سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه با حدادعادل، ولایتی و عسگراولادی جلسه مشترک داشته و آخرین وضعیت جریان اصولگرایان را بررسی کرده است.
سید شهاب الدین صدر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح دیروز طی نشست خبری از جلسه مشترک محمود احمدی نژاد با غلامعلی حدادعادل، حبیب الله عسگراولادی و علی اکبر ولایتی در روز پنجشنبه گذشته خبر داد و گفت: این جلسه در قالب وحدت اصولگرایان بین رئیس جمهور و کمیته سه نفره مأمور به وحدت اصولگرایان انجام شده است.
وی ضمن استقبال از عملکرد رئیس جمهور در وحدت جریان اصولگرایی گفت که آقای احمدی نژاد در این راستا با بزرگان اصولگرا جلسه می گذارد.
همچنین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد کشورهای غربی جهت مذاکره و تعامل با ایران گفت: آن ها برای این که حسن نیت خود را نشان دهند باید تمام تحریم ها را یکباره لغو کنند و از این طریق حسن نیت خود را نشان دهند.
صدر با بیان این که هر مقداری که دشمنان فشار بیاورند این فشارها باعث نمی شود مردم از راهی که انتخاب کرده اند، پشیمان شوند، گفت: همه باید در راستای اتحاد و یکپارچگی ملت و پرهیز از ایجاد تنش حرکت کنیم و مسئولان کشور که افرادی دلسوز و متدین هستند بایستی در راس مسایلی که به آن فکر می کنند مساله اتحاد و یکپارچگی ملت و پرهیز از ایجاد تنش باشد.


نوشته شده در دوشنبه 89/10/20ساعت 10:24 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak