سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

مهره های سوخته ،جایگاهی در نظام ندارند
جمعی از نمایندگان مجلس و دیگر فعالین سیاسی کشور با بی نتیجه خواندن تلاش های خاتمی به منظور بازگشت دوباره به صحنه سیاسی، تاکید کردند که خاتمی دیگر هیچ جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
در این رابطه حجت الاسلام سیدناصر موسوی عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس با اشاره به شروط خاتمی برای بازگشت به صحنه کشور گفت: خاتمی با وجود حمایت هایی که از فتنه گران داشته، در جایگاهی نیست که برای نظام خط و نشان بکشد. وی با تاکید مجدد بر اینکه خاتمی جایگاه خود را از دست داده است اظهار داشت: خاتمی امروز تنها یک مهره سوخته است و هیچ جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ندارد.
علی اصغر زارعی عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان هم درخصوص سخنان اخیر خاتمی در جمع نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس گفت: جریان فتنه 88 یک برنامه از پیش برنامه ریزی شده بود که از حدود یک سال قبل از انتخابات، مطابق استراتژی های خارجی سامان یافته بود.
زارعی با بیان اینکه خاتمی از محوری ترین شخصیت هایی بود که در فتنه 88 در پشت صحنه قرار داشت، تصریح کرد: خاتمی نقش ارتباط داخل و خارج و پشتیبانی فکری از جریان فتنه را عهده دار بود.
وی ادامه داد: کسانی که در کف خیابان ها آشوب های خیابانی را ایجاد کردند در واقع آتش هیجانات را به بهانه انتخابات 88 به وجود آوردند و از اتاق فکری که خاتمی نیز در آن نقش فعالی داشت دستور می گرفتند؛ در نتیجه خاتمی مرتکب خیانت هایی شد که در تاریخ کشورمان کمتر کسی این اشتباهات را مرتکب شده بود.
نماینده مردم تهران در خانه ملت با تاکید بر اینکه دیدار برخی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس با خاتمی به شدت زیر سوال و پرسش است، اضافه کرد: چگونه می توان کسی را که با طرح شعارهایی نظیر تقلب در انتخابات و دروغ بزرگ به کشور و نظام جفا کرده مورد تفقد قرار داد؟
وی تاکید کرد: خاتمی دچار مرگ سیاسی شده که هیچ گونه تنفس مصنوعی نمی تواند وی و یارانش را نجات دهد لذا در این میان آنچه مهم است بصیرت جریان اصولگرایی و افشای شگردهایی است که مجدداً در اتاق فکرهای داخل و خارج برنامه ریزی می شود.
لاله افتخاری سخنگوی فراکسیون زنان مجلس هم درخصوص شروط خاتمی گفت: در حالی که خاتمی از گذشته خود پشیمان نشده و آن را جبران نیز نکرده، این گونه نیست که وی فرصتی برای بازگشت داشته باشد و نظام نیز آغوشش را برای او باز کرده باشد و مردم هم از گذشته وی بگذرند.
افتخاری با بیان اینکه این ها نمی تواند مانع از اجرای قانون در مورد خاتمی شود، گفت: اقدامات خاتمی و خسارات و فشارهایی که بر پیکره نظام و مردم وارد شد و شادی که خاتمی و هم پیمانانش در دل دشمنان ایجاد کردند را نمی توان نادیده گرفت و اجازه داد که به راحتی به نظام برگردد.
وی ادامه داد: باید با کسانی که فتنه بودن آنها محرز شده، کاملاً مطابق قانون برخورد شود و آنها باید خودشان را برای برخوردی قانونی آماده کنند.
نماینده مردم تهران در خانه ملت تصریح کرد: این نظام است که باید برای خاتمی پس از بازگشت تعیین تکلیف کند نه اینکه آنها پس از ناامید شدن از نقشه هایی که به نتیجه نرسیده و به خاطر عجزی که پیدا کردند منتی بر سر نظام بگذارند و به دامان نظام برگردند.
وی در ادامه تاکید کرد: نظام نیازی به خاتمی ندارد و وی دچار توهم و تخیل شده است و فکر می کند بازگشت او به نظام می تواند تاثیری بگذارد و به این دلیل شرط گذاشته است اما او باید به جای شرط گذاری برای آزادی زندانیان به فکر اصلاح خودش باشد.
حمیدرضا ترقی معاون امور بین الملل حزب موتلفه هم در همین ارتباط گفت: ماموریت خاتمی برای برگرداندن اصلاحات به صحنه سیاسی، محکوم به شکست است.


نوشته شده در دوشنبه 89/10/20ساعت 10:25 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak