سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

پنبه دانه
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: رادیو فردا وابسته به سازمان سیا، بی بی سی لندن و سایت وزارت خارجه اسرائیل به کیهان حمله کرده اند که چرا نوشته است آن عده از نمایندگان فراکسیون اقلیت که با خاتمی دیدار کرده اند باید رد صلاحیت شوند.
گفت: کیهان بر ضرورت رد صلاحیت این عده از نمایندگان مدعی اصلاحات تاکید کرده، جیغ مشترک سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل و انگلیس به هوا بلند شده.
گفتم: معلوم می شود که تیر کیهان دقیقاً به هدف خورده و جیغ مدیران اصلی فتنه 88 را درآورده.
گفت: یعنی مدیران بیرونی فتنه بعد از آنهمه خیانت و وطن فروشی خاتمی و موسوی و کروبی، هنوز انتظار دارند که شورای نگهبان صلاحیت حامیان آنها را تائید کند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! پس چرا کیهان تاکید کرده بود که باید صلاحیت این عده از نمایندگان رد شود؟
گفت: اولا؛ برای این که شورای نگهبان وظیفه خود را فراموش نکند و ثانیاً؛ برای اینکه خواب آمریکا و انگلیس و اسرائیل آشفته شود.
گفتم: شخصی نیمه های شب یک پیامک دریافت کرد که نوشته بود؛ ببخشید! خیلی معذرت می خوام که این وقت شب بیدارت کردم! فقط می خواستم ببینم هنوز داری خواب پنبه دانه می بینی؟!

شکسته نفسی !
گفت: یکی از مدعیان اصلاحات که به کانادا گریخته و پناهندگی گرفته خطاب به اکبر گنجی نوشته است؛ «حق با کیهان بود که از چند سال قبل گفته بود اکبر گنجی منافق است».
گفتم: کیهان از چند سال قبل هم بارها نوشته و دلیل آورده بود که بسیاری از مدعیان اصلاحات منافق هستند و حالا برای همه اثبات شده که در این زمینه هم حق با کیهان بوده است.
گفت: پس چرا این یارو فقط به اکبر گنجی بند کرده؟!
گفتم: برای این که اکبر گنجی اعتراف کرده در انتخابات تقلب نشده و موسوی و خاتمی و کروبی دروغ گفته اند.
گفت: خب! اکبر پونز که تا فرق سرش توی لجن موساد فرو رفته برای چی این اعتراف رو کرده؟
گفتم: برای اینکه به خیال خودش حالا که کار فتنه به رسوایی کشیده، ادعای تقلب را، به سران فتنه نسبت بدهد و موساد و سیا و MI6 که مدیریت فتنه را برعهده داشته اند، تبرئه کند.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: از یارو پرسیدند «خر» بهتره یا «گاو»؟ جواب داد «گاو»، یکی از دوستانش بهش گفت؛ حالا چرا گفتی «گاو»؟! و یارو گفت؛ نمی خواستم خودمو بهتر از دیگران معرفی کنم!

 

غرغره
گفت: چند سایت ضدانقلابی حامی فتنه به موسوی پیشنهاد کرده اند که به زهرا رهنورد اجازه صحبت و اظهارنظر ندهد.
گفتم: چرا؟! مگر پیرزن اصلاحات چه حرفی زده که داد بقیه فتنه گران را درآورده است؟!
گفت: این سایت ها نوشته اند ادعاهای مضحک او باعث سرافکندگی هواداران جنبش در خارج کشور است.
گفتم: در عوض، اظهارات این پیرزن باعث خنده و تفریح می شود و اپوزیسیون از کسالت درمی آید، از قدیم و ندیم هم گفته اند «خنده بر هر درد بی درمان دواست».
گفت: یکی از این سایت ها به میرحسین پیشنهاد کرده که دو تا میل بافتنی با چند تا کلاف کاموا به زهرا رهنورد بدهد و سرش را گرم کند که دیگر حرف نزند.
گفتم: ایول! یارو به دکتر گفت؛ آقای دکتر! در هر مسئله ای که اظهار نظر می کنم مرا مسخره می کنند. دکتر گفت؛ وقتی به جایی می روی، چند تا لیوان آب غرغره کن! پرسید چه فایده ای دارد؟ و دکتر گفت؛ خب! دیگه نمی تونی حرف بزنی که مسخره ات کنند!


نوشته شده در دوشنبه 89/10/20ساعت 10:31 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak