است که محمد خاتمی و چند تن دیگر از اطرافیانش در حال برنامه ریزی برای انتخابات آینده مجلس هستند.
گفتم: او که به جرم وطن فروشی به زودی محاکمه و مجازات خواهد شد.
گفت: می گویند قرار است گروه های مدعی اصلاحات را آماده کنند.
گفتم: حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب که منحل شده اند و اکثر اعضای مرکزیت آنها به جرم همکاری با سرویس های جاسوسی بیگانه و ده ها جنایت دیگر زندانی هستند و اعضای اصلی بقیه گروه های چند نفره مدعی اصلاحات هم که فراری و پناهنده شده اند.
گفت: شاید منظورشان همان چند نفری است که باقی مانده اند؟
گفتم: آنها هم که به جرم همکاری با وطن فروشان فتنه گر رد صلاحیت می شوند.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: یارو به همسرش می گفت؛ اگر گوشت داشتیم، پیاز داشتیم، نخود و لوبیا داشتیم، رب داشتیم، نون داشتیم، دیگ همسایه رو قرض می گرفتیم و یک آبگوشت بار میذاشتیم... و بعد فکری کرد و گفت؛ اما حیف که گوشت کوب نداشتیم!


نوشته شده در شنبه 90/2/10ساعت 4:55 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak