سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا به علت اصلی نگرانی دولت متبوع خویش از اقدام جمهوری اسلامی ایران در قطع تماس های خارجی موسوی و کروبی اعتراف کرد.
به گزارش خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس، هیلاری کلینتون که در مجلس سنای آمریکا حاضر شده و به پرسش نمایندگان سنا درباره نقش ایران در تحولات و انقلاب های منطقه پاسخ می داد، گفت: از جمهوری اسلامی ایران به طور جدی خواسته ایم از تحریک مردم خاورمیانه علیه دولت های حاکم بر کشورهای منطقه دست بردارد! وزیر خارجه آمریکا که بارها بر حمایت همه جانبه آمریکا از سران ضدانقلابی فتنه با ذکر نام یاد کرده بود، ضمن اعلام حمایت مجدد دولت متبوع خود از موسوی و کروبی و خاتمی، حصر خانگی- بخوانید قطع تماس سران فتنه با بیگانگان- را محکوم کرده و گفت: «وقتی مسئولان ایران از حرکت مردم در مصر و تونس و اردن و یمن حمایت می کنند باید به مخالفان نیز اجازه دهند تا نظر خود را در این باره اعلام دارند.»
گفتنی است قبل از 25 بهمن، نتانیاهو طی سخنانی در پارلمان رژیم اشغالگر قدس به صهیونیست ها اطمینان داده بود که اگر جمهوری اسلامی به تقاضای موسوی و کروبی برای راهپیمایی در روز 14 فوریه- 25 بهمن- پاسخ مثبت بدهد، این راهپیمایی در حمایت از مردم مصر و تونس نخواهد بود! بلکه آنها به رژیم جمهوری اسلامی اعتراض خواهند کرد و حمایت این رژیم از آشوب های منطقه - انقلاب اسلامی- را محکوم می کنند! و همان روز «جو بایدن» معاون اوباما نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهارات مشابهی داشت.
سخنان دیروز هیلاری کلینتون که ضمن ابراز نگرانی از انقلاب های اسلامی منطقه، خواستار آزادی تماس موسوی و کروبی با بیرون- بخوانید سرویس های اطلاعاتی آمریکا و متحدانش- شده بود، به وضوح نشان می دهد که قطع تماس موسوی و کروبی با بیگانگان ضربه سختی به پروژه های در دست اقدام آنان زده است.


نوشته شده در شنبه 89/12/14ساعت 11:38 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak