سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل با تاکید بر نمایان شدن ماهیت موسوی و کروبی خواستار موضع گیری صریح خواص شد.
علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در گفت وگو با فارس در خصوص نقش خواص در مقابله با فتنه و لزوم موضع گیری به موقع آنها اظهار داشت: خواص باید به موقع و به صراحت موضع گیری کنند و از مواضع دوپهلو پرهیز کنند.
وی افزود: خواص در شرایطی که فتنه گران و مخصوصا آن 2 نفر ماهیت اصلی خود را کاملا نمایان کرده اند، باید در مقابل آنها موضع گیری کنند.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با تاکید بر اینکه حفظ کشور و نظام و همبستگی و یکپارچگی ملت در برابر بیگانگان شوخی بردار نیست، گفت: هرکسی که در این کشور به عنوان ایرانی و اتباع ایران زندگی می کند، وظیفه دینی و ملی دارد که در برابر هر خطری که تمامیت ارضی کشور و نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کند، بایستد.
ولایتی ایستادگی در مقابله فتنه گران که هر روز به دنبال آشوب آفرینی و ضربه زدن به نظام هستند، را یکی از مصادیق این وظیفه دینی و ملی خواند و تصریح کرد: خواص باید در مقابل این مسائل با صراحت موضع گیری کنند.
پرویز سروری، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی هم در سیزدهمین نشست این جمعیت در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد هاشمی در دو سال اخیر، یادآور شد: آنچه باعث شد موضع مردم نسبت به آقای هاشمی هر روز منفی تر و رادیکال تر شود، موضع وی در خصوص فرزندانشان است لذا چنانچه فرزندان هاشمی دارای پرونده باشند اتهاماتی به آنها وارد است و باید با حضور در دادگاه قانون برای آنها اعمال شود تا از آنها رفع اتهام شده و یا پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: در جلسه ای که دو هفته پیش و پس از 25 بهمن اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با ریاست قوه قضاییه داشتند، یکی از نمایندگان اقلیت سیاسی مجلس خطاب به آقای آملی لاریجانی گفت «با آرام شدن فضا شما طرح عفو عمومی را از مقام معظم رهبری بگیرید» که ایشان گفتند من هرگز این کار را نمی کنم چرا که این آقایان مرتکب جرم شده اند و نسبت به نظام ظلم کرده و هزینه زیادی را به مردم وارد کرده اند لذا باید با آنها برخورد جدی صورت گیرد.


نوشته شده در شنبه 89/12/14ساعت 11:39 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak