سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

قطع تماس موسوی و کروبی با سرویس های اطلاعاتی بیگانه، علاوه بر عصبانیت اوباما، هیلاری کلینتون، نتانیاهو و مقامات دولت انگلیس، برخی از عوامل داخلی را نیز با نگرانی و اضطراب روبرو کرده است.
محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین و رابط جرج سوروس و مایکل لدین با فتنه گران، بدون آن که به تماس های مکرر خود و موسوی و کروبی با سرویس های اطلاعاتی بیگانه اشاره ای کند، اقدام اخیر دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران در قطع این تماس ها را «اقدامی تخریبی»! نامیده و مورد انتقاد شدید قرار داد. خاتمی در اظهارات خود از موسوی و کروبی به عنوان افرادی «باسابقه درخشان»! یاد کرد و توضیح نداد که مگر «شمر» جانباز جنگ صفین در رکاب حضرت امیر علیه السلام نبود که بعدها به قاتل امام حسین(ع) تبدیل شد؟ و این پرسش روشن را هم بی پاسخ گذاشت که ایشان و موسوی و کروبی غیر از آن که طی 30 سال گذشته از امتیازات ویژه نظام برخوردار بوده و خود را فربه کرده اند چه خدمت در خور ذکری به نظام و مردم کرده اند؟ و اگر هم خدمت اندکی داشته اند، این خدمت اندک در مقابل آنهمه برخورداری از امتیازات ویژه چه جایگاهی داشته است و مخصوصاً با وطن فروشی و جنایت های شرم آوری که مرتکب شده اند چگونه قابل مقایسه است؟! و از این زاویه آیا نباید گفت که «شمر» و «عمرسعد» سابقه قابل ذکرتری از موسوی و کروبی و خاتمی داشته است؟!
از سوی دیگر علیمحمد دستغیب که بعد از همراهی و همکاری با سران فتنه، رادیو اسرائیل از وی با عنوان «مرجع تقلیدشیعیان»! یاد می کند نیز با ارسال نامه ای به مجلس خبرگان، بدون اشاره به نگرانی از قطع تماس موسوی و کروبی با سرویس های اطلاعاتی بیگانه، نوشت «حصرخانگی آقایان موسوی و کروبی اقدامی غیرشرعی و غیرقانونی است»! علیمحمد دستغیب توضیح نداد که آیا اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع) در روز عاشورا، نفی وجود مبارک امام زمان(عج)، آتش زدن مسجد، حمایت از اسرائیل در روز قدس، دفاع از آمریکا در روز جهانی مبارزه با استکبار و دهها جنایت دیگری که سران فتنه مرتکب شده اند را «شرعی و قانونی»! می داند؟! و اساساً چرا طی 18 ماه گذشته همواره با مواضع صریح آمریکا و اسرائیل و انگلیس علیه اسلام و انقلاب و امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی ایران همراهی کرده است؟
در همین حال به گزارش مشترک بی بی سی، سایت وزارت خارجه اسرائیل و رادیو فردا-وابسته به سیا- یوسف صانعی نیز، قطع ارتباط موسوی و کروبی با بیگانگان را نشانه «درماندگی و ضعف سیاسی عاملان و آمران آن»! توصیف کرد!
گفتنی است که ابراز نگرانی و اضطراب مشترک مقامات آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی و برخی از حامیان داخلی فتنه از هوشمندانه بودن اقدام دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران در قطع ارتباط و تماس موسوی و کروبی با بیگانگان حکایت می کند.


نوشته شده در شنبه 89/12/14ساعت 11:39 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak