سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

چرا جمهوری اسلامی از جنبش مصر حمایت می کند؟ صدای آمریکا در گفت وگو با یکی از اصلاح طلبان مقیم کانادا به بررسی این سؤال پرداخت.
علیرضا نامورحقیقی در پاسخ گفت: جمهوری اسلامی گرایش های اسلامگرایانه را مورد حمایت قرار می دهد، حتی مدل ترکیه ای آن را. برای اینکه احساس می کند این روند اسلامگرایی به نفع ایران است.
وی گفت: علت این محاسبه ایران هم این است که در محاسبات منطقه ای، تغییر قدرت علیه سران وابسته به غرب به هر صورتی که انجام گیرد به نفع ایران است.
غیر از نامور حقیقی، علیرضا نوری زاده سلطنت طلب مزدور موساد نیز با صدای آمریکا گفت وگو کرد و با پررویی مثال زدنی از حسنی مبارک تمجید کرد! او مدعی شد: اگر تصمیم در دست خود مبارک بود، مطمئن باشید مدتها بود که از کار کنار کشیده بود، به جهت اینکه همانند شاه فقید خسته شده بود. به نظر من آقای مبارک گذشت بسیاری کرد که اختیاراتش را به معاون خود عمر سلیمان که دوست و دشمن در پاکدامنی و قدرت ابتکارش تردیدی ندارند[!!]، تفویض کرد.
یادآور می شود عمر سلیمان نوکر مستقیم سازمان جاسوسی موساد به شمار می رود و در سخت گیری نسبت به مبارزان مصری و فلسطینی با شدت تمام عمل کرده است.
کناره گیری اجباری مبارک از قدرت در حالی صورت گرفت که وی یک هفته پیش گفته بود بعد از 62 سال خدمت می خواهم کناره گیری کنم اما به خاطر وطن نمی توانم(!)


نوشته شده در سه شنبه 89/11/26ساعت 7:5 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak