سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

رفتار متناقض و از سر درماندگی کاخ سفید در قبال رژیم مبارک که بوی خالی کردن پشت وی را می دهد، باعث نگرانی شدید در اسرائیل و برخی کشورهای مرتجع منطقه شده است.
به خاطر همین نگرانی، سخنگوی کاخ سفید به مقامات صهیو نیست توصیه کرد نگران نباشند و بدانند که در دوستی و همکاری آمریکا با اسرائیل تغییری رخ نخواهد داد.
رابرت گیبس گفت: دوستی دیرینه ما و اسرائیل ارتباطی با رویدادهای هیچ کشوری در منطقه ندارد و پایدار خواهد ماند.
در همین حال برخی روزنامه های وابسته به رژیم های مرتجع منطقه این نگرانی را بروز داده اند. برخی از آنها با لحنی انتقادی می نویسند: آیا فراموش کرده اید که آمریکا شاه ایران را سربزنگاه تنها گذاشت؟
روزنامه «الحیاه الجدیده » ارگان تشکیلات خودگردان فلسطین در مقاله ای نوشت: «ایالات متحده برای هزارمین بار ثابت می کند که هم پیمانان خویش را در اولین فرصتی که منافعش ایجاب می کند می فروشد و به دنبال مصالح خویش است. آیا سرنوشت شاه فقید ایران را به یاد دارید که به عنوان حافظ منافع ایالات متحده در منطقه عمل می کرد»؟
امیر سیف الاسلام بن سعود بن عبدالعزیز هم در روزنامه سعودی ایلاف، نوشت: آیا آمریکا می خواهد با انجام تغییرات در کشورهای عرب که نسل ها دارای ثبات سیاسی بوده اند، اوضاع را بر هم زده و روحانیان ایران را جایگزین آن ها سازد؟
روزنامه سعودی الحیات و الشرق الاوسط هم مقاله های مشابهی را منتشر کرده اند.


نوشته شده در پنج شنبه 89/11/21ساعت 3:16 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak