سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

هیات امنای دانشگاه آزاد جایگزینی فرد دیگری به جای جاسبی را در دستور کار خود قرار داد.
هفته گذشته هیات موسس دانشگاه آزاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام سیدحسن خمینی و حمید میرزاده را به عنوان اعضای پیشنهادی هیات موسس برای عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد انتخاب کردند.
به گفته رئیس کمیته مشورتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی چنانچه این سه نفر از سوی هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی به طور رسمی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شوند موضوع عضویتشان مورد بررسی قرار می گیرد.
در صورت موافقت شورای عالی انقلاب فرهنگی با این افراد ترکیب هیات امنای دانشگاه آزاد به روش ذیل تعیین می شود؛ وزرای علوم و بهداشت به همراه رئیس دانشگاه آزاد و رئیس هیات نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها چهار عضو حقوقی و فرهاد دانشجو و فریدون عزیزی و بهمن یزدی صمدی سه عضو انتخابی شورای عالی انقلاب فرهنگی و آیت الله هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی و حمید میرزاده اعضای معرفی شده توسط هیات موسس دانشگاه آزاد هستند. هیات امنا دانشگاه آزاد پس از تعیین اعضا وظیفه دارد پس از رسمیت یافتن ظرف مدت یک ماه و در اولین جلسه فرد پیشنهادی را برای احراز ریاست دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند.
به گزارش فارس براساس رایزنی های صورت گرفته حمید میرزاده و فرهاد دانشجو از شانس بیشتری برای ریاست دانشگاه آزاد برخوردارند.


نوشته شده در شنبه 90/2/10ساعت 4:46 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak