سفارش تبلیغ
صبا ویژن























امور سیاسی پایگاه بسیج شهدای محراب

یک عضو حزب اعتماد ملی گفت محاکمه هرچه سریع تر سران جریان سبز خروج مجموعه اصلاحات را از برزخ سیاسی رقم خواهد زد.
رئوفی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن اشاره به این که تحت هر شرایطی محاکمه موسوی و کروبی به صلاح است، افزود: تشکیل دادگاه جهت محاکمه سران اصلاحات یا منجر به ارائه فعالیت های اصلاح طلبان در چارچوب قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و یا امکان هرگونه فعالیت سیاسی را از آنها خواهد گرفت که در هر دو حالت تکلیف این جریان مشخص می شود و جریان اصلاحات از برزخ سیاسی خارج خواهد شد.
یادآور می شود حزب اعتماد ملی از چند ماه پیش از انتخابات خرداد 89 به خاطر محاصره شدن کروبی از سوی عناصر تندرویی نظیر سروش، عبدی، سحرخیز، کرباسچی و افراطیون ادوار تحکیم، به حالت نیمه تعطیل درآمد و شماری از اعضای حزب کنار کشیدند. اعضای معتدل تر اعتماد ملی با برپایی آشوب پس از انتخابات هم مخالف بودند اما به حاشیه افتادند.
اخیرا رحمت الله بیگدلی دیگر عضو حزب اعتماد ملی هم هشدار داده که باید مراقب برخی عوامل نفوذی در جبهه اصلاحات و هتک حرمت نسبت به مقدسات بود چرا که باعث بدبینی مراجع و متدینان نسبت به اصلاح طلبان می شود.
بدبینی نسبت به برخی گردانندگان آشوب سال گذشته نظیر موسوی و کروبی و خاتمی در میان طیف هایی از اصلاح طلبان در کنار نگرانی از همکاسه حساب شدن با این عناصر تندرو باعث شده که این طیف ها در برخی ملاقات های گاه بگاه با موسوی و کروبی و حتی خاتمی حاضر نشوند. به عنوان مثال شماری از اعضای اقلیت مجلس از حضور در ملاقات اخیر با خاتمی امتناع کردند. این طیف که در میان اصلاح طلبان در اقلیت قرار دارند معتقدند اگر فکری به حال برزخی که تندروها درست کرده اند نکنند در دوزخ بعدی خشم مردم و نظام خواهند سوخت.


نوشته شده در دوشنبه 89/10/20ساعت 10:23 صبح توسط بهنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak