سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

زلزله
گفت: این روزها مقامات و رسانه های غربی بدجوری از حرکت های ضد آمریکایی در مصر و تونس و الجزایر و اردن و... شوکه و عصبانی هستند.
گفتم: سران فتنه و گروههای ضد انقلاب حامی آنها هم بدجوری تب کرده اند و به هذیان گویی افتاده اند.
گفت: آمریکا و متحدانش، اخبار این کشورها و شعارهای اسلامی مردم آن را سانسور می کنند.
گفتم: حیوونکی ها حق دارند! چون انتظار داشتند جمهوری اسلامی از فتنه 88 آسیب ببیند ولی حالا که می بینند بقیه کشورهای خاورمیانه هم از ایران اسلامی الگو گرفته اند، دچار قوز بالا قوز شده اند.
گفت: تا کی می توانند خودشان را به آن راه بزنند و این همه واقعیت های معمولی را انکار کنند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! از یارو پرسیدند، متوجه زلزله 8 ریشتری شدی؟ و یارو گفت؛ نه! آخه من رویم آن ور بود!


گفتم: حیوونکی راست گفته؛ می گویند ملکه مورچه ها با هزار زحمت 3 تا مورچه را به درون یک حمام نفوذ داد. ولی هرچه منتظر ماند، خبری از بازگشت نفوذی ها نشد. وقتی تحقیق کرد، متوجه شد به یک قالب صابون چسبیده و خفه شده اند!
گفت: او در مقابل سؤال مصاحبه گر رادیو فردا که سعی داشت برای اپوزیسیون اهمیتی قائل شود، گفت؛ « اوج فعالیت اپوزیسیون نفوذ در دستگاه های رژیم است که آنها هم بلافاصله شناخته و دستگیر می شوند.»
گفتم: خب! دیگه چی؟
گفت: همین فتنه گر فراری گفته است؛ «اپوزیسیونی که نه رهبر دارد و نه نفر چگونه می خواهد در معادلات قدرت رژیم عددی به حساب آید.»
گفتم: تازه فهمیده؟!
گفت: یکی از ضد انقلابیون فراری در مصاحبه با رادیو فردا- وابسته به سیا- می گوید؛ «اپوزیسیون قدرت و اهمیتی ندارد که رژیم جمهوری اسلامی بخواهد آنها را به حساب آورد.»

صابون

قوطی
گفت: منوشه امیر هنوز داغدار است که چرا کیهان به سران فتنه گفته است «سرلشگر بی لشگر».
گفتم: حیوونکی منوشه امیر، حق دارد! چون نتانیاهو در اوج فتنه 88 با افتخار گفته بود «اصلاح طلبان در ایران بزرگترین سرمایه اسرائیل هستند» و حالا این سرمایه دود شده و به هوا رفته.
گفت: سایت جرس هم که بعد از سفر دوم کدیور به اسرائیل، تحت مدیریت مشورتی منوشه امیر اداره می شود، نوشته است برای اثبات بی پایه بودن ادعای کیهان، طرفداران موسوی و خاتمی و کروبی یک پنجره در فضای مجازی «فیس بوک» باز کرده اند که تاکنون 10هزار نفر در آن حمایت خود را اعلام کرده اند!
گفتم: فضای مجازی که اعتبار ندارد و یک نفر می تواند به جای صد هزار نفر کلیک کند، تازه از این گذشته 10هزار نفر در مقابل 70 میلیون نفر عددی نیست.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: یارو افتاده بود تو جوی آب برای این که جلو مردم ضایع نشه، صدای قوطی درمی آورد!

خبر
گفت: رسانه های آمریکایی و اروپایی و رسانه های عربی از پخش شعارهای اسلامی در تظاهرات مردم تونس، به شدت خودداری می کنند.
گفتم: ولی قبلا که نمی دانستند این تظاهرات به یک نهضت تبدیل خواهد شد، شعارهای اسلامی را پخش کرده بودند، شعارهایی نظیر؛ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر،
«اسلام دین من است» و...
گفت: همین رسانه های غربی و عربی، از نهضت های اسلامی که رهبری حرکت را برعهده داشته اند، نامی به میان نمی آورند و به جای آن از «حزب دموکراتیک ملی» که یک حزب غربگرا و آمریکایی، مثل جبهه ملی و نهضت آزادی است، به عنوان رهبری نهضت مردم تونس نام می برند!
گفتم: دقیقا مثل انقلاب اسلامی که آمریکایی ها مطابق اسناد لانه جاسوسی، اصرار داشتند جبهه ملی و نهضت آزادی را به عنوان رهبران انقلاب معرفی کنند.
گفت: ولی مردم تونس که خودشان می دانند برای چه انقلاب کرده اند و می دانند که دنبال چه هستند.
گفتم: چه عرض کنم؟! به شخصی گفتند؛ خدا بهت یک فرزند داده، گفت؛ خواهش می کنم به همسرم نگوئید! چون می خواهم اولین کسی باشم که خبر بچه دار شدنش را به او می دهم!


نوشته شده در جمعه 89/11/8ساعت 2:43 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak