سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

به موازات ناامید شدن اپوزیسیون فراری و ضد انقلاب از پروژه «احیای بدنه اجتماعی» جریان فتنه و خصوصا پس از بی اعتنایی محض مردم به سرنوشت موسوی و کروبی با وجود دروغ سازی های بی امان «که یکی از سایت های جریان فتنه آن را پروژه هر یک دقیقه یک دروغ، خوانده است»، دور جدیدی از دریوزگی اپوزیسیون خارج نشین در آستان آمریکا و اروپا آغاز شده است.
در این دور جدید که دویچه وله آن را «پروژه حالا نوبت خارج است» نامیده جمع زیادی از حقوق بگیران سرویس های آمریکا و انگلیس دست به کار شده و از اربابان خود خواسته اند حالا که از ملت ایران [!!] بخاری بلند نمی شود خودشان یک کاری بکنند. دویچه وله می نویسد: «مخالفان حکومت ایران در خارج از کشور تحرکات جدیدی را آغاز کرده اند. به ویژه که با دستگیری رهبران مخالف در ایران، امکان اطلاع رسانی و اتخاذ تاکتیک های به موقع در داخل به عقیده برخی تحلیلگران و فعالان حقوق بشرمحدود شده است». رادیو آلمان سپس وارد جزئیات شده و صاف و پوست کنده می گوید که اپوزیسیون اکنون کاری به جز ترغیب غرب به تحریم ایران نباید انجام بدهد! این رسانه غربی از قول بهمن امینی، ضد انقلاب فراری و مدیر انتشارات خاوران می نویسد: «برای فشار آوردن بر دولت ها باید روی افکارعمومی کار کرد، روی پارلمان اروپا کار کرد. وقتی ایرانیان خارج از کشور به موقع حرکتی را در رابطه با اعتراض به جمهوری اسلامی یا فشار به کشورهای اروپایی در معاملات اقتصادی شان با جمهوری اسلامی انجام دهند، این ها همه نقش دارند. بنابراین خارج نقش مهمی را می تواند بازی کند».
رادیو فردا هم در گزارشی جداگانه بر این موضوع تاکید کرده است که اپوزیسیون خارج از کشور تلاش های خود را برای وارد آمدن فشار اقتصادی به ملت ایران از جانب اروپا تشدید کرده است. ارگان رادیویی بخش ایران سازمان سیا از قول مهرداد درویش پور که یکی از مشاوران ضد ایرانی نزدیک به دولت و پارلمان فرانسه است، می نویسد: «ما بعد از دو تظاهرات نسبتا بزرگی که در شهر استکهلم و در روزهای 25 بهمن ماه و یکم اسفندماه برگزار کردیم، هم در طی این تجمعات و هم در قطعنامه هایی که صادر کردیم، عنوان کردیم که به نظر ما دولت سوئد در این میان دو وظیفه بر عهده دارد؛ یکی این که باید مستقلا عکس العمل نشان دهد، دوم این که از دولت این کشور خواستار آن شدیم که به اتحادیه اروپا فشار وارد کند تا این اتحادیه هم نسبت به عملکرد دولت ایران عکس العمل نشان دهد. «درویش پور که به وضوح از بی اعتنایی دولت سوئد به دست و پا زدن اپوزیسیون عصبانی به نظر می رسید، در جواب این سوال که آیا این کارها فایده ای هم خواهد داشت، گفت که باور دارد تحریم مردم ایران، سبزها را «امیدوارتر» و «باانگیزه تر» خواهد کرد.
گفتنی است درویش پور در حالی از دو تظاهرات عظیم در استکهلم سخن می گوید که رادیو زمانه وابسته به سرویس اطلاعاتی هلند، از این که این تظاهرات با بی اعتنایی اپوزیسیون حاضر در سوئد روبرو شده بود، به شدت گله کرده و اپوزیسیون را فاقد درک شرایط!! نامیده بود.


نوشته شده در شنبه 89/12/14ساعت 11:37 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak