سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک عضو کد دار سرویس اطلاعات خارجی اسرائیل (موساد) در این باره که موسوی و کروبی دیگر اعتقادی به اسلام داشته باشند ابراز تردید کرد.
منوچهر ساچمه چی معروف به منوشه امیر که سال هاست تحلیل های مد نظر موساد را در رادیو فارسی اسرائیل منتشر می کند، در آخرین تحلیل هفتگی خود ضمن حمایت روشن از موسوی و کروبی حدس زد که آنها کاملا از اسلام بریده اند.
بنا به گزارش موجود در سایت فارسی رادیو اسرائیل، منوشه امیر نوشته است: «گمان برخی آن است که چون رژیم خود را در حال رفتن می بیند، می خواهد افراد و عواملی را جایگزین خود سازد که هنوز اسلام را می پذیرند و هنوز اعلام می دارند که به اصول ناب انقلاب اسلامی و قانون اساسی رژیم وفادار هستند. ولی بسیار بعید است که موسوی و کروبی هنوز پیرو این مکتب و این اندیشه باشند»!
در حالی که روشن است اسرائیل و آمریکا پس از افتضاح 25 بهمن و اول اسفند تصمیم گرفته اند تمام قد و با صریح ترین زبان ممکن - در کنار انبوه کمک های پنهانی- خود را در کنار موسوی و کروبی قرار بدهند، این اشاره تحلیل نویس رادیو اسرائیل حاکی از این است که فرایند بی ارزش شدن این دو مهره در ذهن اسرائیلی ها تشدید شده و به انتحار کشاندن آنها در راس برنامه های سرویس های آمریکایی و اسرائیلی قرار گرفته است.


نوشته شده در شنبه 89/12/14ساعت 11:36 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak