سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

رئیس جمهور آمریکا که همواره تلاش کرده کوچکترین موضعی علیه اسراییل نگیرد، اخیرا مجبور شده است بر این موضوع تاکید کند که اسراییل روز به روز بیشتر در حال منزوی شدن است.
بخش فارسی پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه رژیم اشغالگر قدس در گزارشی که به روایت دیدار اوباما با جامعه یهودیان آمریکا اختصاص داشت تاکید کرد که وی به شدت نگران انزوا و تنها شدگی روزافزون اسراییل بوده است.
این سایت نوشت: «در این دیدار یک ساعته، رئیس جمهوری ایالات متحده دیدگاه های خود را درباره بحران خاورمیانه نیز بیان داشت و به وتوی آمریکا در شورای امنیت علیه طرح ضد اسرائیلی حکومت خودگردان فلسطینی نیز اشاره کرد، ولی در عین حال گفت: تلاش برای منزوی ساختن اسرائیل در صحنه بین المللی شتاب گرفته است».
اوباما در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار که روز 10 اسفند برگزار شده سعی کرده است با بیانی جملاتی که آشکارا چاپلوسانه به نظر می رسد از بار هشدار خود درباره تنفر ملت های جهان از اسراییل کم کند. به عنوان نمونه اوباما در این دیدار گفته است که ارزش های اسراییلی نه فقط الگویی برای مردم جهان است بلکه حتی می تواند الگویی برای مردم آمریکا هم باشد!
این در حالی است که تحلیلگران عقیده دارند فرایند نان قرض دادن متقابل میان اسراییل و آمریکا خیلی نمی تواند ادامه پیدا کند چرا که تحولات اخیر منطقه تمام زیرساخت هایی را که آنها طی دهه های طولانی برای حفظ سلطه خود در منطقه بوجود آورده بودند تخریب کرده است.


نوشته شده در شنبه 89/12/14ساعت 11:37 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak