سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

رهبری گرانقدر با تدبیر و هوشمندی بار سنگین انقلاب را به دوش می کشند

رئیس جمهور تاکید کرد رهبری گرانقدر با هوشمندی و تدبیر بار سنگین انقلاب را به دوش می کشند.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت 22 بهمن در میدان آزادی، در خیل جمعیت مردم تهران سخنرانی می کرد، ضمن گرامیداشت دهه فجر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک سال و یک گام دیگر به اهداف خود نزدیک شده است، تصریح کرد: بدون تردید 22 بهمن 57 یک حادثه عظیم در سیر تاریخی بشر به سوی قله های کمال انسانی است.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: مکاتب مادی آمدند با تحقیر کردن حقیقت انسان او را تا مرز سقوط و اضمحلال پیش ببرند؛ فقر، تبعیض، جنگ و چپاول را بر ملت ها تحمیل کردند اما در اوج یأس و در نقطه شکستن همه امید بشریت بر همه زمین و جامعه بشری، انقلاب اسلامی آمد، امام آمد، ملت بزرگوار ایران با یک لبیک تاریخی و تاریخساز به امام پیوست و با انقلاب عظیم خود بیداری انسانی و جهانی را پایه گذاری کرد و راه احیا و بازیابی کرامت و حقیقت انسانی را پیش روی ملت ایران و جامعه بشری قرار داد.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش ضمن ابراز امیدواری از فرستادن موجودات زنده به فضا برای آزمایش در سال 90 توسط دانشمندان ایرانی تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، اولین انسان ایرانی قبل از سال 1400 با دستگاه پرتابگر و تجهیزات ایرانی در فضا قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور با اشاره به حضور ایران در زمره معدود کشورهای دارای فناوری نانو تکنولوژی تصریح کرد: تا قبل از این، ملت ایران را به پسته و فرش می شناختند و هر زمان که مسئولان کشور به سایر کشورها سفر می کردند، برای همتایان خود، پسته، هنر و فرش ایرانی هدیه می بردند اما امروز به نقطه ای رسیده ایم که در سفرها، علاوه بر پسته و هنر دستی ایرانی، یک دستگاه پیشرفته و بسیار مجهز از نانو تکنولوژی و پیشرفت های فناوری ایران را به عنوان سوغات ایران به مسئولان سایر کشورها هدیه می دهیم.
وی ادامه سخنان خود را به پیشرفت های دانشمندان ایران در عرصه های بیوتکنولوژی، ساخت داروهای جدید و روش های درمانی جدید از جمله سلول درمانی اختصاص داد و با اشاره به قرار گرفتن دانشمندان ایرانی در رده های برتر جهانی در این زمینه تصریح کرد: امروز صنعت ملت ایران نیز به سرعت در حال پیشرفت است و طی 5 سال اخیر ظرفیت فولاد، سیمان، پتروشیمی، آلومینیوم، مس و صنایع پایه و مادر 2 برابر شده و امروز یک حرکت سنگین سرمایه گذاری در زمینه های صنعت و کشاورزی در تمام ایران در جریان است.
رئیس جمهور حرکت در جهت اجرای عدالت را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به تولید 25 میلیون تنی بخش کشاورزی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز تولید کشاورزی ایران از مرز 100 میلیون تن در سال گذشته است.
رئیس جمهور تصریح کرد: اقدام دیگری که در جهت عدالت انجام شده، توزیع سهام عدالت است که بر اساس آن تاکنون بیش از 39میلیون نفر سهام گرفته اند که با برنامه ریزی های انجام شده این رقم به 45میلیون هم خواهد رسید.
احمدی نژاد ادامه داد: دولت تلاش کرده که توان و فرصت خود را در تمام ایران به طور عادلانه توزیع کند که در این راستا 85 سفر استانی در طول پنج سال و نیم، یک رکورد تاریخی است، البته در ابتدای دولت نهم که موضوع سفرهای استانی مطرح شد، برخی انجام این امر را باور نداشتند اما امروز همه دولت 85 بار به شهرها و روستاهای سراسر کشور سفر کرده و تاکنون جلسات استانی، 17هزار و 800 مصوبه داشته است.
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در مورد کنترل قیمت مسکن و توزیع حقوق بازنشسته ها نیز قدم هایی در جهت عدالت برداشته ایم که امسال تاکنون یک میلیون و 600هزار شغل ثابت برای جوانان ایجاد شده و با برنامه ریزی های دولت قبل از پایان دولت دهم، مشکلی به نام بیکاری وجود نخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت اصلی عالم در اختیار امام زمان (عج) است، لذا هر ملتی که در مسیر عدالت قرار گرفته و در جهت ترویج توحید و عدالت قیام کند، توسط ایشان یاری و هدایت خواهد شد.
احمدی نژاد به این نکته هم اشاره کرد که امام راحل و رهبر معظم انقلاب بارها بر همین اساس فرمودند که دست الهی در کار است و هدایت می کند.
«بیداری و حرکت منحصر به ایران و خاورمیانه یا مصر و تونس نیست، بلکه در همه جای جهان در آمریکای لاتین، در آفریقا، در اروپا و آسیا و نقطه نقطه زمین این حرکت آغاز شده و گرایش به عدالت و عدالت گستر حقیقی روزافزون است.»
وی افزود: ملت ایران در تبعیت از امام (ره) و خط نورانی امامت و ولایت با هوشمندی، وحدت و مجاهدت بی نظیر توحید و عدالت را احیا کرد و ایران اسلامی را آزاد و کشور را در مسیر عدالت قرار داد.
رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: رهبری گرانقدر انقلاب با هوشمندی و تدبیر بار سنگین انقلاب را به دوش می کشند.
احمدی نژاد خطاب به ملت ها و جوانان اسلامی و عربی و مردم و جوانان سربلند مصر و همه ملت های عالم گفت: هوشیار باشید، حق شماست که آزاد باشید و حاکمیت خود را اعمال و درباره مسائل کشوری و جهانی آزادانه اعمال نظر و اعمال اراده کنید؛ انتخاب نوع حکومت و شکل اداره کشور و نوع حاکمان و شخص حاکمان حق شماست.
وی اضافه کرد: ملت ایران دوستدار شماست و این حق شماست که سرنوشت خودتان را آزادانه انتخاب کنید و ملت بزرگ ایران از حق انتخاب شما حمایت می کند.
رئیس جمهور در ادامه سخنان خود به طرح سؤالاتی از آمریکا و مستکبران عالم پرداخت و عنوان کرد: شما در افغانستان و عراق چه کار می کنید؟ این پایگاه های نظامی در منطقه برای چیست؟ شما دلسوز ملت ها هستید یا یک شیطان فریب کار و دغلکار؟
احمدی نژاد افزود: ثانیاً رژیم صهیونیستی که عامل اصلی تمام جنایات است را جمع کنید و همانطور که آن را آوردید و تحمیل کردید، باید بساط این رژیم جنایتکار را جمع و منطقه را آزاد کنید و بدانید که این رژیم صهیونیستی نقطه اشتراک همه زشتی های زشتکاران تاریخ از یک طرف و نقطه مشترک دشمنی همه ملت های جهان از سوی دیگر است.
وی همچنین گفت: از رهبری گرانقدر انقلاب که با هوشمندی و تدبیر بار سنگین انقلاب را به دوش می کشند، تشکر می کنم.
رئیس جمهور ادامه داد: از همه ملت های منطقه و جهان که با کاروان حقیقت و پرچم عدالت و توحید همراهی دارند، تشکر می کنم و به آنها می گویم که امیدوار باشید که پیروزی نزدیک است.
احمدی نژاد گفت: به طور ویژه از محضر مولایمان حضرت ولی عصر(عج) به خاطر همه عنایات و توجهاتشان، الطاف بیکرانشان و هدایت ها و کرامت هایشان سپاسگزاری می کنم و ان شاءالله خداوند وجود شریفشان را از همه حوادث و بلایا محفوظ بدارد و قلب مهربانشان را از همه ما، ملت ایران و رهبری گرانقدر راضی و خشنود بگرداند.


نوشته شده در شنبه 89/11/23ساعت 6:35 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak