سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

پایگاه اینترنتی بی بی سی فارسی دیروز بخش مهمی از صفحه ایران خود را به دفاع از فردی اختصاص داد که جرم او دفاع از هم جنس گرایی در ایران است.
این پایگاه اینترنتی که این روزها به شدت با بحران سوژه در حوزه های به اصطلاح حقوق بشری روبروست در تازه ترین اقدام خود به دفاع از سیامک قادری، خبرنگار سابق و اخراجی ایرنا پرداخته است که مهم ترین عنوان اتهامی او دفاع از هم جنس گرایی و مصاحبه با جمعی از هم جنس گرایان است.
بی بی سی نوشته است: «این روزنامه نگار بعد از سخنرانی محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران در دانشگاه کلمبیا که گفته بود «ما در ایران همجنس گرا نداریم»، با شماری از همجنس گرایان ایران مصاحبه کرده بود. به گفته یکی از دوستان آقای قادری، این خبرنگار که حکم 60 ضربه شلاقش به خاطر همکاری با هم جنس گراها اعلام شده، به حکم صادره اعتراض و تقاضای تجدیدنظر کرده است.»
این نحوه خبر رسانی بی بی سی در حالی است که ظاهراً پیوندهای عاطفی میان فتنه گران در ایران و منحرفان اخلاقی بسیار ریشه دار است. شیرین عبادی هم چند ماه قبل در مصاحبه ای با رادیو فردا تاکید کرده بود که خود را متعهد به دفاع از حقوق هم جنس گراها می داند. بنا به گزارش خبرگزاری ایتالیا، وی آبان ماه گذشته در نشستی عمومی در سالن آمفی تئاتر لاسپتزیا تصریح کرد: «همجنس بازی جرم نیست اما این در حالی است که در ایران همجنس بازان به مجازات اعدام محکوم می شوند.» وی در ادامه همجنس بازان را افرادی بی گناه خوانده و خطاب به دولت ایتالیا گفته بود: «به من کمک کنید تا آنها را نجات دهم».
اکبر گاف دیگر هم دست فراری فتنه گران در ایران هم طی مقاله ای که همان ایام منتشر شد همجنس بازی را سبکی از زندگی خواند که در اسلام و ایران مورد اجحاف قرار گرفته شده است. وی در مقاله ای با عنوان همجنس گرایان؟ اقلیتی ناحق؟ و فاقد حقوق؟ می نویسد: «آدمی از میان سبک های متفاوت زندگی، سبکی یا سبکهایی را برمی گزیند. همجنس گرایی، همچون یهودیت و بهائیت و تسنن و تشیع، یک سبک متفاوت زندگی محسوب می شود». گنجی در این مقاله در پاسخ به کسانی که همجنس بازی را مخالف اسلام می دانند می گوید: «ملاک اسلام چیست تا بدانیم همجنس بازی با اسلام سازگار هست یا نه»؟!
سران داخلی فتنه هنوز موضع خود را درباره این جنبه از دسته گل های هوادارانشان روشن نکرده اند!


نوشته شده در جمعه 89/11/8ساعت 2:31 عصر توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak